Slowchat-topic deel 9

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Charly1975 schreef:
wittmann schreef:hahaha dat is omdat je mij niet kent...
Maar jij kent mij ook niet. En daar waar twee mensen elkaar niet kennen zijn ze dus in weze niet alleen en daaruit kan alleen de conclusie getrokken worden dat men elkander wel kent.
Oke, dat volg ik niet

Charly1975 schreef:
wittmann schreef:ik sta niet snel met mijn mond vol tanden,
Op twee verstandskiezen na heb ik al mijn tanden nog wel dus ik sta iedere dag met een mond vol tanden.
Bij mij is er ongeveer 5 maanden terug 1 uit mijn mond geslagen
Daarbovenop heb ik enkele jaren een hangslot tegen mijn voortanden gekregen, dus mijn voorste tanden zijn half nep.
Maar ik mis dus wel tanden en sta daarom niet snel met een mond vol tanden, enige uitzondering hierop zou zijn als ik een handvol tanden in mijn mond zou stoppen waarna ik wel met een mond vol tanden zou staan.
Uitzondering daar weer op zou zijn als ik ging zitten of liggen,
dan zou ik niet meer staan.
Charly1975 schreef:
wittmann schreef:en ben een groot fan en uitdrager van ONZIN
Onzin heeft in zekere zin ook zin anders hadden ze het woord geen onzin genoemd.
Nee onzin heeft geen zin want het is ZIN met een ontkennend woord ervoor. Zo is onvoorspelbaar het ontkennende woord van voorspelbaar,
en is ONZIN dus ook het tegenovergestelde van ZIN.
Zin is nuttig, onzin is dus iets waar je niets aan hebt.
Maar ik heb wel weer iets aan onzin namelijk plezier.
Van onzin moet ik vaak lachen maar voor lachen zie 2 posts terug.
Charly1975 schreef:
wittmann schreef:ik doe niets liever dan nutteloze gesprekken ten tonele laten verschijnen
Indien een gesprek plaatsvind is er dus een nut om een gesprek te doen plaatsvinden dus geen enkel gesprek is nutteloos tenzij het over het nutteloze van het gesprek zelf gaat.
Als het over het nutteloze van het gesprek zelf gaat heeft het dus wel nut om er over te praten namelijk met elkaar eens te worden over de mate van de nutteloosheid van dat gesprek. Maar er zijn wel gesprekken die nutteloos zijn namelijk een gesprek van een vrouw tegen haar man zoals: "zet jij de vuilnis buiten" terwijl de man dat al gedaan heeft. Dan is het gesprek dus nutteloos en overbodig.
Charly1975 schreef:
wittmann schreef:vaak ook nog met een boel overtollige en onnodige moeilijke woorden.
watte ?
Ik gebruik graag worden die wel passen maar overdreven zijn om te gebruiken omdat je het ook met makkelijkere en voor een breder publiek begrijpbare woorden kunt uitleggen. Er is ook een term voor dit gebruik van moeilijke woorden, maar ik heb al 2 maanden vakantie en deze is helaas mijn brein ontschoten.
Charly1975 schreef:
wittmann schreef:dus...
als je dat omdraait staat er tad
En als je drol omdraait krijg je vieze handen.
Charly1975 schreef:
wittmann schreef:maar het was jou beurt :P
Was geeft aan dat het verleden tijd is dat wil dus zeggen dat mijn beurt geweest is wat vervolgens weer wil zeggen dat het de beurt is aan een ander.
Hiermee bedoel ik dat ik eigenlijk voor mijn beurt sprak
en jij aan de beurt was met een nutteloze opmerking.
In dit opzicht moet ik je wel gelijk geven, ik gebruikte "was" waardoor het
leek of jouw beurt doorgegeven werd aan mij of een derde partij.
Maar aangezien er nog geen derde partij deelgenomen heeft aan onze totaal overbodige en onnodige conversatie, leek het of ik de beurt weer opeisde.
Mijn verontschuldiging hiervoor.

groeten Ruud
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ok er zitten een aantal goede punten tussen. Maar om nu te zeggen dat ik het met alle punten eens ben... nee dat kan ik niet zeggen dus zeg ik het ook niet. Het is trouwens raar om het te zeggen...immers jij hoort het niet...beter zou het zijn als ik het zou schrijven, maar ik schrijf het dus ook niet. Alhoewel ik nu toch schijn te schrijven, maar schijn bedriegt dus kom je bedrogen uit als je denkt dat ik iets schrijf over de punten waarover ik niets zeg omdat dat raar zou zijn, dit omdat je toch niet naar me luistert en wel omdat je me niet kan horen.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

