Het gevoel op straat.. (Uit: Actueel/Neo Nazi's)

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Foei, foei, Harro. Je verliest je zelfbeheersing, niet? En dat allemaal omdat je me niet kunt controleren?

Ik zou overigens graag willen dat je je excuses maakt. Mijn geestes gesteldheid is namelijk prima in orde. Weet je niet dat dit soort gedrag tegen de forum regels is, of kan het je opeens niet meer schelen als je niet krijgt wat je wil?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Voor excuses op een dergelijk punt wil ik eerst bewijzen. Is er een psychiatrisch rapport waaruit blijkt dat je verstandelijk helemaal okay bent? :W
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
MARKET GARDEN
Lid
Berichten: 470
Lid geworden op: 12 aug 2005, 09:51
Locatie: Nijmegen

Bericht door MARKET GARDEN »

Arjen schreef:Foei, foei, Harro. Je verliest je zelfbeheersing, niet? En dat allemaal omdat je me niet kunt controleren?

Ik zou overigens graag willen dat je je excuses maakt. Mijn geestes gesteldheid is namelijk prima in orde. Weet je niet dat dit soort gedrag tegen de forum regels is, of kan het je opeens niet meer schelen als je niet krijgt wat je wil?

Zou je mij eenvoudige geest het "proxy" gedeelte van dit verhaal willen uitleggen?
Heb jouw discussie met Harro proberen te volgen maar ben gestrand :lol:
De waarheid komt met de jaren
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Harro schreef:Voor excuses op een dergelijk punt wil ik eerst bewijzen. Is er een psychiatrisch rapport waaruit blijkt dat je verstandelijk helemaal okay bent? :W
En met het ontbreken van een dergelijk rapport bewijs je nu juist dat ik verstandelijk helemaal okay ben. Dank je wel voor het aantonen hiervan.

Nu nog je excuses. Besef je dat je hiervoor een ban behoort te krijgen?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dat zo'n rapport ontbreekt daar heb ik enkel jouw woord voor. En het woord van iemand aan wiens geestelijke toestand ik twijfel, tsja, wat zegt dat woord mij? Voor een ban moet je niet bij mij zijn maar bij de moderators. Overigens mogen ze mij die ban wel geven hoor, preventief, want ik denk dat ik de komende tijd nog veel irritanter ga worden :mrgeen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Inderdaad, daar heb je mijn woord voor. Die is overigens veel betrouwbaarder dan je eigen. Ik verander niet na 17 minuten van gedachten.
Harro 14:12 schreef: Voor excuses op een dergelijk punt wil ik eerst bewijzen. Is er een psychiatrisch rapport waaruit blijkt dat je verstandelijk helemaal okay bent?
Harro 14:29 schreef: Dat zo'n rapport ontbreekt daar heb ik enkel jouw woord voor.
Eerst wil je dat ik zo'n rapport niet heb, en daarna wil je dat ik zo'n rapport wel heb. Zijn je gedachten nog wel helemaal stabiel?

Overigens ben ik blij dat je toegeeft dat je van plan bent nog veel irritanter gaat worden. Impliciet geef je zo toe dat je dat soort dingen al die tijd al expres gedaan hebt.

Ik wacht nog steeds op je excuses.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Hey, je vergeet een interessante vraag van Market Garden ;)

Overigens zegt mijn aangave dat ik in de toekomst nog irritanter ga worden dan ik op dit moment ben, helemaal niets over mijn gedrag in het verleden. En vragen om een rapport zegt niet dat ik geloof dat het rapport ook bestaat . Dat een rapport waaruit blijkt dat er niets mis is met jouw geestelijke gesteldheid niet bestaat, impliceert dat juist niet dat je niet kan bewijzen dat je goed bij je hoofd bent? LOL. Wat ga je daar nu op antwoorden 8)

Overigens stel je nu al in een aantal posts dat mijn uitspraken een ban waard zijn. Een anarchist die oproept tot een ban. Ben je dan niet eigenlijk een salon-anarchist? _/-\o-
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Nee, die vraag van Market garden ben ik helemaal niet bergeten. Het antwoord erop wil ik echter nog eventjes voor me houden.
Harro 14:43 schreef: Overigens zegt mijn aangave dat ik in de toekomst nog irritanter ga worden dan ik op dit moment ben, helemaal niets over mijn gedrag in het verleden.

