UEFA-Beker

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik bedoel het eigenlijk vrij serieus. Als ik zo naar de Rode Duivels kijk, de staat van dienst van Anderlecht in een dozijn Champions League seizoenen, de andere clubs in Europa en het aantal succesvolle Belgen in buitenlandse competities (ja, ik weet dat er tegenwoordig erg veel in Nederland spelen) dan is het toch allemaal niet om vrolijk van te worden.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Harro ik moet je gelijk geven, zaterdag spelen de rode duivels, heb ik horen zeggen, awel, tzou een grote straf zijn als ze me op een stoel zouden vastbinden om die match te bekijken, ik ben nochtans groot voetbalfan.
Anderlecht is mijn ploeg, jarenlang abbonee geweest, verplaatsingen Engeland, Spanje, Italie, frankrijk mee gemaakt, steeds hopend, maar meestal moeten berusten dat we na al die jaren geen stap verder geraken, die ene kwalificatie voor de 2de CL ronde draag ik al in mij mee alsof we de finale speelden. Ze kochten nu een massa spelers die technisch super zijn, in België toch, eenmaal tegen buitenlandse ploegen zie je dat ze maar middelmoot zijn, tegen een matig AEK Athene heb ik al m'n nagels gekortwiekd.............
Brugge al niet veel beter, gezwezgen van standard, een ploeg met echte maffia allures,Charleroi met z'n dolgedraaide voorzitter, een Chinees omkoopschandaal waar ze liever niet verder meer in roeren..............
om depri van te worden.........
Ik zal maar hopen op een pandoering die AC milan in de CL straks krijgt van het fiere Anderlecht straks.............. :|
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Harro schreef:Zoals Ajax momenteel speelt heeft elke tegenstander een kans.
Ajax speelt ver onder zijn kunnen. Voorbeeld de wedstrijden tegen Kopenhagen en Roda JC ( :D :D ) Tegen NEC vond ik ook slecht. Dus Zulte om alle anti ajax supporters een plezier te doen: WIN! :P
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Het is zeer de vraag of ze echt ver onder hun kunnen spelen hoor.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Mij kan het niet schelen hoe ze spelen als ze maar winnen :cheer:
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

Harro schreef:Moet je als Belgische supporter sowieso niet een enorme optimist zijn?
Het niveau is inderdaad ondermaats van ons Belgisch voetbal... Ze gaan nu meer geld steken in de jeugd. En als het rendeerdt, is dat pas over 10 jaar te zien....
Dan nog te zwijgen zoals bolleboerke zegt over het omkoopschandaal van die Chinees, Standard de maffiaploeg ect, ect....
For King & Country
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Bericht door HMS Renown »

Inderdaad we bakken er niks van. Ik ben voor Sint Truiden en Genk maar spelen pf Genk is niet slecht in de Belgie maar op Europees vlak is het niet om aan te zien.
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Moeten de Rode Duivels vanavond spelen?
Nederland wel tegen Bulgarije :)
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Ik hoop dat we vanavond verliezen en dat Van Basten eens een flinke draai om zijn oren krijgt. Wat heeft hij klaargespeeld in 2,5 jaar als trainer? niets! Hij heeft nog niet eens een basiselftal etc etc.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Wat heeft hij klaargespeeld? Eens zien.

Marco van Basten won als bondscoach zijn eerste negen duels. Een record dat hij enkel moet delen met Rinus Michels. Onder zijn leiding plaatste Oranje zich voor het WK 2006 in Duitsland als winnaar van de poule. Alle wedstrijden uit de voorrondes werden gewonnen, op één gelijkspel tegen Macedonië na. De wedstrijden tegen Tsjechië, de sterkste tegenstander in de poule, werden allebei gewonnen. Op het WK 2006 speelde Oranje onder Van Basten drie poulewedstrijden. Daarvan werden er twee gewonnen en één gelijk gespeeld (de wedstrijd tegen Argentinië die er niet meer toe deed). Ze verloren de achtste finale van Portugal. De kwalificatie voor het EK 2008 is Van Basten begonnen met twee overwinningen.

Tot dusver 15 overwinningen, 2 gelijk en 1 nederlaag. En dat noem jij "niets"?

Niet tevreden? En wat ben je nu voor supporter dat je Nederland wil zien verliezen enkel omdat je de bondscoach niet mag :roll:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Tegen Macedonië werd trouwens thuis en uit gelijk gespeeld.

Ik vraag mij soms wel eens af waarop zijn selectiebeleid basseerd. Want is Jan Vennegoor of Hesselink nou echt beter dan Ruud van Nistelrooy?
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Ajacied8989 schreef:Moeten de Rode Duivels vanavond spelen?
Nederland wel tegen Bulgarije :)
Ja , wij moeten naar Servië. Ik vrees er weer voor ..
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ajacied8989 schreef:Tegen Macedonië werd trouwens thuis en uit gelijk gespeeld.
Wat een drama. 14 overwinningen, 2 gelijk en 1 nederlaag sinds Van Basten bondscoach werd. We moeten ons doodschamen voor een bondscoach met zo'n slecht rapport.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Ik ben tevreden over Marco van Basten. Van mij mag hij blijven.
Tegen de wat grotere ploegen doen winnen we meestal niet (2-2 tegen Duitsland, 0-0 tegen Engeland, 1-3 tegen Italië en niet te vergeten 0-1 tegen Portugal). Maar je kan ook niet alles hebben. En af en toe een gelijkspel is ook helemaal niet zo erg :)
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

Wegsturen die vent... de voetbalwereld is niet alleen het westen, kijk aub ook eens naar de rest van het land. Een babel wat doet hij bij het Nederlands elftal, kom op zeg, reserve-speler bij ajax en hij zit bij het Nederlands elftal?!!?! Hij selecteert wel slechte spelers van Ajax AZ, maar nee.. niet verder kijken dan die 2 ploegen hoor!

En kom op zeg, nu gaan sommige mensen zeggen ja we hebben 14 gewonnen. Maar dat zijn tegen die *** landjes.. bijv. alle ploegen van de kwalificatie-poule waar Nederland nu inzit.. Bulgarije, Wit-Rusland, Luxemburg ga zo maar door.. oprollen moet je die ploegen, 5-0. Zit totaal geen voetbal in die landen, en als Nederland nou eens goed ging voetballen met vaste basisspelers die opelkaar in zijn gespeeld, ja dan mag Van Basten blijven.. maar nu :roll Elke keer weer half az en half ajax in het Nederlands elftal..
Plaats reactie