Stoiber heft vinger tegen Islamisering

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

En door dat niets zeggen spreek je zomaar opeens de waarheid, Harro. Sowieso is het niet zijn va een geestelijke toestand de enige weg naar de waarheid.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Harro schreef:
De overige punten, Mooyman, Kam, Himmler, staan overigens wel.
Staan doen ze, maar ik heb daar geen politieke zienswijze (pro, noch contra) in genoemd.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dat kan zijn, maar de combinatie zegt veel - mogelijk alles. Mooyman als grootste Nederlandse oorlogsheld daarmee scoor je bij meer mensen als extreemrechts.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Scoren doe je o.a. op een sportveld, maar waar blijft nu de clou over de extreemrechtse club/kliek op dit forum waartoe ik behoor?

Het door jou trekken van conclusies, maken van vergelijkingen en combineren van onderwerpen maken van mij bij lange na geen rechtsextremist, net zo min ik van Zhukov een Stalinistische Bolsjewiek zou kunnen maken. Ik zou op een forum als stormfront.org geen hoge ogen gooien, al zou jij dat misschien denken.
ridderke
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 jul 2004, 22:28

Bericht door ridderke »

Harro ik heb de indruk dat je vandaag in elk topic de Holocaust wil in betrekken.
En als je zo graag mensen een extreem rechts ettiketje geeft kom in Belgie wonen dan heb je in 24 procent van de gevallen juist gegokt. Ik bedoel Vlaanderen, sorry ik tik altijd Belgie uit gewoonte.
Harro verhuis, Vlaanderen heeft u nodig, in Nederland komen de fascisten niet eens op met de kiezing.
In mijn ogen zijn regeringen altijd bezig het volk uit te buiten, te beroven en te beletten dat ze in vrijheid leven.
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

ridderke schreef:Harro ik heb de indruk dat je vandaag in elk topic de Holocaust wil in betrekken.
Wijlen Theo van Gogh had een kleurrijke benaming voor dit soort mensen, hij heeft die ooit eens gebruikt aan het adres van Frits Barend.
Gebruikersavatar
koos24
Lid
Berichten: 964
Lid geworden op: 10 aug 2005, 20:49

Bericht door koos24 »

Seyffardt schreef:
ridderke schreef:Harro ik heb de indruk dat je vandaag in elk topic de Holocaust wil in betrekken.
Wijlen Theo van Gogh had een kleurrijke benaming voor dit soort mensen, hij heeft die ooit eens gebruikt aan het adres van Frits Barend.
Nou maak je mij ook nieuwsgierig, vertel, hoe noemde Theo Frits Barend :?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Van Gogh noemde Frits Barend een "Auschwitzpooier", vanwege het feit dat hij altijd en eeuwig maatschappelijke vraagstukken wist te koppelen aan Israel, het Joodse volk en de Holocaust, waarbij de relevantie soms ver te zoeken was. Afgelopen week probeerde Balkenende dit bij Pauw en Witteman, waarbij hij werd bekritiseerd door niemand minder dan "knuffelmarokkaan" Ali B.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik vraag me af wanneer ze balkenende zullen pimpen..
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
koos24
Lid
Berichten: 964
Lid geworden op: 10 aug 2005, 20:49

Bericht door koos24 »

Seyffardt schreef:Van Gogh noemde Frits Barend een "Auschwitzpooier", vanwege het feit dat hij altijd en eeuwig maatschappelijke vraagstukken wist te koppelen aan Israel, het Joodse volk en de Holocaust, waarbij de relevantie soms ver te zoeken was. Afgelopen week probeerde Balkenende dit bij Pauw en Witteman, waarbij hij werd bekritiseerd door niemand minder dan "knuffelmarokkaan" Ali B.

Was dat inderdaad zo?? En hoe reageerde Frits Barend hier op?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Geen idee, maar hij zal wel niet blij geweest zijn :lol:
Plaats reactie