Juist wel, het zegt iets over de maxime die je hanteert in het bepalen van je gedrag. Maar ik vermoed dat dit woord je ook te moeilijk is.
Harro 14:43 schreef:En vragen om een rapport zegt niet dat ik geloof dat het rapport ook bestaat. Dat een rapport waaruit blijkt dat er niets mis is met jouw geestelijke gesteldheid niet bestaat, impliceert dat juist niet dat je niet kan bewijzen dat je goed bij je hoofd bent? LOL. Wat ga je daar nu op antwoorden
Ben je nu alweer van gedachten veranderd? Of ontgaat de strekking van mijn woorden je gewoon?

Ik heb nooit gevraagd om een ban voor je, ik vind echter wel dat je er een verdient. Je hebt immers vele anderen op slinkse wijze een ban opgeleverd. Oog om oog, tand om tand.
Laatst gewijzigd door Arjen op 19 okt 2006, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

MARKET GARDEN schreef:Zou je mij eenvoudige geest het "proxy" gedeelte van dit verhaal willen uitleggen?
En mij ook... :)
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Arjen schreef:Ik heb nooit gevraagd om een ban voor je, ik vind echter wel dat je er een verdient. Je hebt immers vele anderen op slinkse wijze een ban opgeleverd. Oog om oog, tand om tand.
En dat noemt zich een anarchist :bonk:

Overigens waren al die "slinkse" bans ver voordat jij je beledigd voelde (lees: geen kritiek kon verdragen) en besloot mij het leven zuur te maken. Je drijft op rancune, waarde Arjen, blinde rancune. Vraag niet om mijn advies als je mijn antwoord niet kunt verdragen. Dan kun je het beter zoeken bij mensen die je ego wel willen bevestigen 8)
Laatst gewijzigd door Harro op 19 okt 2006, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Harro, nu zit je weer je eigen gedachte over die opmerking op mij te projecteren.
Laatst gewijzigd door Arjen op 19 okt 2006, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Nope, maar het is wel erg toevallig dat je mij een paar dagen geleden nog uitgebreid, uren- en dagenlang via msn om advies vroeg bij je "zelfreflectie" (lees: "bij het strelen van je ego"), dat je vervolgens beledigd was en dat je nu vol de aanval op mij opent, iets wat je daarvoor nooit gedaan hebt. Al ga je dat natuurlijk nooit toegeven. Klagen dat ik mensen een ban "aansmeer". Waarom deed je dat niet toen ik dat (in jouw ogen) deed ipv nu - maanden later - komen huilen dat ik zo'n rotzak ben? :r
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Je liegt als je zegt dat ik er nooit eerder over begonnen ben. Ik heb je hier in den beginnen een paar pb's over gestuurd. Ook heb ik je pb's gestuurd over wat ik vond van de wijze waarop je mensen voor je karretje weet te spannen (zonder scrupeles hierover).

De reden dat ik dit nooit openlijk gedaan heb was dat ik er vanuit ging dat je maximes nobel waren. Het tegenovergestelde is echter gebleken. En nee, dit was niet in dat chat gesprek. Overigens voel ik me niet beledigd. Ik heb wel duidelijk aangegeven waar je volgens de forum regels veel te ver gaat.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

LOL, wat een oneerlijkheid. Ieder weldenkend mens ziet onmiddellijk het verband tussen DIT topic en jouw veelvuldige aanvallen op mijn persoon sindsdien. En nu span ik zelfs mensen voor mijn karretje. Ik dacht dat ik ze juist liet bannen? Of bedoel je dat ik moderators op "slinkse" wijze voor mijn karretje span? Weet je ook namen van domme mensen die zich door mij lieten inpalmen? Of blijft het bij loze beschuldigingen?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

misschien moet je er een paar admins bijhalen, Harro? Zo kun je vast je woorden kracht bijzetten.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gesloten