De meest slechte Nederlander?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Dan zijn we het daar overeens. Princen heeft gewapend aan TNI acties meegedaan en op Nederlandse soldaten geschoten.
Houdt dat in dat je een paar bemerkingen in deze thread zult moeten herzien?
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Thor, je loopt wat achter in de discussie. Je verwijt mij iets niet gelezen te hebben waar ik al een reactie op gegeven heb. Dat is nu precies wat ik bedoel als ik het over jouw manier van discussiëren heb. Ook je commentaar dat ik gelijk moet hebben slaat als een tang op een varken, daar ik net Seyffardt vertel dat het prettig is dat hij mij wijst op iets dat mij nog niet eerder was opgevallen :roll:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Seyffardt schreef:Dan zijn we het daar overeens. Princen heeft gewapend aan TNI acties meegedaan en op Nederlandse soldaten geschoten.
Houdt dat in dat je een paar bemerkingen in deze thread zult moeten herzien?
Zijn daar discussie niet voor? Of discussieer jij enkel om een ander te overtuigen zonder open te staan voor zijn opvattingen en inbreng? Overigens blijf ik erbij dat Princen niet veel te verwijten is, geen enorme verrader en zeker niet de slechtste Nederlander. Dan kom ik eerder bij mensen als Pieter Menten, Herbertus Bikker en Siert Bruins.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Mike.H schreef:
Harro schreef:Dus iemand met een geweer slaan is heel normaal Mike?

Goed Seyffardt, dus hij heeft geschoten. Interessant want die info was ik niet eerder tegen gekomen. Wel een interessant context. Niet koelbloedig en met voorbedachte rade maar in paniek en met langdurige gewetensproblemen tot gevolg.
Vermoedens zijn geen bewijs voor een daad Harro daar moet je het toch mee eens zijn.
@ Harro :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Harro schreef:Thor, je loopt wat achter in de discussie. Je verwijt mij iets niet gelezen te hebben waar ik al een reactie op gegeven heb. Dat is nu precies wat ik bedoel als ik het over jouw manier van discussiëren heb. Ook je commentaar dat ik gelijk moet hebben slaat als een tang op een varken, daar ik net Seyffardt vertel dat het prettig is dat hij mij wijst op iets dat mij nog niet eerder was opgevallen :roll:
Kom kom harro wie loopt hier achter,IK heb deze link gisteren geplaatst.
Deze dus:http://home.iae.nl/users/arcengel/NedIndie/poncke.htm
Dat jij geen moeite neemt om die door te nemen kan ik niet helpen.
En als jij dan eindelijk hebt gekeken,kom je niet verder dan die bewuste foto die vrij onschuldig is.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Nee, ik sta best open voor andermans opvattingen. Inzake Pieter Menten heb je zeker een punt. Van de schuld van Bikker aan moord ben ik op grond van de bewijsvoering niet overtuigd, al is het geen frisse jongen geweest. Misschien kun je mij "updaten"over Siert Bruins; ik weet dat hij ooit in Nederland heeft vastgezeten (eind jaren '70?) maar waarvoor precies weet ik niet. Evenmin weet ik waarom hij nu nog/weer gezocht wordt.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Kom ik niet verder dan die foto? Ik geef notabene mijn commentaar op wat er staat! Thor, zoek jij het fijn uit verder. Ik reageer niet meer op jouw eindeloze provocaties. Ik heb het vanaf nu te druk met het indoctineren van mijn leerlingen
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Harro schreef:Kom ik niet verder dan die foto? Ik geef notabene mijn commentaar op wat er staat! Thor, zoek jij het fijn uit verder. Ik reageer niet meer op jouw eindeloze provocaties. Ik heb het vanaf nu te druk met het indoctineren van mijn leerlingen
en dan zeg je wat over het negeren van bepaalde posts in andere topics.. ik wil graag een antwoord op m'n vraag :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Harro schreef:Kom ik niet verder dan die foto? Ik geef notabene mijn commentaar op wat er staat! Thor, zoek jij het fijn uit verder. Ik reageer niet meer op jouw eindeloze provocaties. Ik heb het vanaf nu te druk met het indoctineren van mijn leerlingen
Oja,die leerlingen zijn dat nou de leden hier?
P.s. dit is off-topic.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

THOR schreef:P.s. dit is off-topic.
Dit ook.

Vanaf *nu* alleen nog ontopic. Anders volgen er waarschuwingen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Mike.H schreef:en dan zeg je wat over het negeren van bepaalde posts in andere topics.. ik wil graag een antwoord op m'n vraag :)
Mike, jouw aandringen op een antwoord is enkel doorgaan op een vraag waar je al antwoord op hebt en waar we toch niet uitkomen. Voor mij staat die marinier op het punt te slaan en voor jou niet. Klaar. De marinier is kwestie heeft geen nominatie voor "slechtste Nederlander" op zak dus het is verder off-topic.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Harro schreef:
Mike.H schreef:en dan zeg je wat over het negeren van bepaalde posts in andere topics.. ik wil graag een antwoord op m'n vraag :)
Mike, jouw aandringen op een antwoord is enkel doorgaan op een vraag waar je al antwoord op hebt en waar we toch niet uitkomen. Voor mij staat die marinier op het punt te slaan en voor jou niet. Klaar. De marinier is kwestie heeft geen nominatie voor "slechtste Nederlander" op zak dus het is verder off-topic.
Ook goed :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Ajacied8989 schreef:Erg vriendelijk ziet hij er niet uit. En volgens mij is hij van plan hun met zijn wapen te slaan.
dat is moeilijk te zeggen. je kan zijn gezicht niet zien.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

maar ik vind die man die Van Gogh dood heeft geschoten een slechte nederlander. als dat al een nederlander was..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Mohammed Bouyeri, dus. Een geboren Nederlander (etnisch Marokkaan) en moslim fundamentalist. Bovendien iemand die de Nederlandse staat en het Nederlandse volk diep minacht. Zou wel aardig zijn als ze hem naast zijn levenslange gevangenisstraf ook statenloos hadden verklaard.
Plaats reactie