Stoiber heft vinger tegen Islamisering

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Ik zal je een handje helpen. Hier gaat het om:
een clubje extreemrechtsen die een nimmer aflatende stroom xenofoob populisme over dit forum uitbraken
Hier volgt weer een discussie met Seyffardt, Thor en de rest van de extreemrechtse kliek op dit forum.
En nu aub onderbouwen, deze beschuldigingen over extreemrechtse clubjes/kliek.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Om jou te citeren...
Seyffardt schreef:Ik trek mij terug uit deze moeizame over-en-weer-discussie met jou, Harro. Ik heb wel wat beters te doen.
Hoe vaak wil je horen dat ik helemaal niets ga onderbouwen? Je doet het er maar mee.
Laatst gewijzigd door Harro op 19 okt 2006, 23:52, 2 keer totaal gewijzigd.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Deze op niets gebaseerde, stuitende arrogantie, het doen alsof je boven anderen verheven bent en dienovereenkomstig dit soort uitspraken pretendeert te kunnen doen om je vervolgens in een quasi geirriteerd stilzwijgen te hullen, misstaat je beslist.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Je bent even vergeten dat je geen identiteit hebt. Je bent een fictief persoon, niet meer dan de internet entiteit "Seyffardt". Daarnaast moet ik nog zien dat je een entiteit die zich Seyffardt noemt en die recent nog fanatiek Mooyman als grootste Nederlandse oorlogsheld verdedigde, niet als extreemrechts mag bestempelen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

En wat ben jij meer dan de internet entiteit "Harro"?
Je kan dan wel vallen over mijn nickname en een posting waar geen enkel politiek getint waardeoordeel mijnerzijds uit blijkt (als je goed gelezen hebt) maar daarmee zeg je nog steeds niets over onderstaande quotes. Opvallend trouwens dat je met de posting over Mooyman aankomt, waarbij je m.b.t. de bewijslast en onderbouwing bakzeil hebt gehaald.
een clubje extreemrechtsen die een nimmer aflatende stroom xenofoob populisme over dit forum uitbraken
Hier volgt weer een discussie met Seyffardt, Thor en de rest van de extreemrechtse kliek op dit forum.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik ben absoluut de internet entiteit Harro. En daar heb ik vrede mee :mrgreen:

Maar ik reken je zondermeer tot de extreemrechts kliek op dit forum:

- Mooyman als grootste Nederlandse oorlogsheld
- Tegen uitlevering van de Deense SS'er Soren Kam
- Voorstander van het in twijfel trekken van de Holocaust
- Zou graag een gesprek met Himmler willen als dat zou kunnen

Moet ik nog doorgaan?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Harro schreef:
- Voorstander van het in twijfel trekken van de Holocaust
Dit is een smerige leugen! Ik heb NOOIT gezegd dat ik de Holocaust ontken of in twijfel trek, integendeel.
Seyffardt schreef: Ik denk overigens dat ik nu wel genoeg keren heb gezegd/geschreven dat ík de Holocaust niet ontken en ook niet de omvang ervan.
Laatst gewijzigd door Seyffardt op 20 okt 2006, 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Seyffardt schreef:
Harro schreef:
- Voorstander van het in twijfel trekken van de Holocaust
Dit is een smerige leugen! Ik heb NOOIT gezegd dat ik de Holocaust ontken of in twijfel trek, integendeel.
Mag ik opmerken dat je wél hebt gezegd dat je voor het in twijfel trekken an sich bent, en dat is wat er feitelijk staat??
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
koos24
Lid
Berichten: 964
Lid geworden op: 10 aug 2005, 20:49

Bericht door koos24 »

Harro schreef:Ik ben absoluut de internet entiteit Harro. En daar heb ik vrede mee :mrgreen:

Maar ik reken je zondermeer tot de extreemrechts kliek op dit forum:

- Mooyman als grootste Nederlandse oorlogsheld
- Tegen uitlevering van de Deense SS'er Soren Kam
- Voorstander van het in twijfel trekken van de Holocaust
- Zou graag een gesprek met Himmler willen als dat zou kunnen

Moet ik nog doorgaan?

Ik lees dit toevallig en over 3 punten kan ik niet meepraten maar in de discussie over de Holocaust waar ik ook aan meedeed heb ik niet kunnen ontdekken dat Seyffardt een voorstander was van het in twijfel trekken van de holocaust.
Seyffardt is er, net al ik overigens, een tegenstander van om revisionisme bij wet te verbieden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Zhukov schreef:
Seyffardt schreef:
Harro schreef:
- Voorstander van het in twijfel trekken van de Holocaust
Dit is een smerige leugen! Ik heb NOOIT gezegd dat ik de Holocaust ontken of in twijfel trek, integendeel.
Mag ik opmerken dat je wél hebt gezegd dat je voor het in twijfel trekken an sich bent, en dat is wat er feitelijk staat??
Nee, ik heb gezegd dat ik tegenstander ben van het feitdat ik iets van boven opgelegd zou moeten geloven. Ik geloof dat de Holocaust in al zijn verschrikkingen de waarheid is, op grond van bewijsvoering en gezond verstand ipv wetgeving en dat is iets anders dan voorstander zijn van het in twijfel trekken van de Holocaust.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Je leest verkeerd. Ik zeg niet dat je ontkent of twijfelt. Ik weet dat je dat niet doet en dat waardeer ik zeer. Zie het Irving topic waarin je dit duidelijk stelt. Ik zeg wel dat je een voorstander bent van het recht de Holocaust in twijfel te trekken. Vrijheid van meningsuiting boven bescherming van de slachtoffers. De overige punten, Mooyman, Kam, Himmler, staan overigens wel.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik ben voorstander van alles in twijfel trekken. Betekend dat dat ik mezelf ontken?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Het impliceert (oei, moeilijk woord) dat je je eigen bestaan in twijfel trekt. Laat ik nu eens niets zeggen over je geestestoestand :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Harro schreef:
Ik zeg wel dat je een voorstander bent van het recht de Holocaust in twijfel te trekken. Vrijheid van meningsuiting boven bescherming van de slachtoffers.
Dat klopt niet. Ik heb mij juist gedistangeerd van het begrip "vrije meningsuiting" m.b.t. dit topic omdat iedereen (ook kwaadwilligen) zich achter dit begrip zouden kunnen verschuilen. Het gaat mij erom dat ik iets niet per definitie aanneem omdat iemand dat zegt of een wet bepaalt dat ik het moet geloven, maar omdat ik het uit eigen waarneming wil aannemen. Met opleggen van iets dat je móet en zál geloven speel je mensen in de kaart die menen dat er iets te verbergen valt.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dat was dan onduidelijk. Maar daarmee valt of staat mijn mening over jou niet hoor.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie