Slowchat-topic deel 10

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Klopt de tijd op dit forum niet ofzo.. staat dat het 11.02u is.. maar hier op mijn pc staat toch echt 12.02u.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Polte schreef:Klopt de tijd op dit forum niet ofzo.. staat dat het 11.02u is.. maar hier op mijn pc staat toch echt 12.02u.
Was bij mij ook al, ik heb hem nu maar op GMT+2 gezet.
Ik dacht al dat de klok een uur verzet moest worden :roll:
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Ja inderdaad.. ik dacht al word ik nu gek..
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Pff dat was t feestje wel. Om 5 uur de laatste mensen de deur uit gekregen. Vanochtend opgeruimd met een paar vrienden die bleven pitten. Het was echt een enorme rotzooi. Dweilen mocht ook wel even...
Nu nog de afwas. Zelfs met een afwasmachine is het nog veel.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Lang leve de plastice wegwerp bekertjes. ;)
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Ambulancepersoneel en politie belaagd in Vlaardingen

Uitgegeven: 1 oktober 2006 06:39
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2006 13:47

VLAARDINGEN - In een uitgaansgebied in Vlaardingen zijn in de nacht van zaterdag op zondag twee agenten lichtgewond geraakt, nadat ambulancebroeders hulp van de politie hadden ingeroepen omdat ze zich bedreigd voelden. Dat meldde een woordvoerder van de politie.

Het ambulancepersoneel was toegesneld om een mogelijk bewusteloos persoon te helpen aan de Westhavenkade. De man zou gewond zijn geraakt door een vechtpartij. Om nog onbekende redenen dreven boze omstanders de broeders in het nauw en werden ruiten van hun ambulance in geschopt. Toen politiemannen te hulp kwamen keerde een menigte van ongeveer 250 man zich tegen hen.


Een agent werd geraakt door glaswerk dat vanuit de menigte werd gegooid. Een andere politieman kreeg een vuistslag in het gezicht van een omstander en is naar een ziekenhuis overgebracht. De politie heeft twee mannen van 20 en 21 jaar uit Vlaardingen en Schipluiden aangehouden wegens het niet voldoen aan bevel of vordering.

Honden

Het opstootje begon even na middernacht. Na ruim een uur waren de gemoederen redelijk bedaard. De politie zette ook honden in.

De afgelopen jaren waren er regelmatig incidenten met ambulancepersoneel. De CNV BedrijvenBond luidde in augustus de noodklok. Voorzitter Jaap Jongejan pleitte voor een voorlichtingscampagne.

Volgens hem komt de agressie vaak voort uit onwetendheid van de omstanders. Zij begrijpen vaak niet dat een slachtoffer niet meteen wordt afgevoerd.
Bron: http://www.nu.nl
(ook te lezen op NOS teletekst)


Waarom zijn de mensen van tegenwoordig zo verschrikkelijk dom bezig ??

Heel even schoot de gedachten door mijn hoofd om degene die hier aan mee hebben gedaan te onthouden van alle medische zorg. Maar van binnen weet ik ook dat ik dat niemand mag toewensen dus is de gedachte snel uit m'n hoofd verbannen. Waarschijnlijk waren de aanstichters dronken (het is een gedachte...voordat iemand begint te vragen om mijn bron !!).....ieder weldenkend mens laat ambulance personeel toch gewoon hun werk doen ???

Hier wordt ik zo verschrikkelijk moedeloos van hè !!
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Gekken zijn het
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Polte schreef:Lang leve de plastice wegwerp bekertjes. ;)
Ach ja.. Ik kom er wel overheen!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Charly1975 schreef: Heel even schoot de gedachten door mijn hoofd om degene die hier aan mee hebben gedaan te onthouden van alle medische zorg. Maar van binnen weet ik ook dat ik dat niemand mag toewensen dus is de gedachte snel uit m'n hoofd verbannen. Waarschijnlijk waren de aanstichters dronken (het is een gedachte...voordat iemand begint te vragen om mijn bron !!).....ieder weldenkend mens laat ambulance personeel toch gewoon hun werk doen ???
Ik zou er geen problemen mee hebben dat die gasten geen recht meer zullen hebben op medische zorg. Alleen: Het is in strijd met de eed die medici moeten afleggen. Binnen een paar jaar is er een tekort van 200.000 verpleegkundigen, en die klote idioten zorgen er nog voor dat ze de boel gaan verzieken!

En Charly: Ik vind dat alcohol geen excuus is voor dit soort ongein...

779
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Bob, (ow wat heb jij je naam mee zeg in dit geval)

Uiteraard deel ik je mening dat dronkenschap absoluut GEEN excuus mag zijn....maar ik ben bang dat het daar toch op afgeschoven gaat worden. Maar nogmaals: ik bazeer het op geen enkele bron het is dus een gedachte van me die zomaar in me opkwam dat ze misschien dronken waren. Het is geen excuus maar men weet dan niet wat voor iets lomps dat ze gedaan hebben. Als ze NIET dronken waren en dus volledig bij de tijd......dan zijn het wel de grootste randdebielen die er in Nederland rondlopen denk ik. Maar goed.....voordat Charly zich nog kwader gaat maken en zich dan gaat verlagen tot uitspraken waar ie achteraf spijt van krijgt stop ik er maar mee om er over na te denken.

Groet,

Charly
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Zo vandaag mijn verjaardag gehad :cheer:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Charly1975 schreef:779, (ow wat heb jij je naam mee zeg in dit geval)

Uiteraard deel ik je mening dat dronkenschap absoluut GEEN excuus mag zijn....maar ik ben bang dat het daar toch op afgeschoven gaat worden. Maar nogmaals: ik bazeer het op geen enkele bron het is dus een gedachte van me die zomaar in me opkwam dat ze misschien dronken waren. Het is geen excuus maar men weet dan niet wat voor iets lomps dat ze gedaan hebben. Als ze NIET dronken waren en dus volledig bij de tijd......dan zijn het wel de grootste randdebielen die er in Nederland rondlopen denk ik. Maar goed.....voordat Charly zich nog kwader gaat maken en zich dan gaat verlagen tot uitspraken waar ie achteraf spijt van krijgt stop ik er maar mee om er over na te denken.

Groet,

Charly
Charly,

Jij en ik weten dat het zo niet langer kan. Schijnbaar vinden andere mensen dat het de normaalste zaak van de wereld is dat je hulpverleners hinderd tijdens hun werkzaamheden. Werk zelf ook in de zorg, en weet dat dit soort zaken (verbaal -als non-verbale agressiviteit) aan de orde van de dag is... "Ik betaal ruim 100 euro per maand aan ziektekostenpremies, daarvoor eis ik dit en dat voor"


Achja, wie geeft ze ongelijk, maar om hulpverleners af te tuigen?
779
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Ajacied8989 schreef:Zo vandaag mijn verjaardag gehad :cheer:
Gefeliciteerd!! :cheer:


Vandaag na heel lang sleutelen heb ik mijn oldtimer crossmotor eindelijk lopend gekregen! Woohoo dat ding gaat!!! :shock:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Lekker onweer hier :lol: :cheer:
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Onweer!? Hier heeft de heledag de zon geschenen... :shock:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gesloten