uhh.. okeej... :P
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Kben met mijn vriendin de film Natural Born Killers aan het kijken, zeer romantisch.... :P
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Charly1975 schreef:Ok er zitten een aantal goede punten tussen. Maar om nu te zeggen dat ik het met alle punten eens ben... nee dat kan ik niet zeggen dus zeg ik het ook niet. Het is trouwens raar om het te zeggen...immers jij hoort het niet...beter zou het zijn als ik het zou schrijven, maar ik schrijf het dus ook niet. Alhoewel ik nu toch schijn te schrijven, maar schijn bedriegt dus kom je bedrogen uit als je denkt dat ik iets schrijf over de punten waarover ik niets zeg omdat dat raar zou zijn, dit omdat je toch niet naar me luistert en wel omdat je me niet kan horen.
Tenzij je bedoelt wat ik denk dat jij bedoelt, maar als jij dat niet bedoelt
denk ik dus het verkeerde. Als je het schrijft wat je wil zeggen wat je
dus niet zegt omdat ik het toch niet kan horen heb ik er nog niets aan omdat ik het toch niet kan lezen.
Tenzij je mij stuurd wat je geschreven hebt natuurlijk. Of als je opneemt wat je zegt en dat naar mij stuurt. Ik snap ook niet wat je nu bedoelt
en ik kan ook niet zien wat je denkt, want denken is een onmaterialistisch
iets. Ik kan namelijk niet in je hoofd kijken, eigenlijk kan ik dat wel
maar dan moet ik eerst je hoofd open maken, maar daar heb ik nog niets
aan want ik kan dan wel in je hoofd kijken, maar ik kan dan nog steeds niet zien wat je denkt of bedoelt.

Denk ik.
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Polte schreef:Kben met mijn vriendin de film Natural Born Killers aan het kijken, zeer romantisch.... :P
ga je nu ook trouwen en iedereen afschieten??
of lijkt jullie relatie niet op die uit de film.

Ik heb trouwens wel hard gelachen met het stukje dat
ze voor de politie wegrijden en dan maar even meteen een
fietser van zijn sokken rijden... natuurlijk erg stout
maar ik vond het wel lachwekkend :lol:
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

trouwen maybe.... wie weet of dat er in zit!
probeer eerst maar eens de 3 maanden te halen. :lol:
verder niet echt veel overeenkomsten nee..... wel puike film!

en nick gaat zijn oogjes sluiten.... :W
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Dat is ruig! Ze hebben zelf ondertiteling...En ik me jaren geleden maar afvragen wat dat ding allemaal zei...Is die zeehond er ook bij? Hij laat niet het hele filmpje bij mij.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

wittmann schreef:
Charly1975 schreef:
wittmann schreef:en ben een groot fan en uitdrager van ONZIN
Onzin heeft in zekere zin ook zin anders hadden ze het woord geen onzin genoemd.
Nee onzin heeft geen zin want het is ZIN met een ontkennend woord ervoor. Zo is onvoorspelbaar het ontkennende woord van voorspelbaar,
en is ONZIN dus ook het tegenovergestelde van ZIN.
Zin is nuttig, onzin is dus iets waar je niets aan hebt.
Maar ik heb wel weer iets aan onzin namelijk plezier.
Van onzin moet ik vaak lachen maar voor lachen zie 2 posts terug.
Hier heb ik in gedachten verzonken nog even over na zitten denken. Het woord onzin slaat al helemaal nergens op, het is namelijk geen zin maar een woord. Een zin bestaat uit meerdere woorden en onzin bestaat uit 1 woord dus kan het in zekere zin geen zin wezen. Dus heeft het geen zin en is het onzin om onzin als onzin te zien daar het geen zin is.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Lang leve de vestingdagen!!! :D Het hele weekend zuipen en feesten :lol: Hierbij nodig ik jullie allemaal uit om vanaaf naar hellevoetsluis te komen en los te gaan :P En voor de niet feestbeesten: Keep Them Rolling is ook van de partij :P

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Los gaan op Hardcore of Metal?
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Charly1975 schreef:
wittmann schreef:
Charly1975 schreef: Onzin heeft in zekere zin ook zin anders hadden ze het woord geen onzin genoemd.
Nee onzin heeft geen zin want het is ZIN met een ontkennend woord ervoor. Zo is onvoorspelbaar het ontkennende woord van voorspelbaar,
en is ONZIN dus ook het tegenovergestelde van ZIN.
Zin is nuttig, onzin is dus iets waar je niets aan hebt.
Maar ik heb wel weer iets aan onzin namelijk plezier.
Van onzin moet ik vaak lachen maar voor lachen zie 2 posts terug.
Hier heb ik in gedachten verzonken nog even over na zitten denken. Het woord onzin slaat al helemaal nergens op, het is namelijk geen zin maar een woord. Een zin bestaat uit meerdere woorden en onzin bestaat uit 1 woord dus kan het in zekere zin geen zin wezen. Dus heeft het geen zin en is het onzin om onzin als onzin te zien daar het geen zin is.
Ja maar nu begrijp je mij verkeerd, want ik gebruikte het woord zin
niet als rij woorden die samen een zin vormen.
maar zin in de vorm van een nuttig iets :P
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Nu een week gestopt met roken!
Nicotine vervangen voor vitaminen! :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Heel goed !! Volhouden !!
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gesloten