Neonazisme in het Belgisch Leger

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Waar heb je het in vredesnaam over? :?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Harro schreef:Als de Belgische justitie 16 moslims oppakt met dezelfde beschuldigingen (terreur, mogelijke aanslagen, wapenbezit, springstoffen), zijn jullie dan allemaal ook zo zeker dat er niets aan de hand is en dat het erger wordt gemaakt door de politiek?
Moslim dreiging lijkt me heeeel wat geloofwaardiger dan dit geval, of niet soms?
Trouwens ik zie nogal altijd Verhofstad zitten glunderen nadat Pinkxten en co moesten aftreden nadat in varkensvlees dioxine gevonden werd(die trouwens de waarden van noordzeevis nog niet benaderde)
Sedert toen kan en mag blijkbaar alles om z'n samen geraapt politiek zootje in stand te houden, media speelt hier een heeel grote rol in.
Ik zag gistren nog een programma op de Nederlandse TV waar ze de ontsnapping in Dendemonde boven haalden, wat hadden ze LOL met ons Belgisch beleid (ontsnappingskoning Muhrat Kaplan haalden ze dan als toetje nog eens boven: nog grotere hilariteit.)
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Of die dreiging van moslimterrorisme nu groter is of niet zegt niets over de arrestaties van gisteren. Ongelovelijk hoe jullie met twee maten meten.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

van mij mogen ze moslim terreur veel serieuzer aanpakken (dagelijks sterven de laatste tijd mensen door zelfmoordterroristen die zelfs kinderen niet ontzien) dan dat jeugdbeweging -achtig verhaal dat ze boven halen, nu vlak voor de verkiezingen.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Blood en Honor geen "jeugdbweging-achtig verhaal" maar dagelijks sterven mensen door moslim terrorisme. In België??? Want we hebben het toch over die dreiging? Waarom meet je nu weer met twee maten? Moeten ze niet elke terroristische dreiging even hard aanpakken dan?
Laatst gewijzigd door Harro op 08 sep 2006, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Moslim drieging is er toch over gans de wereld? en wees maar gerust, België volgt in de lange lijst der moslimaanslagen.
Ik zeg toch niet dat Blood en Honor een jeugdbeweging -achtig verhaal is? Wel Bloed-Eer-bodem-trouw (of hoe het ook mag heten).
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dus een dreiging waar justitie bewijzen voor zegt te hebben moeten we niet serieus nemen, maar we moeten wel geloven dat een dreiging waar nog geen enkel bewijs voor heeft moeten we als een reëel gevaar zien? Dat kan alleen in de logica van iemand die Bloed-Eer-bodem-trouw een jeugdbeweging noemt.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

de grootste terroristische dreiging moeten ze het hardst aanpakken ja, dat er enkele personen zich aan het organiseren waren tegen elk mogelijke dreiging zal wel waar geweest zijn, maar de mate hoe het nu in de media uitgesmeerd word past weer in Verhofstad z'n straatje, en daar trappen wij niet meer in, wees maar gerust. diezelfde media schreeuwde moord en brand om wat dioxine en bracht de liberalen aan de macht, maar heb je al eens de laatste opinie peilingen al gezien?
Verhofstad is zich terug aan het weren gelijk nen duivel in wijwater vat.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Harro schreef:Dus een dreiging waar justitie bewijzen voor zegt te hebben moeten we niet serieus nemen, maar we moeten wel geloven dat een dreiging waar nog geen enkel bewijs voor heeft moeten we als een reëel gevaar zien? Dat kan alleen in de logica van iemand die Bloed-Eer-bodem-trouw een jeugdbeweging noemt.
Justitie is hier een lachertje aan het worden!!!!
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Mensen die zich aan het organiseren waren tegen elk mogelijke dreiging? Je doet die jeugdbeweging van jou nu voorkomen als jongens die uit nobele motieven handelden.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

En justitie nemen wij hier al lang niet meer serieus hoor Harro
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Nee, want hun bevindingen stroken niet met jullie vooroordelen. Maar hoe zit het met die jeugdbeweging? Die bewapenen zich tegen dreigingen? Welke dreigingen? Volgens mij zit je gewoon nauwelijks verholen te beweren dat die neo's eigenlijk wel gelijk hebben omdat ze zich bewapenen tegen de moslims.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Harro schreef:Mensen die zich aan het organiseren waren tegen elk mogelijke dreiging? Je doet die jeugdbeweging van jou nu voorkomen als jongens die uit nobele motieven handelden.
in hun ogen zullen ze wel zoiets gehad hebben, net zoals moslims 70 maagden beloofd worden als ze een bus opblazen, tword hen ook als "nobel" zijn ingepompt (van die maagden weet ik niet zeker als dat waar is dat ze dat worden beloofd, heb het maar van horen zeggen, maar zeker is dat ze worden opgehitst om te doden met beloften in het hiernamaals, als een kind naast zich staat laat ze koud.)
Met het politiek geklungel is het me niet verwonderlijk dat sommige doorslaan en denken een bende te moeten stichten om zich te moeten wapenen tegen dreigingen (wat die dreigingen zijn moet je maar aan die bloed-bodem -eer trouw kerels vragen)
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Bericht door HMS Renown »

bollebekboerke schreef:En justitie nemen wij hier al lang niet meer serieus hoor Harro
Gij misschien niet maar ik wel. Die wilde een aanslag plegen op een plek waar ik op 100m vandaan school loop. Onze geheime diensten volgde ze al 2 jaar... Ik denk heus niet dat dit een verkiezingsstunt is.

Het is echt niet fijn om in de gevangenis te zitten.
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

ach laat maar, ik kan het niet mooi genoeg uitleggen wat hier in vlaanderen leeft, ik ben geen Belgisch politieker he
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Plaats reactie