Wat voor kleding(merken) dragen jullie?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Internetshoppen is lekker ja, geen zeurende verkoopsters die om je heen drentelen!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

Kleine Feldmaus schreef:
14 jaar en dan met zulke merkkleding...misschien ben ik ouderwets (ja dat denk ik eigenlijk wel) maar besef je dan nog wel de waarde van geld als je dat allemaal zomaar krijgt? (tenzij je er zelf voor werkt natuurlijk)
Ben je dan nog wel tevreden met minder als je nú al aan dit soort dure kleding gewend bent?
Ik werk zelf ook, en ik koop ook vaak genoeg bij de H&M, hou ik ook genoeg geld voor andere dingen over, en het is meestal mooi, goedkoop en van een goede kwaliteit ;)
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Kleine Feldmaus schreef:Ik ben het ook niet eens met wat Pionier zei, dat goedkoop minder van kwaliteit is. Mijn ervaring is juist andersom.
Je kan tenminste leven in goedkopere kleding, zonder je zorgen te maken of het kapot gaat...en veel handiger met wassen ook
(meer wasbestendig die goedkope kleding...niet van dat delikate "dryclean only" spul)
Nee, goedkoop is zeker niet per definitie minder van kwaliteit (lang leve de Hema)
Mijn ervaring is juist andersom. Heb zeker tot m'n 12e merloze kleding gedragen. Als ik het vergelijk met de kleding die ik nu draag gaat die langer mee. Vooral schoenen. En dan bedoel ik uiteraard niet alle 'merkloze' kleding, maar het meerendeel (in mijn geval) wel.

En wat betreft het besef van geld... In deze hobby hebben we denk ik wel allemaal besef van geld. Ideaal voor mensen die een gat in de hand hebben... een maandje militaria verzamelen.
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Miichel schreef: Ik werk zelf ook, en ik koop ook vaak genoeg bij de H&M, hou ik ook genoeg geld voor andere dingen over, en het is meestal mooi, goedkoop en van een goede kwaliteit ;)
Ik bedoelde collector van 14 jaar, die zo te zien alleen maar (dure) merkkleding draagt. Toen ik dat las schoten die vragen me te binnen.
:-)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

collector van 14 jaar schreef:hemden ralph lauren massimo dutti prada hilfiger scapa

broeken replay zilton dolce en gabbana boss ralph lauren

jassen ook ralph lauren en prada

schoene boss hilfiger ralph lauren

onderbroeken MACALSON (duur frans merk)
Echt waar? WOW! Knap hoor. Wel aan zeker 25.000 euro aan kleding opgenoemd, maar geen ref. boeken kunnen betalen.. Kom er dan eerlijk voor uit dat je deze kleding niet draagt.

779
Gebruikersavatar
Mr Mojo Risin
Lid
Berichten: 1524
Lid geworden op: 15 jun 2006, 15:45
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Bericht door Mr Mojo Risin »

Misschien draagt hij ze wel en kan hij daarom de boeken niet betalen.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Schoenen: Kistjes (Gaan nu al ruim 2 jaar mee) of versleten Celtics

Broek: Zwarte of zandkleurige legerbroek (geen camouflagepatroon)

T-shirt: Meestal van Scapino of de Hema, soms iets uit de Large

Trui: Umbro, Nike of Adidas

En om het af te maken een jas van één of ander onbekend, goedkoop merk, maar wel prima waterdicht.

U ziet: ik geef niet veel geld uit aan kleding (het interesseert me ook geen biet). Je hoeft geen kapitalen uit te geven voor degelijke kleding.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

779 schreef:
collector van 14 jaar schreef:hemden ralph lauren massimo dutti prada hilfiger scapa

broeken replay zilton dolce en gabbana boss ralph lauren

jassen ook ralph lauren en prada

schoene boss hilfiger ralph lauren

onderbroeken MACALSON (duur frans merk)
Echt waar? WOW! Knap hoor. Wel aan zeker 25.000 euro aan kleding opgenoemd, maar geen ref. boeken kunnen betalen.. Kom er dan eerlijk voor uit dat je deze kleding niet draagt.

779
Zozo, dat is mijn een lijst. Ben wel blij dat ik nu weet wat Macalson is.... Maar jij hebt zo te zien even op internet rondgekeken wat de wat exclusievere kleding merken zijn, ziet er leuk uit, alleen de geloofwaardigheid is ver te zoeken. Toch een apart topic moet ik zeggen
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

[quote="Miichel"]Ik kom aan zoveel merkkleding omdat ik 1 x per jaar naar Turkije ga :)! Tsja, dat kost ook geld, maar wat ik allemaal meeterug neem is niet te geloven, ik zou ook nooit merkkleding in Nederland kopen, dan kan ik misschien net 1 shirtje kopen..[/quote]

in turkije is het fake
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

[quote="779"][quote="collector van 14 jaar"]hemden ralph lauren massimo dutti prada hilfiger scapa

broeken replay zilton dolce en gabbana boss ralph lauren

jassen ook ralph lauren en prada

schoene boss hilfiger ralph lauren

onderbroeken MACALSON (duur frans merk)[/quote]

Echt waar? WOW! Knap hoor. Wel aan zeker 25.000 euro aan kleding opgenoemd, maar geen ref. boeken kunnen betalen.. Kom er dan eerlijk voor uit dat je deze kleding niet draagt.

779[/quote]




wat lig jij nou allemaal te zeveren man
geen ref.boekn kunnen betalen
ben eerst zeker voor dat je iets zegt
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

wat lig jij nou allemaal te zeveren man
geen ref.boekn kunnen betalen
ben eerst zeker voor dat je iets zegt
:lol: _/-\o-

Alleen je spelling al.. Nou ja, ik maak hier verder geen woorden aan vuil.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

ik ga me hier niet boos in maken
jullie geloven het of jullie geloven het niet
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Ben eigenlijk wel benieuwd naar je mooie kleding?

Foto'tje anders? Misschien iets uit je verzameling ernaast leggen he?

Tja wat ik draag.. Kleding die fijn zit en er goed uitziet, ik loop een winkel binnen en zie wel wat er op de poppen zit :lol:
Ik heb nou Jaguar en Diesel schoenen die erg relax zitten en waar ik ook al lang mee doe, de rest van de kleding weet ik de merken niet, interesseert me ook geen ruk zolang het er maar goed uitziet lol :lol:
Vind dit eigenlijk een beetje een wazig topic, alsof het wat uitmaakt welke merken je draagt? Zolang je er je zelf maar goed mee voelt toch?
Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

collector van 14 jaar schreef:
Miichel schreef:Ik kom aan zoveel merkkleding omdat ik 1 x per jaar naar Turkije ga :)! Tsja, dat kost ook geld, maar wat ik allemaal meeterug neem is niet te geloven, ik zou ook nooit merkkleding in Nederland kopen, dan kan ik misschien net 1 shirtje kopen..
in turkije is het fake
Ja dus? Ik heb geen zin om 120 euro voor een broek te gaan betalen, of 50 euro voor een shirtje..

Ps. Ben je al eens op school geweest? Je moet eens leren met Hoofdletters, punten en komma's te leren schrijven..
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Als we dit topic niet ruzie vrij kunnen houden is het snel over met de pret, want dan gaat het op slot.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Plaats reactie