Alle partijen verbeteren koopkracht...

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Uuh...zullen we weer ontopic gaan?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Wie zijn "we", Bob?

By the way...als iedereen (uitzonderingen daargelaten) binnenkort het hokje rood maakt waarvan hij belooft zulks te zullen doen, dan zijn we hopelijk van een aantal knoeiers binnen de volksvertegenwoordiging verlost, de club-van-corduroybroeken-en-spekzolen voorop :P
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Seyffardt, wordt het niet gewoon tijd dat je toegeeft dat je verwijzing naar dat filmpje een blunder was?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

We = de samenleving.
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Harro schreef:NOS journaal en de Stentor...

http://www.destentor.nl/veluwewest/article776268.ece

http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/4805

Probeer je nu je gezicht te redden door te ontkennen dat het nummer niet van een stel gevaarlijke Marokkaanse jongens is?
31 OKTOBER 2006 - HARDERWIJK - De politie heeft vijf jongeren uit Harderwijk verhoord naar aanleiding van het omstreden internetfilmpje. Op dit filmpje werd volgens de politie met teksten en beelden bedreigende taal geuit. De jongeren zijn in de leeftijd variërend van 15 tot 21 jaar.
Twee van hen werden in het afgelopen weekeinde al verhoord, waarbij de politie hun woning doorzocht naar een mogelijk vuurwapen.

Eén van hen, een 17-jarige betrokkene, bleek in het bezit van een speelgoedpistool, dat onder de werking van de Wet Wapens en Munitie strafbaar is. Het speelgoed werd in beslag genomen omdat het geschikt is voor bedreigingen. De politie zal ook de andere jongeren die in het filmpje te zien waren opsporen en verhoren. Daarna wordt in overleg met de officier van justitie besloten of en welke maatregelen zullen worden opgelegd.
Nee hoor, ik hoef mijn gezicht niet te redden. :)
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Harro schreef:Seyffardt, wordt het niet gewoon tijd dat je toegeeft dat je verwijzing naar dat filmpje een blunder was?
Een blunder van mij? Excusez moi? Heb ik dat filmpje in elkaar gezet?


Afbeelding
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Hoezo? Ga je je nu in een bocht wringen door van de makers van de rap op de makers van het filmpje over te stappen? Alsof het maken van die tekst nu plotseling niet erg is en het maken van die clip wel. Eerst had je het nog over de tekst van de rap. Dit is het summum van wij/zij denken. Als "zij" die rap maken is het misdadig, nu blijkt dat "wij" hem maakten hebben we het daar niet langer over maar gaan we door over de clip want die is gelukkig wel door "hun" gemaakt
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Je moet me geen woorden in de mond proberen te leggen. De tekst is zondermeer liederlijk en het filmpje is dat ook. Bespaar me je misplaatste gevoel van triomf, door te doen alsof het nu opeens allemaal niet waar is, vanwege het feit dat een van de twee "auteurs" er blank uitziet en de andere een Nederlandse naam heeft. Ze pretenderen allochtone muzikale bagger met misselijkmakende agressieve respectloze teksten te maken en daar zijn ze wonderwel goed in:
Wij maken geen softe schijt. Wij maken buitenlandse funk met een oerhollandse flavour.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ach die rappers hebben gewoonweg niets te doen. Geen opleiding, geen werk. Wel een uitkering en veels te veel vrije tijd. Als je de uitkering omzet in verplichte scholing of werk, ben je van het gedonder af! Levert tenminste ook wat op voor de toekomst, ipv levenlang uitkeringtrekken.

779
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ja, draai je er maar weer uit. Feit blijft dat je het steeds verder moet zoeken. Eerst was je vast overtuiging dat het om Mocro rappers ging die met hun teksten de samenleving bedreigen. Vervolgens waren Fok! en Wikipedia onbetrouwbaar, na de NOS als bron gaat het opeens over de Marokkanen in de clip en moet je het hebben van de verknipte uitvlucht dat een auteur er "blank uitziet". Wat denk je nu? Dat Twan van Steenhoven een wit geschilderde Marokkaan is? Je bent de glibberigste aal uit het extreemrechtse kamp. Heil Wilders Seyffardt, leve de NSGWP. Bespaar me je pb's over de GEDAPO op dit forum.

Is er een moderator die mij even preventief wil bannen?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Voor mijn part, Bob. Maar dan loop je de kans dat sommigen vergelijkingen gaan maken met de Arbeidsdienst van 'vroegah' :wink:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

779 schreef:Ach die rappers hebben gewoonweg niets te doen. Geen opleiding, geen werk. Wel een uitkering en veels te veel vrije tijd. Als je de uitkering omzet in verplichte scholing of werk, ben je van het gedonder af! Levert tenminste ook wat op voor de toekomst, ipv levenlang uitkeringtrekken.

779
Jeetje, en als die zelfde rappers een marokkaanse achtergron hebben dan zijn ze opeens gevaarlijk.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Harro schreef:
779 schreef:Ach die rappers hebben gewoonweg niets te doen. Geen opleiding, geen werk. Wel een uitkering en veels te veel vrije tijd. Als je de uitkering omzet in verplichte scholing of werk, ben je van het gedonder af! Levert tenminste ook wat op voor de toekomst, ipv levenlang uitkeringtrekken.

779
Jeetje, en als die zelfde rappers een marokkaanse achtergron hebben dan zijn ze opeens gevaarlijk.
Je moet niet altijd uitgaan van allochtonen. De meerderheid is gewoonweg Nederlander.

779
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Seyffardt schreef:Voor mijn part, 779. Maar dan loop je de kans dat sommigen vergelijkingen gaan maken met de Arbeidsdienst van 'vroegah' :wink:
Hoe kan je nou 'een toekomst opbouwen' vergelijken met Adolf Hitler zijn praktijken?
779
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Sarcasme Bob, sarcasme. Je weet verdomde goed dat mensen hier onderscheid maken tussen gevaarlijke Marokkaanse pubers en de rest van jong Nederland.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gesloten