Het gevoel op straat.. (Uit: Actueel/Neo Nazi's)

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

En jawel, hij ontwijkt de vraag wie dan zoal voor mijn karretje staan. Een rancuneus schaap dat graag een wolf wil zijn maar de tanden ontbreken 8) Maar door jouw opzichtig ontwijken van de vragen over je proxy opmerking kom je toch al krachteloos over ;)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

In tegenstelling tot jou, harro, maakt het me niet uit hoe ik overkom. Wat me wel uitmaakt is wie ik ben en wat ik doe. Weer zo'n kwalijk maxime van je.

Ik wacht nog steeds op de admin die je erbij gaat halen trouwens.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Moet ik op jouw commando de admin erbij halen? Is het dan niet makkelijker als je dat zelf doet? :?

En als er straks op eigen initiatief een admin opduikt en hier gaat snoeien in de berichten - daar kun je vanwege de aard van de discussie immers op wachten - dan ga jij zeker insinueren dat ik die erbij geroepen heb?

Goh Arjen, er was feitelijk nooit iets loos en toen kwam dit...
Harro schreef:Arjen, ik vind dit een "Hineininterpretierung" van jouw kant. Jij bent tegen elke democratische vorm van overheid en nu is de stelling dat ieder weldenkend mens tot die conclusie moet komen. Met andere woorden, het onderstreept dat jij een weldenkend mens bent en ieder die niet tot die conclusie komt waarschijnlijk niet?
KevinP schreef:
Arjen schreef:Harro, wind er geen doekjes om, je uitspraken gaan alleen over jezelf en jouw wereldbeeld. Als je zelfs dat niet toe kunt geven omdat je onmachtig bent de werkingen in de wereld te scheiden van de werkingen in je hoofd, is elke discussie met jou volkomen zinloos.
Steek je hand eens in eigen boezem. Op deze manier werk je mensen enorm tegen je.
Arjen schreef:Ik dien Harro slechts van repliek in dezelfde toon. Had ik zijn beledigingen jegens mijn persoon of intenties over mijn kant moeten laten gaan dan? Of moet ik ophouden met zijn intenties zo te openbaren voor iedereen?
En sinds Die discussie ben je helemaal op hol geslagen in het continue aanvallen van alles wat ik hier doe. Wat jij wil hoor Arjen, maar het is zo doorzichtig als de pest. Pure rancune als zeg je van niet :wink:

Maar goed. Geen uitleg over je proxy opmerking voor Kevin, Market Garden en Harro. Jammer. Je insinueert iets (dat ik met een kloon werk) waarvan een admin al eerder stelde dat het afgelopen moet zijn met die onzin. Over forumregels gesproken.

Als ik overigens echt zo begaan was met hoe ik overkom dan had ik mij niet zo uitgesproken tegen de rechtspopulistische stroming in maar was ik braaf gaan huilen met de wolven of mij snuit toe gehouden :roll:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Gezien je track rcord had ik verwacht dat je zo spoedig mogelijk een admin erbij zou halen. Deze situatie is natuurlijk wel anders. je hebt al je kaarten op tafel gelegd. En ik doorzie ze. Ik, daarentegen, heb nog een paar troeven in mijn hand.

Zou het kunnen dat je er in dit geval geen admin bij wil hebben?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik had niet van 2 volwassen mannen verwacht dat het topic vervuilt zou worden met persoonlijke aanvallen. Als jullie echt niet zonder deze aanvallen kunnen, maak ze dan via de PB-functie. Jullie stoppen nu met het vervuilen van dit topic.

Mocht ik nog enkele off-topic posts zien vanavond, dan gaat dit topic belachelijk snel op slot.

Groeten.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik verwacht geen pb's van Arjen. Het is hem om openbare aanvallen tedoen ;)

Dodo, jullie kunnen mij het beste maar gewoon bannen want elke mildere aktie is voor de wolven het bewijs dat ik jullie op slinkse wijze voor mijn karretje heb gespannen _/-\o-
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik was volgens mij harstikke duidelijk Harro...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten