Wat voor kleding(merken) dragen jullie?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Niet perse, maar vaak wel.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

en dat is eigenlijk best jammer
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Miichel schreef: Ja dus? Ik heb geen zin om 120 euro voor een broek te gaan betalen, of 50 euro voor een shirtje..
Heel verstandig :-)
En het is net zo mooi!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Dodo schreef:
volgens velen bepaald de kleding nogsteeds de persoon, londsdalers zijn per definitie hakkers en gabbers, en eventueel rascisten, mensen met wat versletere kleding zijn al gauw punkers of 'rockers/alto's'' en mensen met overseaz zijn al snel DE skaters.. wat een bullshit zeg
Dat vind ik niet. Kleding is nog steeds een gevoel van uiten. Iedereen wilt graag omgaan met mensen met dezelfde interesses. Via kleding kom je eenvoudig die mensen tegen.
Inderdaad, daarom draag ik ook vaak bandkleding etc.
Maar altijd nog de gewone spijkerbroek..
Paar Allstars....
En een bandshirtje dan..
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Ik ben niet echt mode en merk bewust en het merendeel van de "dure" merken die hier genoemd word ken ik geen eens. :oops:
Ik koop wat ik mooi vind en het moet ook weer geen kapitalen kosten :wink:
Mijn schoenen die ik heb zijn : nike air maxx en kistjes (die ruim 2 jaar oud zijn) en me werkschoenen voor het werk :)
En ik heb 2 jassen 1 van nike en de andere van nickelson,
Merk broeken heb ik volgens mij niet alleen huismerk van de broekenwinkel hier en cars maar is dat een merk ?
Shirtjes heb ik van g-star,umbro,nike en nog shirtjes met grappige plaatjes/teksten die geen merk hebben,
Truien en vesten heb ik in g-star,kappa,nickelson en de rest weet ik niet uit me hoofd.
En om het af te maken zijn mijn t-shirtjes die ik draag onder mijn truien enz. gewoon bij scapino,bentex of hema weg.
En me boxershorts haal ik bij de bentex of de bristol weg want staan van die grappige stripverhalen op 8) :lol:
En ik heb gewoon effen boxershorts maar waar die weg komen weet ik ook niet.
Zo weer een heel verhaal over mijn kledingstijl :P :shock:
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

the_king88 schreef:En om het af te maken zijn mijn t-shirtjes die ik draag onder mijn truien enz. gewoon bij scapino,bentex of hema weg.
En me boxershorts haal ik bij de bentex of de bristol weg want staan van die grappige stripverhalen op 8) :lol:
Aha nu weet ik wie iedere keer de beveiligingspoortjes laat afgaan bij de Scapino, Bentex, Hema of Bristol......jij neemt de kleren gewoon mee zonder te betalen :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

Snap de meesten, als het al waar is, sowieso niet. Welke "idioot" gaat nou voor 60 a 70 euro polo's kopen? Denk er eens over na. Je koopt een polo die waarschijnlijk van dezelfde kwaliteit is dan een van de scapino, misschien zelfs beter. Conclusie: je draagt een polo met een waarde van hooguit 5 euro en een merkje voor de resterende 55/65 euro.

Moest ook maar eens een invoerbedrijf beginnen in merkkleding. Als ik dit zo lees dan zit er goed geld in
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Ik moet werken voor mijn geld, dus ik weet ook wat ik er voor moet doen om merkkleding te kopen.

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Tex schreef:Snap de meesten, als het al waar is, sowieso niet. Welke "idioot" gaat nou voor 60 a 70 euro polo's kopen? Denk er eens over na. Je koopt een polo die waarschijnlijk van dezelfde kwaliteit is dan een van de scapino, misschien zelfs beter. Conclusie: je draagt een polo met een waarde van hooguit 5 euro en een merkje voor de resterende 55/65 euro.

Moest ook maar eens een invoerbedrijf beginnen in merkkleding. Als ik dit zo lees dan zit er goed geld in
en toch draag ik ze.
Voor mij heeft het misschien ook te maken met een soort aanzien.
maar ik moet er zelf ook hard voor werken.
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

the_king88 schreef:cars maar is dat een merk ?
ik draag ook Cars broeken, niet zo duur maar wel mooi! :P :)


Ik weet niet of het een merk is! :wink:
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Ik krijg al mijn polo's enzo zonder te betalen :P
Gebruikersavatar
Mr Mojo Risin
Lid
Berichten: 1524
Lid geworden op: 15 jun 2006, 15:45
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Bericht door Mr Mojo Risin »

Ik draag wel merkkleding maar het meeste daarvan koop ik in de solden, een stuk goedkoper en als je het prijskaartje er niet laat aanhangen merkt niemand het.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

de solden, waar is dat dan ?

of wat zie ik verkeerd ? :p
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

dennisb schreef:
the_king88 schreef:cars maar is dat een merk ?
ik draag ook Cars broeken, niet zo duur maar wel mooi! :P :)


Ik weet niet of het een merk is! :wink:
Tuurlijk is dat een merk. Wibra of hema heeft ook merkkleding. Wilt nog niet zeggen dat het het nike-merk of adidas merk oid is.
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

Dodo schreef: Niet dat iemand het verschil tussen een fake en een echte lacoste polo kan zien. Het maakt dus geen bal uit...

Sommige ouders hebben wat meer geld en dat laten ze graag zien via hun kinderen. Kunnen de kinderen niet veel aan doen, het is alleen erg slecht voor ze.

Op mijn oude hockey-club telde je niet mee als je tommy-hilfriger of wat dan ook droeg. Gelukkig zat ik toen in het alto-team (zo werd het genoemd) met wat surfers, snowboarders en een skater. Toffe gasten die nu allemaal zijn gaan studeren.
Ik had geen zin in die ellendige mannetjes die 100 euro van papa meekrijgen op vrijdagavond zodat ze een fles champagne kunnen kopen.

Kinderen die niet leren werken voor hun geld en alleen maar dure dingen krijgen van hun ouders zullen over het algemeen zéér irritante mensen gaan worden, rechten gaan studeren, maar dan niet-serieus omdat ze veel moeten brallen in het Corps. Veelal worden het mislukkelingen en moeten de baantjes gekocht worden door papa. Net als de BMW X5.

Je kan het de kinderen echt niet kwaad nemen. Ze weten niet anders, het zijn vooral de ouders.
Collector van 14 jaar, ik raad je aan om te gaan werken als je 15 bent. Geld voelt altijd het beste als je het zelf verdiend hebt. En je word een stuk rijker aan ervaringen. Je leert andere mensen ontmoeten, ook uit andere sociale lagen van de maatschappij. Dit helpt bij je ontwikkeling als mens en zorgt ervoor dat je niet in het bovenstaande doemscenario terechtkomt.

Och en over die referentie boeken.
Aan boeken kan men de sociale status niet zien. Ouders zijn dus eerder geneigd om al het geld uit te geven aan kleding dan aan boeken. En bij boeken denken ze niet zo snel meer "die ene 50 euro kan er ook nog wel af".. Wel bij de Ralph Lauren polo, want dan zien de vriendjes het geld van papa.




Ja, maar ik koop het niet. Zelfs mijn ouders kopen dat.
En voor mijn militaria collectie krijg ik zakgeld en ik spaar dus. Mijn militaria koop ik zelf en mijn kleren kopen mijn ouders.
Goede regeling vind ik zelf.

[Edit Sjoerd] Enkele spel en grammaticafouten verbeterd. Let alsjeblieft beter op je spelling en gebruik leestekens. Dit is volgens de forumregels verplicht.[/Edit]
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Plaats reactie