De familie Hitler vandaag

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Dat is echt pech hebben...
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
mark
Lid
Berichten: 266
Lid geworden op: 09 jan 2005, 03:44

Bericht door mark »

was een docu over Hitler zelf volgens mij, de resten van Hitler liggen in de archieven van de KGB.
De forensisch onderzoeker mocht bij hoge uitzondering, onder toezicht van enkele bewakers, de resten onderzoeken om te kijken of het de originele betrof. Een stukje schedel, een stuk onderkaak met wat tandjes geloof ik. Volgens de onderzoeker kwamen de tanden overeen met de tandheelkundige archieven van Hitler. Ook gingen ze oude filmbeelden van Hitler's toespraken uitvergroten om zo aan beelden van zijn gebit te komen en dat te vergelijken, en het kwam overeen met de resten.
Was wel interessant om te zien, vooral als je je voorstelt wat er allemaal nog meer in die KGB archieven zou kunnen liggen.
'signatures are like assholes, everybody's got one'
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Wouter schreef:gifcapsules van Eva Braun, Rudolf en Magda Goebbels,
Hoe weten ze dat nu weer ? Stonden de namen erop ??
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Ik ben het niet zeker maar ze hadden die toch ook gebruikt???
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Charly1975 schreef:
Wouter schreef:gifcapsules van Eva Braun, Rudolf en Magda Goebbels,
Hoe weten ze dat nu weer ? Stonden de namen erop ??
Was laatst op televisie, er werd bij gezegd dat de desbetreffende capsules aan hun toebehoorden, hoe ze dat weten, weet ik echter niet ;)
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

En hadden ze de gifcapsule van blondie?
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Wouter schreef:
Charly1975 schreef:
Wouter schreef:gifcapsules van Eva Braun, Rudolf en Magda Goebbels,
Hoe weten ze dat nu weer ? Stonden de namen erop ??
Was laatst op televisie, er werd bij gezegd dat de desbetreffende capsules aan hun toebehoorden, hoe ze dat weten, weet ik echter niet ;)
Tja en dat is dus nou net wat ik wil weten....ik geloof je als je zegt dat het gezegd is maar waarom wordt dat gezegd ? Hoe weten ze zeker dat ze van hen zijn...is het niet een vermoeden ??
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Charly1975 schreef:
Wouter schreef:
Charly1975 schreef: Hoe weten ze dat nu weer ? Stonden de namen erop ??
Was laatst op televisie, er werd bij gezegd dat de desbetreffende capsules aan hun toebehoorden, hoe ze dat weten, weet ik echter niet ;)
Tja en dat is dus nou net wat ik wil weten....ik geloof je als je zegt dat het gezegd is maar waarom wordt dat gezegd ? Hoe weten ze zeker dat ze van hen zijn...is het niet een vermoeden ??

Ik denk eigenlijk dat de Russen de meeste van die spullen gewoon dicht bij de lijken van de desbetreffende personen in de Führerbunker hebben gevonden.

Van de gouden partijspelden zullen ze het wel weten omdat ze nog opgespeld waren, en andere spullen omdat ze in de kamer van die personen lagen, in de zakken, of dichtbij.
Ik denk dat ze dat op die manier hebben vastgesteld.
Zeer sterke vermoedens dus ;)
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

alleen de lijken van Eva Braun en Adolf Hilter lagen niet meer in de bunker na hun dood ;)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Mij is altijd verteld dat ze die capsules in hadden genomen .... een reserve hadden ze lijkt me niet nodig.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Ik dacht dat ze de gifcapsule in hadden genomen en tergelijkertijd zich door het hoofd schoten.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

King tiger schreef:Ik dacht dat ze de gifcapsule in hadden genomen en tergelijkertijd zich door het hoofd schoten.
Ja dat bedoel ik ook.

Dus waarom worden die capsules aan die personen toegeschreven ? Zoals ik al eerder aangaf...een reserve lijkt me overbodig want succes bij de eerste pil was toch verzekerd ??
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Wat ze op televisie lieten zien waren capsules, een beetje in de vorm van reageerbuisjes die tegenwoordig bij scheikunde gebruikt worden.

Eva Braun had zichzelf vergiftigd, Hitler had zich vergiftigd en door het hoofd geschoten.

De meest populaire en algemeen aanvaarde theorie over wat er daarna gebeurde is dat ze inderdaad naar buiten gebracht zijn, overgoten met benzine en verbrand.

Gebeurde echter alleen met Hitler en Eva Braun.


'While early reports suggested Joseph and Magda Goebbels were gassed by SS bodyguards in the ruins of the Chancellory garden at their own request on May 1, 1945, they likely took cyanide first. Another account claims Goebbels shot Magda then himself afterwards.'

'The bodies of the Goebbels family, along with those of Hitler and Eva Braun, were secretly buried. Later they were reburied together by the Soviets, ultimately in the courtyard of KGB headquarters in Magdeburg, Germany. In April 1970, all the remains were reburned and scattered in the Elbe river.'

Lijkt me dus wel geloofwaardig dat de partijbadges in ieder geval aan hen toebehoorden.
Dat revolver zal hij ook wel op zak hebben gehad.
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Charly1975 schreef:
King tiger schreef:Ik dacht dat ze de gifcapsule in hadden genomen en tergelijkertijd zich door het hoofd schoten.
Ja dat bedoel ik ook.

Dus waarom worden die capsules aan die personen toegeschreven ? Zoals ik al eerder aangaf...een reserve lijkt me overbodig want succes bij de eerste pil was toch verzekerd ??

Voor alle zekerheid :)
Gebruikersavatar
lexiebabe
Lid
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2003, 13:59
Locatie: Alkmaar

Bericht door lexiebabe »

Ik wil best herhalen wat ik hier eerder over heb gepost: Hitler schoot zichzelf dood en nam geen vergif. Het gif zou hem binnen 3 seconden hebben gedood. De feiten staan in iedere Hitler-bio. GEEN GIF VOOR AH< WEL EEN SCHOT! :o
Foto's van Alkmaar 1939-1946, altijd welkom!
Plaats reactie