De familie Hitler vandaag

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

De familie Hitler vandaag

Bericht door King tiger »

Ik heb verleden week een documentaire gezien over Hitler zijn familie. Het was dus zo dat nonkel Dolf nog een neefje had in Amerika, later ging diezelfde neef in dienst bij het Amerikaanse leger. Toen hij terugkwam kreeg hij kinderen en kleinkinderen. Die mensen leven nog steeds mar hoe erg moet hun leven wel niet zijn??
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Was dat de documentaire dat ze dat gingen uitzoeken? Of Hitler nog familie had?

Die heb ik een jaar geleden gezien, en het was Hitlers neef, Alois als ik het me goed herinner, en de zoon daarvan ging in dienst bij het Amerikaanse leger.

Die kreeg kinderen en de kinderen daarvan hebben nu een hoveniersbedrijfje bij New York in de buurt.
De beste man kreeg 3 kinderen, alle 3 mannen, en 2 van hen wouden geen kinderen, en de lijn 'Hitler' laten uitsterven.
De derde wou dit wel, maar die is bij een mysterieus auto ongeluk kinderloos om het leven gekomen...
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Ja ik wist het alleen niet erg goed meer
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Jammer dat de familie moet boeten door iemand anders.
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Boeten? Hoezo boeten?

Dat auto ongeluk is de echte toedracht nooit van achterhaald, hij is met volle vaart op een boom geknald...
En de andere 2 willen geen kinderen, anders moeten die ook leven met het idee dat zij familie zijn van de man die opdracht gaf voor de grootste massamoord allertijden en een Wereldoorlog is begonnen...
Deas Gu Cath
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Denk je echt dat die mensen niet worden lastig gevallen omdat iemand uit het verleden zoiets beklopts heeft gedaan?

Vraag me af hoe ze aan die gegevens zijn gekomen dat die mensen dat zouden zijn. Kan me niet voorstellen dat de overheid die geeft.
IJsbrand
Lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 16 apr 2006, 07:10
Locatie: Overijssel

Bericht door IJsbrand »

Laten wij Nederlanders niet zo hypocriet zijn, jarenlang hebben Nederlandse boeren rondgereden met
landbouwmachines gefabriceerd door de familie Mengele uit Günzburg (Dld), met grote stickers stond de naam vermeld.
Jozef Mengele schijnt toen in het buitenland nog regelmatig grote sommen geld van zijn fabrikanten familie hebben ontvangen.
Maar ja wat maakte ons Nederlanders dit uit, het was de ver van mijn bed show evenals voorheen de Holocaust,
daartegen trad ook bijna niemand op.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Heeft Katja Schuurman dit niet voor BNN uitgezocht ?
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Het is misschien gwoon het beste voor die mensen om in de anonimiteit te blijven. Ik denk pas dat al deze ellende vergeten zal zijn als mensen hun kinderen weer adolf noemen.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Mich
Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: 28 mar 2004, 22:43
Locatie: Haarlem

Bericht door Mich »

Charly1975 schreef:
Heeft Katja Schuurman dit niet voor BNN uitgezocht ?
Inderdaad.
In dit topic http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=837 ... er+familie is daar iets meer informatie over te vinden, net zoals over dit hele onderwerp trouwens.
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."

Siegfried Sassoon
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

...En zijn moeder, van wie hij beweerde te houden
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Dat van Katja klopt, ik dacht dat het die ene Barbara was :P

Maar de overheid gaf het ook niet prijs, ze zijn niet eens naar de overheid gegaan, ze hebben met allerlei mensen gesproken e.d.

En ik denk dat het nog heel lang gaat duren voordat mensen hun kinderen weer Adolf noemen, Benito en Anton kan al weer, maar Adolf is nog steeds taboe..
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Ik dacht dat ik had gezien dat ze op Long Island wonen met politiebescherming. Ookal zijn ze niet schuldig aan de 2de wereldoorlog denk ik dat ze toch wel bedreigingen krijgen van mensen met wrok.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

De mensen hadden een hoveniersbedrijfje, maar stonden niet onder politiebescherming, aangezien niemand weet dat ze familie van Hitler zijn, behalve hun beste vrienden, en degenen die het wel weten, weten niet hoe die familie eruit ziet.
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Natuurlijk, ze leefden in de anonimiteit.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie