Financieel mogelijk?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
SignalH
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:10

Bericht door SignalH »

TommoVich schreef:Tuurlijk , dat is inderdaad ook The spirit , maar als je maar 1 onderbroek hebt ga je die toch niet op je mannequin steken , maar leg je hem toch mooi in de vitrine... Ieder zijn mening ...
Als je maar één hebt (en je hebt eveneens een vitrine), kan ik je er ook geen ongelijk in geven. En zoals ik al eerder ergens schreef is er natuurlijk een zéér groot verschill tussen Brits en ABBL1940.

Want in Waver was er op dat vlak ook niet veel te vinden vandaag hé :wink: , maar ja, dat was in het algemeen denk ik.

Vriendelijke groeten,
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Waver vandaag was inderdaad maar zwak , dat lederen gasmasker model 1924 sprak me wel aan , maar 100 € vond ik iets te veel + daarbij kwam nog eens dat het niet de orginele tas was... Voor de rest heb ik wel een Reglement gevonden waar ik al heel lang nara opzoek ben.

Goed , ben blij dat we toch allemaal goed uit deze discussie gekomen zijn , back on topic zou ik zeggen :P
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Tommovich, de onderbroek is ook een deel van 1 compleet uniform..

Ik begin me echt dood te ergeren aan sommige mensen hier...denken dat ze het wiel hebben uitgevonden :r
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Rednas
Lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 17 jul 2006, 16:39

Bericht door Rednas »

...betaal je een paar honderd euro voor een gebruikte onderbroek (en dan maar hopen dat de drager niet werkelijk in zijn broek scheet). Ik zou iig niet een onderbroek als prioriteit nemen en eerst de rest kopen (dat kost al meer dan genoeg).
Red
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 feb 2006, 17:51
Locatie: Belgie

Bericht door Red »

Van die onderbroeken, iedereen verzamelt wat hij wil, mijn mening is dat ik een uniform zo volledig mogelijk wil, dus zou in mijn plaats een onderbroek er bij mogen maar dat is mijn mening

iedereen verzamelt wat hij wil (met of zonder onderbroek :lol: ) dus moet je daar niet over discusieren.

mvg Red
Easy up front!
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Red schreef:Van die onderbroeken, iedereen verzamelt wat hij wil, mijn mening is dat ik een uniform zo volledig mogelijk wil, dus zou in mijn plaats een onderbroek er bij mogen maar dat is mijn mening

iedereen verzamelt wat hij wil (met of zonder onderbroek :lol: ) dus moet je daar niet over discusieren.

mvg Red
Helemaal mee eens! :)
Mijn US onderbroek uit 1941 kostte maar 2,50... een MINT exemplaar.
Voor de prijs hoef je het dus ook niet te laten :wink:
raytheman
Lid
Lid
Berichten: 197
Lid geworden op: 18 feb 2006, 17:45

Bericht door raytheman »

Da's bijna goedkoper dan bij Zeeman :lol:
Overigens zag ik laatst een duitse voor 50 te koop staan.....
Plaats reactie