gesloten topic

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
crashsiteslimburg
Lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 19 dec 2004, 17:08
Ontvangen: 2 keer

gesloten topic

Bericht door crashsiteslimburg »

dit topic: Flak magazijn te koop,

in marktplaats is ten onrechte gesloten !!

het is nl zo dat als je een munitieverlof hebt wat in nederland gewoon mogelijk is,
je deze magazijnen gewoon legaal mag hebben !
Laatst gewijzigd door crashsiteslimburg op 29 aug 2006, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Één vraag, zonder dat ik in detail het onderwerp ken: Hoe kan het forum controleren dat jij over de juiste papieren beschikt en .. net zo belangrijk.. dat degene aan wie je deze spullen verkoopt ook over de juiste papieren beschikt??

Ik heb gezien dat Miesjel, die het topic heeft gesloten het ook zo heeft gemotiveerd.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ook al met de juiste papieren van zowel koper als verkoper mag het nog niet in NL via Internet worden aangeboden... Het is nl verboden om dit spul te versturen en/of te vervoeren.

779
crashsiteslimburg
Lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 19 dec 2004, 17:08
Ontvangen: 2 keer

Bericht door crashsiteslimburg »

ja dat klopt dat de koper ook papieren moet hebben daar heb je gelijk in.

voor vervoer zullen echter wel papieren te verkrijgen denk ik
Laatst gewijzigd door crashsiteslimburg op 29 aug 2006, 11:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Ik juich dit soort preventieve slotjes toe! De heren admini hier zitten echt niet te wachten op berichtjes van blauw.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
crashsiteslimburg
Lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 19 dec 2004, 17:08
Ontvangen: 2 keer

Bericht door crashsiteslimburg »

ook dat klopt maar het gaat er wel om dat het gaat zoals het moet (mag) gaan toch?
crashsiteslimburg
Lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 19 dec 2004, 17:08
Ontvangen: 2 keer

Bericht door crashsiteslimburg »

dvaupell schreef:Één vraag, zonder dat ik in detail het onderwerp ken: Hoe kan het forum controleren dat jij over de juiste papieren beschikt en .. net zo belangrijk.. dat degene aan wie je deze spullen verkoopt ook over de juiste papieren beschikt??

Ik heb gezien dat Miesjel, die het topic heeft gesloten het ook zo heeft gemotiveerd.
Hoe dat zou moeten zou ik niet precies weten,

hier weten ze het antwoord wel.

http://www.nvbmb.nl
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

.... In elk geval kunnen wij het niet controleren en dus laten we de handel in dit soort spullen niet toe..
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
crashsiteslimburg
Lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 19 dec 2004, 17:08
Ontvangen: 2 keer

Bericht door crashsiteslimburg »

das prima maar het ging er mij alleen om dat het mogelijk is en dus
niet illegaal is als het juist gebeurd.
Gebruikersavatar
racefiets
Lid
Berichten: 2770
Lid geworden op: 20 jul 2006, 15:46
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Bericht door racefiets »

Als lid van de NVBMB is het niet toegestaan om verlofplichtig materiaal te koop aan te bieden op plaatsen waar het niet hoort. Dit kan je je lidmaatschap kosten en je verlof. Hou hier rekening mee als je iets te koop aanbied.
Plaats reactie