De familie Hitler vandaag

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Wouter schreef:Boeten? Hoezo boeten?

Dat auto ongeluk is de echte toedracht nooit van achterhaald, hij is met volle vaart op een boom geknald...
En de andere 2 willen geen kinderen, anders moeten die ook leven met het idee dat zij familie zijn van de man die opdracht gaf voor de grootste massamoord allertijden en een Wereldoorlog is begonnen...
Het is nogaltijd het communisme onder stalin dat de grootste massamoord allertijden is begonnen.
hij heeft vele miljoenen meer de dood ingejaagd.
maar die miljoenen doen er niet toe, elke dictator die zoiets flikt zuigt behoorlijk, maar ik vind niet dat men daar de familie ofzo op moet aankijken.
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

natuurlijk moet men hen er niet op aankijken maar eerlijk gezegd denk ik dat die mensen er zelf ook elke dag aan herrinerd worden, ze zullen zelf wel een schuldgevoel hebben denk ik eerlijk gezegd. Daarom dat ik ook denk dat het autoongeluk wel degelijk zelfmoord was. ...niet stressbestendig zeker?????
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Auto ongeluk was geen zelfmoord, da's uitgesloten, dat was namelijk de enige van de drie zoons die wél kinderen wou!
Toch stierf hij kinderloos..
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Zouden ze iets gesaboteerd hebben aan de auto?
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Dat weet niemand, alhoewel ik niet echt denk dat je je eigen broer zou willen doden...

Wat ze wel weten is dat hij frontaal en keihard op een boom is gereden en op slag dood was.
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
mark
Lid
Berichten: 266
Lid geworden op: 09 jan 2005, 03:44

Bericht door mark »

Kunnen die mensen niet gewoon hun achternaam veranderen? Of hebben ze dat al gedaan? Het lijkt me lastig als je met naam "Hiter" in het telefoonboek staat met je adres erbij.
Ik denk dat zelfs mensen die niet direct famillie van Adolf waren hun naam hebben veranderd. Zelfde denk ik met de famillies Himmler, Goering etc. Er kleeft gewoon voor altijd een nare smaak aan die namen.
'signatures are like assholes, everybody's got one'
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Tuurlijk hebben zij hun naam veranderd.
Ook al zijn het hele verre familieleden, het blijft naar.
Na de oorlog hebben een heleboel Duitsers hun achternaam veranderd, Hitler was voor de oorlog een hele gewone achternaam...
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Maar kan het zijn dat de naam Hitler niet hun oorspronkelijke is?
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Adolf Hitler heette eigenlijk Adolf Schicklgruber:
nl.wikipedia.org schreef:De vader van Adolf Hitler, Alois, werd in 1837 geboren als de onwettige zoon van Maria Anna Schicklgruber en kreeg daarom de naam van zijn moeder. Vijf jaar later huwde Maria Anna met de molenaarsknecht Johann Georg Hiedler die waarschijnlijk ook de biologische vader van Alois was. De naam van Alois Schicklgruber werd later veranderd (op 23 november 1876) in het op Hiedler gelijkende Hitler, door een spelfout. Later zou zijn zoon Adolf in het boek Mein Kampf (Mijn strijd) vermelden dat dit het enige was waar hij zijn vader dankbaar voor was. Heil Hitler klonk immers veel beter dan Heil Schicklgruber!
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Ja Heil Schicklgruber klinkt niet echt. Verleden week stond in de Oostenrijkse krant dat ze Hitlers schedel in een Russisch museum hebben gevonden.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Dat is al oud nieuws.... Ze hebben daar in een archief meerdere spullen van Hitler. Of de schedel echt van hitler is, is niet zeker te zeggen, maar er waren zeker veel overeenkomsten. Tijdje geleden een documentaire er over gezien, die zeeer interresant was.

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Noemde die soms "death inside Hitlers bunker"? In die documentaire toonde ze allemaal persoonlijke spullen van de hoge nazi's zoals Hitler zijn kostumen en tanden, Goebbels voetsteun ofzoiets... . Die was ook de moeite waard
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

King tiger schreef:Noemde die soms "death inside Hitlers bunker"? In die documentaire toonde ze allemaal persoonlijke spullen van de hoge nazi's zoals Hitler zijn kostumen en tanden, Goebbels voetsteun ofzoiets... . Die was ook de moeite waard
Op die docu staat een stukje van de gehele documentaire. Was een tijdje geleden geloof ik op Discovery of National Geographic te zien. Maar die documentaire ging helemaal over hitler.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

National Geographic.

Ging erover dat ze dus in het Russisch Nationaal Archief in Moskou allemaal van die dingen hadden gevonden.

Hitlers ijzeren kruis, vermoedelijk zijn tanden en een deel van de schedel, Hitler en Goebbels gouden lidmaatschapsbadges, gifcapsules van Eva Braun, Rudolf en Magda Goebbels, voetsteun van iemand (wie?) en een zeer klein zakpistool van Goebbels
Deas Gu Cath
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

ik las trouwens een tijdje geleden over een (ik dacht duitse man) die ook adolf hitler heette. dat kwam omdat zijn moeder fan was van hitler en ze besloot hem zo te noemen, omdat hun achternaam ook hitler was. die man werd toch wel regelmatig door boze mensen opgebeld die hem dan uitscheldden enzo. toch wel triest...
hij was trouwens geen familie van de "echte" hitler.
Plaats reactie