Alle partijen verbeteren koopkracht...

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Seyffardt schreef:
Harro schreef:Ja ik ga op de persoonlijke toer. Dat moet je bekend voorkomen, je doet immers niet anders. Alleen weiger ik om je netter te behandelen dan je verdient.
En daarbij bepaal jíj wat ik verdien? :lol:
Nope, ik niet alleen. Maar al dat "goed dat je Seyffardt aanpakt" gezeik van anderen die zelf niets doen ben ik zat. Al helemaal als die opmerkingen vanuit de moderators komen. Dat is hypocriet. In het vervolg moeten ze je zelf maar aanpakken want ik vertik.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Harro schreef:Harro is het enkel zat dat zijn woorden verdraaid worden om een ruzie te ontlokken. Dat is namelijk niet iets dat ik "bij anderen" doe.
De pot verwijt hier weer eens gruwelijk de ketel, Harro. Dat is immers jouw "sport" hier; andermans woorden verdraaien en relletjes uitlokken. Op het moment dat je er niet meer uitkomt ga je een poging doen om ordinair te gaan schelden.
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Harro schreef:
Seyffardt schreef:
Harro schreef:Ja ik ga op de persoonlijke toer. Dat moet je bekend voorkomen, je doet immers niet anders. Alleen weiger ik om je netter te behandelen dan je verdient.
En daarbij bepaal jíj wat ik verdien? :lol:
Nope, ik niet alleen. Maar al dat "goed dat je Seyffardt aanpakt" gezeik van anderen die zelf niets doen ben ik zat. Al helemaal als die opmerkingen vanuit de moderators komen. Dat is hypocriet. In het vervolg moeten ze je zelf maar aanpakken want ik vertik.
Zo....dát is nieuw! Seyffardt die moet worden aangepakt...toe maar!

Onderbouw dat nou es? :lol:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dat kan toch geen verrassing voor je zijn.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Dat Mods jou vragen om mij aan te pakken? Zeker wel!
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Erg geloofwaardig, waarom zouden de mods hun ingehuurde manneke bannen voor een week???

779
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

De keiharde "goed dat je Seyffardt aanpakt" kan ik niet in mijn email en pb's terugvinden. Wel dit interessante schrijven uit de begeleiding bij mijn ban...
Het is zo dat ik het vaak volmondig eens ben met de zaken die je schrijft, alleen is het wel zo dat je ook nog al eens de confrontatie zoekt. Dat laatste is niet erg. Zolang je dit binnen de kaders van het forum blijft doen.

Wat je je waarschijnlijk niet realiseert is dat velen je steunen in je kruisvaart tegen ongenuanceerde rechtse denkbeelden en daarom je vaak net even wat meer ruimte toestaan dan anderen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Goh, jouw bronnen zijn dus niet controleerbaar. :lol:
De quote is wel erg algemeen en bovendien anoniem.
Ergo, in gewoon Nederlands: ik geloof geen donder van jouw bewering dat Mods jou verzoeken om mij aan te pakken.
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

in dat geval gaat men tegen hun eigen regels in, zoals jij daarnet ook gedaan hebt.
Zeer belangrijk bij open discussies is het hebben van respect voor de mening van een ander.
Natuurlijk hoef je het niet altijd eens te zijn met een mening van een ander, maar leg dan op een normale wijze uit waarom je het niet eens bent.
Met een normale wijze bedoel ik dat je jouw eigen mening onderbouwt met (tegen-)argumenten en in volzinnen.
Met andere woorden, het word niet getolereerd als iemand met scheldwoorden en/of beledigingen reageert op iemand anders mening.
Met het gebruik van scheldwoorden, vloeken, beledigingen riskeer je een tijdelijke (of bij herhaling permanente) verbanning van deze site.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Je hoeft mij ook niet te geloven. Is voor je gemoedsrust wel zo goed ;)

Maar ik weet beter.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Wederom een bewering in het wilde weg:
Maar ik weet beter.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Hmm niks boven een leuke discussie met Bob, Harro, Seyffadt en mods die duidelijk kant kiezen :) Lovely, is toch maar weer goed geregeld.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Mike.H schreef:Hmm niks boven een leuke discussie met Bob, Harro, Seyffadt en mods die duidelijk kant kiezen :) Lovely, is toch maar weer goed geregeld.

Harro vecht tegen oerdegelijke Hollandse windmolens en ziet overal extreemrechtse dreigingen in. Nu heeft hij een geheime opdracht van de mods gekregen; pak Seyffardt aan! :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Lach maar Seyffardt. Het enige verschil is dat ik geen zin meer heb om steeds weer de discussie met je aan te gaan omdat anderen dat vanuit hun positie niet mogen. Wat jou dwars zit is dat ik geen namen noem.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Dat is inderdaad jammer, al heb ik wel bepaalde vermoedens. Maar ze zullen niet zo blij zijn, nu je ze verlinkt hebt.
Gesloten