Het gevoel op straat.. (Uit: Actueel/Neo Nazi's)

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Ik dacht dat je niet meer met me wilde discussiëren?
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Het heeft helemaal niets met de discussie temaken. Het is een vraag naar aanleiding van een opmerking van jou die eveneens los staat van het topic. Maar ik begrijp dat je er geen antwoord op wil/kan/durft te geven?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Ff een quote uit een andere thread:
Harro schreef:Hier volgt weer een discussie met Seyffardt, Thor en de rest van de extreemrechtse kliek op dit forum. Geen zin in.
Wat nu? Een extreemrechts complot?
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Harro schreef:Dat Nederland en Vlaanderen steeds xenofober en racistischer worden werd al in andere topics duidelijk. De stembusstrijd laat overigens zien dat de scheidslijn links-rechts vrijwel 50-50 is dus die "roep uit de bevolking" is niet zo algemeen als jij het doet voorkomen.
Überhaupt vind ik dat je niet meer zo makkelijk kunt spreken over "rechts" en "links". Veel rechtse partijen hebben standpunten die traditioneel gezien links zijn en sommige linkse partijen hebben punten die traditioneel eerder in de rechtse hoek zitten. Rechts wordt vaak als conservatief gezien, terwijl veel nieuwe rechtse partijen en ook de VVD dat helemaal niet zijn. In plaats van links en rechts kunnen we beter termen als conservatief, sociaal-democratisch, rechts-progressief, liberaal etc. spreken. Zelfs met deze termen zijn bepaalde partijen niet in te delen.

Is de ChristenUnie bijvoorbeeld links omdat ze zich verzetten tegen de rechtse lijn van Verdonk of rechts omdat ze tegen abortus, euthanasie en het homohuwelijk zijn?
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Complot niet, wel een oververtegenwoordiging van extreemrechts in dit soort discussies in dit forum. Maar hier laat ik het bij. Ik heb de hik sinds de onbedaarlijke lachbui die ik kreeg na jouw malle verwijzing naar Kevin en mij :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Neem ff een slokje tegen de hik en onderbouw vervolgens je stelling dat ik extreemrechts zou zijn.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Harro schreef:Ja, een heel forum vol. Zoals ze in Amsterdam zeggen: zak d'r in.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Maar ben ik nu Harro of is Harro mij? :)
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

KevinP schreef:Maar ben ik nu Harro of is Harro mij? :)
Laat ik de proef op de som nemen :)
Kevin, ben ik extreemrechts?
Gebruikersavatar
koos24
Lid
Berichten: 964
Lid geworden op: 10 aug 2005, 20:49

Bericht door koos24 »

Harro schreef:Complot niet, wel een oververtegenwoordiging van extreemrechts in dit soort discussies in dit forum. Maar hier laat ik het bij. Ik heb de hik sinds de onbedaarlijke lachbui die ik kreeg na jouw malle verwijzing naar Kevin en mij :mrgreen:
Zo mal is die verwijzing ook weer niet, geen harde bewijzen & bronnen maar genoeg aanwijzingen.
Ongeveer in dezelfde periode begonnen op dit forum, allebei aktief op diverse fora waaronder STIWOT en Go2war2.nl
Heel vaak aktief in dezelfde draad en het altijd roerend met elkaar eens.

Maar nogmaals, het blijft bij aanwijzingen en daar kan je weinig mee.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

LOL, Koos gaat er nog serieus op door ook! :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Seyffardt schreef:Kevin en jij zitten wel erg op dezelfde stoel, Harro Het valt gewoon op! Zitten jullie misschien ook achter dezelfde pc? Wie zal het zeggen.
Enfin, je haalt voor de zoveelste keer bakzeil omdat de discussie blijkbaar niet in je voordeel verloopt. Jammer, volgende keer beter.
Dit soort dingen gooi je niet in een topic, maar stuur je in een pb aan een mod of admin. Dan zoeken wij dat uit. Verder kan ik melden - sinds we dit tenslotte toch al openbaar aan het bespreken zijn - dat het absoluut twee verschillende personen zijn.

En nog openbaarder: je hebt bij dezen een waarschuwing te pakken ivm met het verdachtmaken van een ander forumlid gebasseerd op het gegeven dat iemand het met een ander eens is. Dat mag nimmer de manier zijn om je in een discussie proberen overeind te houden, zoals gezegd: neem contact op per e-mail of pb.

Over deze kwestie is aldus het laatste woord gezegd.

Verdere berichten hierover in deze thread resulteert in verwijdering van de desbetreffende berichten en eventueel een schorsing van de persoon in kwestie.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Seyffardt schreef:Ff een quote uit een andere thread:
Harro schreef:Hier volgt weer een discussie met Seyffardt, Thor en de rest van de extreemrechtse kliek op dit forum. Geen zin in.
Wat nu? Een extreemrechts complot?

Extreemrechtse kliek?
moest wel ff lachen toen ik het las,en dat is onzin natuurlijk.
Want let wel,STOIBER roert zich tegen de islamisering van duitsland en in de UK roert men zich ook al.
Want de angelicaanse kerk ging zelfs zo ver om te stellen dat de multiculturele samenleving een gevaar vormt.
Politieke correctheid zou tot een aantasting leiden van de normen en waarden waarop het eiland is gestoeld.
Men is bang dat het christelijke westerse cultuur op den duur tot het verleden word,niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk.
Is dat nou ook extreem-rechts denkwijze harro?
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik heb het niet over Stoiber (dat is notabene een ander topic) maar over jullie geschiedenis op dit forum. En meer zeg ik er niet over want dan zitten we toch weer in een discussie.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Laat maar, Thor. Als iemand het niet kan winnen gaat ie met modder gooien, da's bekend.
Gesloten