stormfront

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
tomNL
Lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2003, 23:02

stormfront

Bericht door tomNL »

Hoi allemaal, ik kwam vandaag met toeval op deze site terecht:

Code: Selecteer alles

http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=92648
En irriteer me helemaal gek over de standpunten van deze losgeslagen ********. Dat die mensen niet inzien over wat er allemaal is opgeofferd om te kunnen leven zoals wij dat nu kunnen. Hoe denken jullie hierover.

greetz

/ edit door Proos: linkje verbouwd, graag kopiëren en plakken in je browser, omdat onze site anders op gaat vallen in de statistieken die ze daar mogelijk bijhouden. Ik heb liever geen hordes stormfront-types op het forum namelijk.
Verzamelaar
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Tsja, als dat hun levensovertuiging is... dat moet kunnen. In Nederland mag je een eigen mening hebben en dat is hun mening.

Niet dat ik die mening deel, maar zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende idealen. En als een persoon de (neo)nazi-kant aanhangt, dan heeft hij daarmee ook een andere gedachtengang.

Het is maar net waar je de waarheid legt, hoe je de geschiedenis interpreteert. En dat doen zij heel duidelijk op een totaal andere manier, dan dat een overgroot deel van de rest van de bevolking dat doet.

Mij storen ze niet iig.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Jesus ... die Blitzkrieg gaat wel hàrd over de schreef :x
Net zoals die hele site eigenlijk, met hun nazistische logo's ... hun "Kids Page" ... walgelijk
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Misschien kan één van de bevoegde moderatoren even dit topic verplaatsen? Het heeft weinig met verzamelen te maken.

Walgelijk is het inderdaad, maar je kan een dwaas zijn zwakzinnigheid niet verwijten.
Laatst gewijzigd door Peter M op 24 apr 2004, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Idd, hij zou beter naar Actueel worden verplaatst.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

ja ik had het via een andere site van iemand in mijn msn stond bij links
:?

ik ben neutraal niet tegen of voor zwart/blank
Starting up again
Gebruikersavatar
kokstok
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 feb 2004, 20:00
Locatie: Amstelveen

Bericht door kokstok »

wat een zieke site
COUNT YOUR BLESSINGS.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Inderdaad,er is genoeg bewijs te vinden en te zien tot de holocaust wel degelijk heeft bestaan en er wel degelijk over de 6 miljoen joden zijn vermoord.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

robin.h schreef:Inderdaad,er is genoeg bewijs te vinden en te zien tot de holocaust wel degelijk heeft bestaan en er wel degelijk over de 6 miljoen joden zijn vermoord.
Maar daar wil dat stelletje neo-nazisten niks over weten (en ze weten ook geen bal over de geschiedenis), want dan gaat hun hele ,,Hitler-ideaal'' naar de knoppen.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Ze lijken ook te denken dat joden alleen maar vergast werden, en geven dan als argument dat Auswitchz 68 jaar had moeten "werken" om 6 miljoen slachtoffers te maken ... zucht.
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Tim schreef:Ze lijken ook te denken dat joden alleen maar vergast werden, en geven dan als argument dat Auswitchz 68 jaar had moeten "werken" om 6 miljoen slachtoffers te maken ... zucht.
Blijkbaar weten ze weinig of niets over het bestaan van allerlei andere vernietigingskampen als Sobibor, Theresienstadt, Bergen-Belsen en nog vele, vele meer af.

Het beste is om aan dit soorten mensen/websites zo min mogelijk aandacht aan te schenken, want dat is juist wat ze willen.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Tja ik vraag me af wat je hier fout moet noemen, de site...of de mensen zoals Blitzkrieg die andere daar aanzetten tot het maken van dergelijke opmerkingen..

Jammer..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

En dan heeft eén van ze ook nog wat getallen gepost van wat de burgerslachtoffers waren van Duitsland in Engeland. Duitsland had meer burgerslachtoffers dus de geallieerden waren de grote moordenaars vond er een. Hij is zeker vergeten dat Duitsland zelf ook heel veel burgerlijke Joden naar de andere wereld heeft geholpen.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

BjornSpiN schreef: Het beste is om aan dit soorten mensen/websites zo min mogelijk aandacht aan te schenken, want dat is juist wat ze willen.
Inderdaad!!!
Veel mensen bezoeken deze forum en lezen deze topic.
En nu maak je 'ongewild' reclame voor die website.
En dat was hopelijk niet de bedoeling denk ik?

Adrian.
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Miesjel schreef:Tja ik vraag me af wat je hier fout moet noemen, de site...of de mensen zoals Blitzkrieg die andere daar aanzetten tot het maken van dergelijke opmerkingen..

Jammer..
Ik denk dat alletwee je voorbeelden aardig fout bezig zijn...

Adrian schreef: Inderdaad!!!
Veel mensen bezoeken deze forum en lezen deze topic.
En nu maak je 'ongewild' reclame voor die website.
En dat was hopelijk niet de bedoeling denk ik?

Adrian.
Straks denken ze nog dat we hier positieve publiciteit voor ze maken.
En in een zekere zin is het ook wel positief voor hun, omdat hun teller nu wel omhoog schiet he...
Plaats reactie