Stoppen als moderator!

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Stoppen als moderator!

Bericht door Nico Roelofs »

Mijn taak hier als moderator op het forum ga ik opgeven. De reden hiervan is dat ik veel te druk ben met van alles en nog wat. Niet alleen met de tweede wereldoorlog maar ook met onder andere werk en met sporten. Ik kom gewoon aan veel dingen niet toe. Had ook niet vaak de tijd om de topics in mijn onderdelen rustig te lezen. Wil me altijd inzetten voor van alles en nog wat, maar ik moet nu toch een stap terug doen want het wordt nu allemaal wat te veel. Ik wil daarom stoppen als moderator zodat ik iets meer tijd en aandacht heb voor andere dingen.

Ik heb hier een leuke tijd als moderator gehad en heb ook veel geleerd. Wil de forumstaff dan ook bedanken voor de leuke tijd als moderator. Maar zal nu gewoon verder hier zo nu en dan komen als een gewoon lid.
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 27 sep 2006, 17:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Wow Nico, dat is even onverwachts!
Begrijpelijk dat wel. Sporten is beter dan achter de computer hangen en geld heeft iedereen nodig. En dan verzamel je ook nog!
We zien je nog wel als normaal lid dan he! :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Hoi Nico,

Je liep dan ook al een tijdje met het idee rond te stoppen en het is dus zeker een weloverwogen besluit. Hoewel ik het natuurlijk jammer vind, ben jij de enige die hierover gaat. Ik wil je bedanken voor alle tijd en energie die je in het forum gestopt hebt en hoop dat je in ieder geval als lid nog vaak langs zult komen.

Groeten,
Gijs
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Dodo schreef:Wow Nico, dat is even onverwachts!
Begrijpelijk dat wel. Sporten is beter dan achter de computer hangen en geld heeft iedereen nodig. En dan verzamel je ook nog!
We zien je nog wel als normaal lid dan he! :)
Bedankt Roeland! Ja nu zal het sporten even minder worden omdat het nu vroeg donker wordt. Zal van de winter dan wel wat meer tijd hebben, maar zijn nog genoeg andere dingen die ik moet doen. Maar van het voorjaar zit ik weer 3 avonden in de week op de fiets en 1 a 2 x in het weekend. :)
Proos schreef:Hoi Nico,

Je liep dan ook al een tijdje met het idee rond te stoppen en het is dus zeker een weloverwogen besluit. Hoewel ik het natuurlijk jammer vind, ben jij de enige die hierover gaat. Ik wil je bedanken voor alle tijd en energie die je in het forum gestopt hebt en hoop dat je in ieder geval als lid nog vaak langs zult komen.

Groeten,
Gijs
Bedankt Gijs! Ja ik liep er inderdaad al een tijd mee rond. Iedere keer dacht ik het wordt wel minder die drukte, maar dat bleek dus niet het geval te zijn. :lol:
Ja en jij en de andere staffleden bedankt dat jullie mij de kans hebben gegeven om met het moderatorschap kennis te hebben laten maken. :wink:
Maar zal als lid zeker nog terug komen.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Bedankt, Nico.

We zullen je inzet zeker missen, maar "Life is all about choices" en jij bent het die je eigen keuzes maakt.

Jammer dat je weggaat als mod.

Groeten,

David
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Bedankt voor je inzet op dit forum Nico!

Voor ons geen fijn besluit, maar ik merk dat je er goed over hebt nagedacht dus altijd een goede beslissing.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

:cry:

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Jammer dat je stopt, maar ik wens je het allerbeste met je overige bezigheden toe!
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

Jammer dat je stopt Nico, maar zoals er al gezegd is, keuzes maak je en daar moet iedereen begrip voor hebben. Maar dit is waarschijnlijk geen afscheid hé!
For King & Country
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Groot gelijk als je geen tijd hebt, maar niettemin jammer. Gelukkig blijf je nog wel rondhangen. :)
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Bedankt voor alle fijne reacties!! Ja ik heb het goed overwogen en dit was voor mijn gevoel de beste keus. Maar het zal zeker geen afscheid zijn. Zal zeker hier nog rond blijven spoken. :P
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Nico, ook namens mij bedankt voor de inzet die je getoond hebt voor dit forum!
Zorg er voor dat je tijd vrij houdt voor de forummeetings en dergelijke ;)

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Inderdaad erg jammer dat je je functie als mod inlevert!, maar er zijn natuurlijk dingen die voor gaan.
In iedergeval leuk dat je af en toe nog even langskomt :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
glen666benton
Lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 03 aug 2005, 19:31
Locatie: belgië

Bericht door glen666benton »

het beste gewenst :)
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Jammer dat je gaat stoppen Nico. Maar in ieder geval veel succes met je andere bezigheden. :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gesloten