Wat voor kleding(merken) dragen jullie?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

stravers is zal foto's gaan nemen
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

mijn zus zit in de ardennen en ze heeft het fotot toestel mee
ze komt vanavond thuis
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Sjoerd schreef:Als we dit topic niet ruzie vrij kunnen houden is het snel over met de pret, want dan gaat het op slot.
Ruzie is een groot woord, er is enkel wat ongeloof over de kledingstijl van één der posters. Persoonlijk vind ik het ook erg raar dat de poster zulke dure kleding zou dragen maar aan de andere zijde ken ik zijn achtergrond niet en legt de poster (of zijn ouders/verzorgers) misschien meer geld neer voor z'n uiterlijk dan voor z'n militaria collectie.

Ach en jongens (en meisjes) wat zegt het uiterlijk nu eenmaal ?? Het is misschien een cliché maar het innerlijke van een mens is nog steeds veel belangrijker.

Dus als die jongen zulke dure kleding zegt te dragen so be it. En laten we lekker verder gaan met het topic.


Ben bij m'n eerste post over m'n kleding ook nog vergeten om te vermelden dat ik ook een Esprit jas heb. Tegenwoordig kijk ik wel wat meer naar het merk dan vroeger maar op zich telt voor mij nog steeds: als het lekker zit is het goed.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ja merkleding uit Turkije.. das allemaal FAKE spul en trouwens ook illegaal om te bezitten in Nederland... Laters zieligerd.

En idd: Je bent te lui om ref. boeken aan te schaffen; je kan niet eens normaal Nederlands typen en je geloofwaardigheid is ver te zoeken!

779
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

ik draag geen merkkleding, hoor ik er nu niet bij ? :roll:

maarjah, ik draag geen Zebra kleren, ik draag nog wel een beetje goede kleren, maar geen merkkleding, alleen wat ik mooi vindt! :wink: Ook geen skate, of Lonsdale kleding normale kleding wat ik mooi vindt! :wink:

Trouwens Collector van 14 jaar, jij zei zelf dat je het geld niet had voor ref. boeken.. :| :roll: dus ik vindt het wel vaag! :wink:
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Niet dat iemand het verschil tussen een fake en een echte lacoste polo kan zien. Het maakt dus geen bal uit...

Sommige ouders hebben wat meer geld en dat laten ze graag zien via hun kinderen. Kunnen de kinderen niet veel aan doen, het is alleen erg slecht voor ze.

Op mijn oude hockey-club telde je niet mee als je tommy-hilfriger of wat dan ook droeg. Gelukkig zat ik toen in het alto-team (zo werd het genoemd) met wat surfers, snowboarders en een skater. Toffe gasten die nu allemaal zijn gaan studeren.
Ik had geen zin in die ellendige mannetjes die 100 euro van papa meekrijgen op vrijdagavond zodat ze een fles champagne kunnen kopen.

Kinderen die niet leren werken voor hun geld en alleen maar dure dingen krijgen van hun ouders zullen over het algemeen zéér irritante mensen gaan worden, rechten gaan studeren, maar dan niet-serieus omdat ze veel moeten brallen in het Corps. Veelal worden het mislukkelingen en moeten de baantjes gekocht worden door papa. Net als de BMW X5.

Je kan het de kinderen echt niet kwaad nemen. Ze weten niet anders, het zijn vooral de ouders.
Collector van 14 jaar, ik raad je aan om te gaan werken als je 15 bent. Geld voelt altijd het beste als je het zelf verdiend hebt. En je word een stuk rijker aan ervaringen. Je leert andere mensen ontmoeten, ook uit andere sociale lagen van de maatschappij. Dit helpt bij je ontwikkeling als mens en zorgt ervoor dat je niet in het bovenstaande doemscenario terechtkomt.

Och en over die referentie boeken.
Aan boeken kan men de sociale status niet zien. Ouders zijn dus eerder geneigd om al het geld uit te geven aan kleding dan aan boeken. En bij boeken denken ze niet zo snel meer "die ene 50 euro kan er ook nog wel af".. Wel bij de Ralph Lauren polo, want dan zien de vriendjes het geld van papa.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Volgens jou Dodo zijn er hier dan al heel wat mensen die rijke ouders hebben, want 4/5de hier draagt bijna merkkleding.. ?
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Al dat zielig gezever doet mij denken aan Jambers' Reportage voor Panorama over de 'Millet' (1987)

Get a life!
29th Let's Go!!!!!
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

johan willaert schreef:Al dat zielig gezever doet mij denken aan Jambers' Reportage voor Panorama over de 'Millet' (1987)

Get a life!
Vind ik eigenlijk ook, ik draag gewoon wat ik mooi vindt, en ik draag het niet omdat het nou zo duur was terwijl ik het niet mooi vindt!
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

dennisb schreef:Volgens jou Dodo zijn er hier dan al heel wat mensen die rijke ouders hebben, want 4/5de hier draagt bijna merkkleding.. ?
Ik werk gewoon veel. En mam betaalt 1/3 bij met merkkleding. Dat is mijn geluk.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

dennisb schreef:Volgens jou Dodo zijn er hier dan al heel wat mensen die rijke ouders hebben, want 4/5de hier draagt bijna merkkleding.. ?
Er zijn zat mensen die werken. Ook zijn er nogal wat mensen die afwisselen. Een mooi shirt met een eenvoudige spijkerbroek bijvoorbeeld.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Er zijn mensen die kopen merkkleding en eten een biefstukje in de maand minder. Het is juist waar men de prioriteiten legt.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

volgens velen bepaald de kleding nogsteeds de persoon, londsdalers zijn per definitie hakkers en gabbers, en eventueel rascisten, mensen met wat versletere kleding zijn al gauw punkers of 'rockers/alto's'' en mensen met overseaz zijn al snel DE skaters.. wat een bullshit zeg, draag wat je lekker vind, mijn kledingkeuze loopt heel erg uiteen, ik draag graag tshirts, maar kan me prima vinden in een pak met stropdas.

van schoenen draag ik enkel maar 1 merk, en dat is allstars, maar dan wel de Irobot versie, die is van leer, en dat is gewoon veel steviger dat dat textiel. ik betaal gerust wat voor kleding, maar dan moet het wel kwaliteit zijn!

en waarom ik niet loop met een shirt waar in het groot Tommy Hilfiger opstaat? ik ben geen reclamezuil!!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

volgens velen bepaald de kleding nogsteeds de persoon, londsdalers zijn per definitie hakkers en gabbers, en eventueel rascisten, mensen met wat versletere kleding zijn al gauw punkers of 'rockers/alto's'' en mensen met overseaz zijn al snel DE skaters.. wat een bullshit zeg
Dat vind ik niet. Kleding is nog steeds een gevoel van uiten. Iedereen wilt graag omgaan met mensen met dezelfde interesses. Via kleding kom je eenvoudig die mensen tegen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

maar dat wil dus ook zeggen dat als ik londsdale kleding graag zou dragen, ik per difinitie een hakker oid ben?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie