Afscheid britse tolerantie.

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Zie, je reageert. Een self-fulfilling prophecy. Ik geeft hiermee prijs dat ik één post plaatste om jou een reactie te ontlokken. Je plaatst het in een breder verband maar dat staat los van de werkelijkheid _/-\o-
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

En nu lieg je ook nog..
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Kevin, Market Garden en ik vragen om uitleg over die proxy. Ben je selectief aan het reageren of zou Market Garden ook een kloon van Kevin zijn? :W

Ik lieg? Daar wil ik excuses voor. Maar die krijg ik niet dus staan we op dat punt weer quite :cheer:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik begrijp niet waarom ik mijn excuses moet geven voor het schrijven van de waarheid.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Idem. Elke nieuwe post van jou onderschrijft dat er gerede gronden zijn om aan jouw verstand te twijfelen. Daarnaast begin ik te begrijpen waarom je angstvallig elke verdere vraag over die proxy ontwijkt. Want dat valt erg op. Kom, ik doe nog één poging. Wees een man en vertel de wereld wat er met die proxy is. Go Arjen, go Arjen, go Arjen

:cheer:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Gezellige boel hier!
Dit is al de tweede topic die bevuild word door dezelfde heren.
Kunnen jullie dat niet doen via PB??
Gaat me wel geen ruk aan,maar straks word hier ook een slotje opgezet.
En dat is niet de bedoeling.
mvg THOR.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Het spijt me THOR. Ik zal mijn gedrag, op jouw verzoek, aanpassen.
Maar men is het ook zat met de tolerantie allochtonen.
Want het is toch van het zotte dat een lerares met een sluier les kan geven,al is dat op een zwarte school.
Men is compleet doorgeschoten,en men komt er op terug zo te zien.
Zeer begrijpelijk allemaal,de nieuwe inwoners moeten zich aanpassen aan het land en niet anders om!
Mag ik vragen waarom dit soort verschillen niet geaccepteerd worden en het verschil tusse een uuh..hippie en een gabber wel?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Arjen schreef:Het spijt me THOR. Ik zal mijn gedrag, op jouw verzoek, aanpassen.
Maar men is het ook zat met de tolerantie allochtonen.
Want het is toch van het zotte dat een lerares met een sluier les kan geven,al is dat op een zwarte school.
Men is compleet doorgeschoten,en men komt er op terug zo te zien.
Zeer begrijpelijk allemaal,de nieuwe inwoners moeten zich aanpassen aan het land en niet anders om!
Mag ik vragen waarom dit soort verschillen niet geaccepteerd worden en het verschil tusse een uuh..hippie en een gabber wel?

Deze lerares heeft een sluier om,dan zie je alleen de ogen arjen en dat is onwenselijk.
En een hippie en een gabber kunnen wel als leerkracht doorgaan.
Een hippie heeft lang tot zeer lang haar,en de gabber een kale schedel.
Ja die arjen is wel in voor een grap zo te horen :lol:

Maar arjen vindt jij dat goed dat een lerares voor de klas staat met een sluier om??
Man! zo geven ze zelfs in de arabische landen geen les.
Behalve bij de extremisten dan,dat is prive onderwijs??
Wat is de volgende stap met een boerka aan?
Of zie jij mijn opmerking als een aanval op de moslims?
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Maar bij een hippie hangt het haar toch voor de ogen, en dat is toch onwenselijk? En een boer, die zal op klompen komen. Als je leskrijgt van een boer, dan moet dat toch ook onwenselijk zijn, of heb ik het mis?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Arjen schreef:Maar bij een hippie hangt het haar toch voor de ogen, en dat is toch onwenselijk? En een boer, die zal op klompen komen. Als je leskrijgt van een boer, dan moet dat toch ook onwenselijk zijn, of heb ik het mis?

Nou moet ik wel heel hard lachen arjen,ben je nu een beetje melig??
Dit is kleuterpraat wat je nu doet,.....................

Ok jij je zin,maar een hippie heeft zo`n haarband you know.
Of heb je je van harro naar mij gericht na die opmerking naar jullie beide?
Daar ga ik niet in mee,heb geen zin om het hier te bevuilen.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Helemaal niet, ik wil alleen weten waar jij je oordeel op baseerd. Als er een indiaan zou komen lesgeven, zou het dan hinderlijk zijn als hij een veer in zijn haar had en een vredespijp in zijn borstzakje?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

:evil:
Kijk arjen volgens mij begrijp je het niet,blader terug en lees het nog eens.

Ik noemde het geval van een lerares in the UK,die les geeft met een sluier om.
Gebruik GOOGLE maar om een fotoke te zien van een moslima met een sluier.
Dan ziet gij in 1 keer wat ik nou bedoel,je ziet alleen de ogen.
En dat vindt men in the UK onwenselijk,including me.
En dan er van alles bij halen zoals een hippie,gabber,boer en indiaan slaat helemaal nergens op arjen.
En,............dat weet gij zelf ook wel.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

nou, ik probeerde eigenlijk voor mezelf duidelijk te maken waar jij de drempel legt zeg maar. Het niet zien van de ogen vindt je blijkbaar niet erg, evenzo met een kale kop. Een vredespijp, klompen en een veer in het haar ook niet.
Ik begin dan ook te vermoeden dat het je niet gaat om dingen die te maken hebben met musicale stijlen of ethnische minderheden.

Als het nu om een joodse rabbi ging met van die dreadlocks? Dan zie je, mede dankzij de baard ook alleen maar de ogen. Zou dat net zo erg zijn?

Los hiervan vindt ik het ook jammer als vrouwelijk schoon verstopt wordt hoor. ;)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Arjen schreef:nou, ik probeerde eigenlijk voor mezelf duidelijk te maken waar jij de drempel legt zeg maar. Het niet zien van de ogen vindt je blijkbaar niet erg, evenzo met een kale kop. Een vredespijp, klompen en een veer in het haar ook niet.
Ik begin dan ook te vermoeden dat het je niet gaat om dingen die te maken hebben met musicale stijlen of ethnische minderheden.

Als het nu om een joodse rabbi ging met van die dreadlocks? Dan zie je, mede dankzij de baard ook alleen maar de ogen. Zou dat net zo erg zijn?

Los hiervan vindt ik het ook jammer als vrouwelijk schoon verstopt wordt hoor. ;)
Dit is gewoon oever loos gezever!
Je gaat niet in op mijn opmerking van het lesgeven met een sluier om.
Geef eerst daar maar een mening over,dan praten we wel verder.
Dus,..........lesgeven met een sluier om moet volgens arjen kunnen?
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Zeer begrijpelijk allemaal,de nieuwe inwoners moeten zich aanpassen aan het land en niet anders om!
Ik dacht nog altijd dat je in Nederland vrij was om je geloof te belijden? :roll:

Maar nee, ook al hebben de moslims een Nederlands paspoort of zijn ze in Nederland geboren, ze mogen niet dezelfde grondrechten hebben?
Man! zo geven ze zelfs in de arabische landen geen les.
bron?
En daarnaast, ben je dan niet trots dan ze in Nederland wél het recht hebben om hun geloof uit te belijden! :)

Ik zie niet wat er erg is aan een moslim met een sluier om die voor de les staat, behalve dat het niet modieus is.
Ik heb er geen kracht meer voor
Plaats reactie