Slowchat-topic deel 12

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

dwayne schreef:
Justin schreef:ik wel... talkin' about homework... :| :shock:
Muahaha ik maak gemiddeld 10 minuten HW per dag,
Langer kan ik me niet concentreren :)
Dan heb je problemen ...
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Dan heb ik ook problemen. Kan er ook niet langer achter zitten.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Concetratiestoornissen heet dat dan.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Gelukkig is Shifty de ijverigste leerling ;)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

779 schreef:
Wouter schreef:Ligt eraan of je wilde debielen behandelt hé 779 :P
In een instelling verblijven/wonen clienten, geen debielen. De debielen lopen vrij rond buiten de instelling.

Het is vreselijk voor iemand als je psychotisch bent bijvoorbeeld. Die mensen hebben nog liever kanker of een andere ziekte met dodelijke afloop.

Ik hoop dat je het woord debiel terugneemt, want het slaat nergens op...

779
Je vat het weer verkeerd op :P
Er zijn namelijk af en toe mensen die psychisch gestoord zijn en om zich heen meppen.. en als je die moet behandelen is het vrij ruig werk :mrgreen:
Deas Gu Cath
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Agressief gedrag hoort officieel niet bij het beroep. Het is iets, wat jammer genoeg, af en toe voorkomt.

779
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Morgen open dag KMA.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Dodo schreef:Morgen open dag KMA.. :)
:x en dan heb ik toetsweek en mag ik dus niet vrijnemen van school!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Shifty schreef:
dwayne schreef:
Justin schreef:ik wel... talkin' about homework... :| :shock:
Muahaha ik maak gemiddeld 10 minuten HW per dag,
Langer kan ik me niet concentreren :)
Dan heb je problemen ...
Nee hoor,

Heb dit jaar best al goede punten :)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Mike.H schreef:
Dodo schreef:Morgen open dag KMA.. :)
:x en dan heb ik toetsweek en mag ik dus niet vrijnemen van school!
Ach, jij hebt nog tijd zat, morgen word mijn eerste, en mijn laatste open dag voor de KMA. Ik ga me morgen ook maar opgeven voor de keuring.. :) (overigens, nog steeds gestopt met roken!)
Charly1975 schreef:
wittman schreef:cd kopen van beethoven!
muziek downloaden is illigaal
Uit topic tadadadaaaaaa

Muziek downloaden is niet illegaal in Nederland, het ter beschikking stellen van de muziek op internet (zonder dat jij de rechten bezit) is wel illegaal. Typisch Nederlandse regelgeving.

Hoe dan ook, cd kopen is leuker om te doen..heb je meer garantie op kwaliteit. :wink:
Alleen bega je in feite wel diefstal. Je benadeeld de makers van de producten omdat er niet voor betaald word. Daarom is het ook zo'n onzin dat uploaden wel illegaal is, en downloaden niet. De mensen die downloaden zijn eigenlijk schuldig aan de inkomensderving van de producenten. Mensen die (hun gekochte product) uploaden, hoeven dit niet te doen met het doel het product te verspreiden in het publiek. Deze wet is eigenlijk gewoon om het geweten van jan met de pet niet te zwaar te belasten.
Laatst gewijzigd door Dodo op 02 nov 2006, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Ik ben bij de vorige open dag van de KMA geweest. Eerste indruk: WAARDELOOS! Wat een stelletje tokkies loopt daar rond zeg...
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Auke schreef:Ik ben bij de vorige open dag van de KMA geweest. Eerste indruk: WAARDELOOS! Wat een stelletje tokkies loopt daar rond zeg...
Wat, de kadetten? Of de bezoekers.
De kadetten op het KIM waren hele aardige gasten (en vrouwen), en zeker geen tokkies.. (als ik goed begrijp wat tokkies zijn)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

De kadetten die de rondleiding organiseerden... Wat een hersenloze lui waren dat... Er is een plein op het terrein waar iedereen, uit respect voor de geschiedenis van dat stuk grond, omheen loopt. Alleen tijdens ceremonies en bij militaire noodzaak loopt men daar overheen. Nadat de kadetten dit verteld hadden banjerden ze vrolijk over dit plein heen. Wij stonden ze met z'n allen een beetje twijfelachtig na te kijken: Lopen wij om het plein heen, of lopen we ze gewoon achterna? Vervolgens komen we bij 'de' poort, waar iedereen uit respect in de houding door heen moet lopen. Nee hoor, zij niet dus. Verder werd er nog vanalles verteld door een grietje met een onverstaanbaar piepstemmetje... Schitterend... :)
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hehehe.. :D
Opzich wel een grap om de bezoekers zo te laten staan..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Auke schreef:De kadetten die de rondleiding organiseerden... Wat een hersenloze lui waren dat... Er is een plein op het terrein waar iedereen, uit respect voor de geschiedenis van dat stuk grond, omheen loopt. Alleen tijdens ceremonies en bij militaire noodzaak loopt men daar overheen. Nadat de kadetten dit verteld hadden banjerden ze vrolijk over dit plein heen. Wij stonden ze met z'n allen een beetje twijfelachtig na te kijken: Lopen wij om het plein heen, of lopen we ze gewoon achterna? Vervolgens komen we bij 'de' poort, waar iedereen uit respect in de houding door heen moet lopen. Nee hoor, zij niet dus. Verder werd er nog vanalles verteld door een grietje met een onverstaanbaar piepstemmetje... Schitterend... :)
Zij minister Henk Kamp niet laatst dat de discipline bij de Nederlandse soldaat ver te zoeken is?

779
Gesloten