het gevoel van ....."Te laat" komen.

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

johan willaert schreef:Stel gewoon snipersoftware in met je eigen maximumbedrag....

Dan kan je je niet slecht voelen na het mislopen van een aankoop , want het wil dan zeggen dat je eigen maximum door iemand anders is overboden....

Je kan niet weten met hoeveel je overboden bent.... Het lijkt misschien .50cent, maar misschien is het wel 500 euro of meer....

Had ik ook maar dat duur een paar tellen op Ebay voordat dat is, en dat was dus net te laat :shock:
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Ja, het gevoel van te laat komen ken ik wel... Maar het gevoel van te vroeg komen ook (wow, wat klinkt dat fout). Bedoel er dus mee dat je veels te vroeg bied op bijv. ebay.
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

Dat kan inderdaad hele nare gevolgen hebben pionier!
Want dan drijf je zelf het bedrag op en dat is niet zo heel handig. :roll: :cry:
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Of net naast het knopje "confirm bid" drukken in de laatste 2 seconden _/-\o- Hè Jonas :lol:
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Joachim Peiper schreef:dan kun jij ook niet lezen....

Het gaat er ook om dat dealers sites niet updaten !!! Dan bestel je een item welke niet als verkocht / on hold staat en krijg je daarna te horen dat item niet meer beschikbaar is.....

Volgens mij gaat het toch echt ook over het op het laatste moment worden overboden...

Maar goed.. waarschijnlijk dan verkeerd gelezen.. :roll:
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Loek D. schreef:Of net naast het knopje "confirm bid" drukken in de laatste 2 seconden _/-\o- Hè Jonas :lol:
Vind ik niet om te lachen hoor :cry:
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1

wat was ik hier verliefd op... had een bod in de laatste seconden van 155 dollar klaarliggen...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

sobel schreef:http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1

wat was ik hier verliefd op... had een bod in de laatste seconden van 155 dollar klaarliggen...
Als je niet beseft dat dat niet genoeg zou zijn, dan moet je dringend eens een aantal items volgen...

De som van veel items alleen is al over de 300Dollar....

162Dollar is praktisch gratis....
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

daarom, dat weet ik, had er ook gerust 250 voor over, maar ik wou niet meer bieden dan nodig was.. en het zag er erg goed uit, tot de laatste paar sec....
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

sobel schreef:had er ook gerust 250 voor over, maar ik wou niet meer bieden dan nodig was
Hoe weet jij nu dat de andere niet 500 geboden heeft.... :?

Er is maar EEN manier om mooie items te kopen op Epay en dat is op het laatste moment het allerhoogste bedrag dat je er voor over hebt, te bieden!!!!

En om te vermijden dat je 's nachts moet opstaan, gebruik je daarvoor best een sniperprogramma....
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik heb nergens gezegd dat ik weet dat er 500 is geboden..

En die manier die ken ik ja, maar aangezien mijn budget op dat moment niet extreem hoog was (300$) heb ik maar wat geprobeert, ik handel nog maar bitterweinig via ebay.


Snipersoftware, Ik had het die middag geprobeerd maar kwam er nog niet echt uit, dus heb mijn wekker maar gezet
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

sobel schreef:Snipersoftware, Ik had het die middag geprobeerd maar kwam er nog niet echt uit, dus heb mijn wekker maar gezet
https://bidsniper.auctionstealer.com/secure/signup.cfm
Gratis en simpel 8)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

daar zat ik ook, maar daar snapte ik nog niet zoveel van, had het pas die middag ontdenkt vandaar.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Diverse berichten in dit topic verwijdert die totaal niets weinig meer met het onderwerp te maken hadden, de personen weten zelf wel om wie het gaat.

Groeten

Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Nou, ik heb zojuist op 4 sec :x een lotje (22x) orginele begrafenis foto`s van een hoog persoon verloren. Das echt balen!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Plaats reactie