Is er (genoeg) interesse voor een forum-weekend?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten

In welke dagen heb je interesse?

Ik heb enkel interesse om zaterdag mee te gaan!
5
12%
Ik heb interesse om naar beide dagen te gaan dus zaterdag EN zondag!
14
33%
Ik wil alleen naar de forum-meeting op zondag in Overloon
9
21%
Ik heb in geen van beide dagen interesse!
14
33%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

lijkt me een sterk plan, ik ben voorstander van een weekeind!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Nou laten we nu eindelijk maar eens echt de knoop doorhakken. Het idee is dan dus nu om een heuse WINTERMEET te gaan houden in de kerstvakantie. :P Dat lijkt me op zich een prima plan daar we dan nog mooi wat tijd hebben om het plan uiteen te zetten met de orginisatoren(wie waren het ook al weer naast mij? :roll:).
Echter valt er dan misschien wel een van de belangrijke redenen af waarom we een weekend wilden organiseren. Er zijn in de kerstvakantie namelijk geen beurzen meer op zaterdag behalve dan die op 30 dec. in Duiven. Het vervelende is dat we nu weer 2 opties overhouden namelijk:

Optie 1: We plannen de meeting op vrijdag 29 dec. en zaterdag 30 dec. We bezoeken dan op vrijdag Overloon, deze dag zal dan dus de zondag vervangen. En met de mensen die dat willen gaan we na de grote meeting ergens eten, s’avonds iets van bowlen ofzo en dan ergens slapen en de volgende ochtend zorgen we dat we gegeten hebben en op tijd bij de beurs in Duiven zijn en na en/of tijdens de beurs kan iedereen op eigen gelegenheid weer zijn eigen weg gaan. Met dit plan zit oud en nieuw niet in de weg en kerstmis ook niet.

Optie 2: We plannen de meeting op zaterdag 23 en zondag 24 dec. en we houden het plan aan zoals het oorspronkelijk was maar dan zonder het beursbezoek.

Persoonlijk ben ik meer voor optie 1 maargoed laat me maar even weten wat jullie ervan denken. Met de andere personen die mee willen helpen organiseren zal ik dan de uiteindelijke beslissing maken wat het moet worden. Uiteraard wordt er zoveel mogelijk rekening gehouden met iedereen zijn wensen.


En hier is nog even het lijstje zoals het tot nu toe is voor de mensen die zich voor 2 dagen hebben opgegeven.
Voor de zaterdag heb ik het volgende lijstje:

- SiNiStEr
- Julian
- Jasper J
- Pionier
- Nick
- Wouter
- RoBBy
- Polte
- Dirty Harry
- Edgar (via de PB besproken)
- Sobel
- evt. Bertjan
- evt. Remy Carre
Laatst gewijzigd door SiNiStEr op 04 okt 2006, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik was volgens mij de andere organisator :), het woord evt. kan je bij mij wel weghalen, ik ben er gewoon, ik ga persoonlijk ook voor optie 1 ik hoef zaterdag toch niet meer te werken :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

sobel schreef:Ik was volgens mij de andere organisator :), het woord evt. kan je bij mij wel weghalen, ik ben er gewoon, ik ga persoonlijk ook voor optie 1 ik hoef zaterdag toch niet meer te werken :)
Dacht me al zoiets te kunnen herinneren maar wist het niet zeker meer en had geen zin om het hele topic weer na te gaan lezen om erachter te komen. Nu is het in ieder geval duidelijk en kunnen we ons gaan richten op de organisatie van het geheel.
Voordat we voor optie 1 gaan lijkt het me verstandig nog heel even af te wachten of er nog reacties komen van de andere forumleden over de 2 opties. Zo niet dan gaan we gewoon voor optie 1, die lijkt me op zich wel praktisch. :)

En heb het lijstje even aangepast. Je staat niet meer op "evt.". ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

ik zal mijn best doen om in ieder geval in overloon erbij te zijn.
maar ik denk niet dat ik het haal om 2 dagen erbij te zijn,
aangezien ik in de kerstweek tot nieuwjaar flink bezig ben voor
de kerstweek in de jongerensoos en de party met nieuwjaar :)
maar ik hoop er in overloon wel bij te kunnen zijn.
groeten Ruud
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik ben al lang niet meer in Overloon geweest, en er is als ik me niet vergis flink wat veranderd aan het museum daar.
Daarom zal ik mijn best doen om ook aanwezig te zijn bij een bezoek aan dat museum, ofdat ik 2 dagen achter elkaar uit kan trekken aan een forumweekend weet ik echter nog niet zeker.
Overloon is hier (Eindhoven) gelukkig niet zo ver vandaan, dus is het misschien ook nog een optie om aan het einde van de eerste dag (van Optie 1) gewoon weer naar huis te gaan..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Is er nu al een datum bekend, indien op zondag kan ik wel maar even ruim op tijd aangeven, de limbo's kunnen eventueel meeliften
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Cas schreef:Is er nu al een datum bekend, indien op zondag kan ik wel maar even ruim op tijd aangeven, de limbo's kunnen eventueel meeliften
De beurs staat zo goed als zeker vast op vrijdag 29 en zaterdag 30 december van dit jaar. Vrijdag de "hoofd"meet bij het museum in Overloon en s'avonds en de volgende dag(beurs Duiven) met de personen die dat willen.
Verdere info volgt nog!!! :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik zal er dan hooogstwaarschijnlijk beiden dagen zijn
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Tinus
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 20 jul 2006, 22:20

Bericht door Tinus »

Lijkt mij ook wel super, misschien kan ik een paar andere meeslepen *)

Als dat zou mogen tenminste!
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Hmm... woont er iemand in de buurt van Duiven waar ik dan van vrijdag op zaterdag kan overnachten?
Anders wordt het een beetje moeilijk :P
Deas Gu Cath
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Hehe uitgerekend op een dag dat ik weer niet kan......
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ook ik zal er bij zijn!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
RoBBy
Lid
Berichten: 344
Lid geworden op: 06 mei 2005, 12:11
Locatie: overijssel

Bericht door RoBBy »

Ik zal er ook probeeren te zijn. Ik moet nog even kijken als ik vervoer kan fixen.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Mensen jullie krijgen bericht over de meeting, hij is in ieder geval verzet van 2 naar 1 dag en van het laatste weekend van 2006 naar de eerste week van 2007 namelijk 6 januari 2007. Dit valt op een zaterdag en is dus voor iedereen te doen daarnaast is het dan nog vakantie. Echter heeft het inmiddels zolang geduurt met het versturen van de meeting-brief dat ik inmiddels zit te twijfelen of het nog wel zin heeft om het deze datum te doen en of we het niet beter toch nog maar een keer door kunnen schuiven naar de eerste week van februari. Het heeft ook niet mijn voorkeur maar het kan bijna niet anders. Sorry voor dit constante uitstellen.... :frownno: :roll:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gesloten