Wings and Wheels 2006

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr Mojo Risin
Lid
Berichten: 1524
Lid geworden op: 15 jun 2006, 15:45
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Wings and Wheels 2006

Bericht door Mr Mojo Risin »

Ik ben gisteren naar Wings and Wheels gegaan. Ik heb daar een zakje gekocht met extra magazijnen voor men M1 Carbine en heb er ook de G.I. Collector's Guide gevonden. Het was de eerste keer dat ik ging en ik vond Wings and Wheels voor dit jaar geslaagd. Indien jullie geweest zijn wat vonden jullie ervan?
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

zaterdag vond ik beter dan zondag, de randanimatie en voertuigen intresseren me minder, de beurs was zondag te veel toerisme, ben er maar eventjes geweest zondag, geen bekenden.
Zaterdag lag er meer mooi spul,meer bekenden, meer kennis aanwezig waardoor je vlugger iemand aansprak met kennis van zaken.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
snafu
Lid
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 jul 2006, 16:04
Locatie: Vlaanderen

Bericht door snafu »

Ben alleen zondag kunnen gaan door sportverplichtingen!Ik vond de wheels zeer geslaagd en beter of andere jaren.De wings waren rampzalig i.v.m. vorig jaar en de beurs was stabiel.Wel opvallend veel dug-out materiaal en weinig dingen waarvan je zegt:waar kom je dat nog tegen!
Al bij al is het ieder jaar weer iets om naar uit te kijken en te sparen.Heb meer geld verdaan aan eten dan aan militaria want heb niks gekocht.
Greifkommando!
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Nou, op welke beurs kom je nog een in goede staat verkerende stielhandgranate kist tegen voor 28 euro?? 8)

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
snafu
Lid
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 jul 2006, 16:04
Locatie: Vlaanderen

Bericht door snafu »

alex schreef:Nou, op welke beurs kom je nog een in goede staat verkerende stielhandgranate kist tegen voor 28 euro?? 8)

Alex
een beurs ergens in het aards paradijs denk ik.
Greifkommando!
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Op WaW heeft Alex dus zo'n kist voor m'n neus weg gekaapt ..... maar vandaag ben ik ook tevreden hoor, gratis ene WOII franse tankhelm in goede staat erbij 8)
Alex, toch proficiat hoor met die kist.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Dank u :)
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Plaats reactie