mening duitse helm

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Daar heb je gelijk in, maar op mijn antwoord vindt ik het persoonlijk nog wel bot aangezien je het niet goed kunt zien! :wink:
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Kan iemand ook nog wat nuttige info geven over de helm?
In plaats van discuseren hoe je met elkaar om gaat! :roll:
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Hallo,

Ik denk dat op verschillende fora alles er ondertussen ongeveer over gezegd is...
Ik zou deze helm niet kopen... De verf klopt niet... Er zullen ongetwijfeld fake decals op gezeten hebben, die er later terug afgeschuurd zijn... De liner lijkt mij niet goed en het kinriempje is ook fake...
Als je ze kan kopen aan de prijs van een bodemvondst helm (zonder liner) kan je het nog overwegen maar meer is deze helm helaas niet waard... Daar komt dan nog bij dat deze zeer moeilijk terug te verkopen zal zijn... Tenzij je ze ook voor de prijs van een bodemvondst zou verkopen...

MvG,
Gerd V
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

779 schreef: And becides: In het archief van dit forum zijn tientallen vragen gesteld over hetzelfde onderwerp...

779
Koop een boek!
BeSides schrijf je met een S! Leer Engels!

Oke.

Ik dacht dat een forum meestal een gezellige plek is, waar mensen informatie en andere dingen met elkaar delen omdat ze het leuk vinden.
Niet om elkaar op elk klein foutje af te zeiken, zoals schrijffouten, een foutje van een type helm e.d..
Je hebt dan natuurlijk Supermannen zoals 779 en willysproject die nooit fouten maken, maar die mogen dan lekker met zijn tweeën een internationaal afzeikforum oprichten waar ze met zn tweeën allemaal andere mensen af gaan zeiken, maar doe dat alsjeblieft niet hier, verbeteren, corrigeren is natuurlijk veel beter, dan leert degene die een fout maakte er ook nog wat van!
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Laten we aub wat volwassener reageren, en terug gaan naar het onderwerp, moddergooien kan via PB.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Wouter, nu doe je het zelf ook...

Gerd en Bob hebben hier wel gelijk in. Je kon dit verschil erg makkelijk terug vinden op het internet.
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Goed,
Op mij hulp of advies moet je ook nooit rekenen... Gelieve mij in de toekomst nooit lastig te vallen met vragen....

Dank U

Wouter schreef: Je hebt dan natuurlijk Supermannen zoals Bob en willysproject die nooit fouten maken, maar die mogen dan lekker met zijn tweeën een internationaal afzeikforum oprichten waar ze met zn tweeën allemaal andere mensen af gaan zeiken
SignalH
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:10

Bericht door SignalH »

[/quote]
Ik dacht dat een forum meestal een gezellige plek is, waar mensen informatie en andere dingen met elkaar delen omdat ze het leuk vinden[/quote]


Informatie delen OK, maar dat mag geen excuus zijn om je eigen huiswerk niet te maken. Verwacht niet dat verzamelaars die er al 20 jaar of meer mee bezig zijn alles voor je gaan oplossen, zo werkt dat niet.

Vriendelijke groeten,
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Volgens mij is inmiddels voldoende inhoudelijk gezegd over de Duitse helm in kwestie en komen we - denk ik - alleen maar in de zone van verwijt en nijt. Vandaar dat ik dit topic sluit.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten