Integratie (Afgesplitst topic suikerfeest)

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Goh, Mike, wat geef je daar een inhoudelijk interessante mening
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

ja wat wil je horen dan, net alsof D-66 de oplossing voor de toekomst is, maar we zien wel bij de verkiezingen, dat's veel leuker :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Applaus voor Pechtold!
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Arjen schreef:Applaus voor Pechtold!
Heeft hij weer onzin uitgekraait dan? :lol:

779
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

779 schreef:
Arjen schreef:Applaus voor Pechtold!
Heeft hij weer onzin uitgekraait dan? :lol:

779
haha dat bedoel ik, daar staat D-66 gewoon om bekend..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Jongens, wat pechtold aan werkelijke informatie geeft aldaar is prachtig. Een waarheidsgetrouwer beeld heb ik nog niet in de politiek kunnen vinden.

Als jullie me nu eens uitleggen wat jullie denken over de aangehaalde woorden van Pechtold, dan kunnen we misschien die meningsverschillen door middel van feiten uit de wereld helpen.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Mike.H schreef:ja wat wil je horen dan, net alsof D-66 de oplossing voor de toekomst is, maar we zien wel bij de verkiezingen, dat's veel leuker :)
Mijn hemel wat een goedkope opmerkingen. Heb je niet wat meer diepgang? Leg gewoon eens uit wat er mis is met de mening van Alexander en hoe het dan wel moet. Om mijn lidmaatschap van D66 op te geven moeten er iets zinniger argumenten komen dan wat losse zinnen van een vijftienjarig pubertje.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Wel op de bal blijven spelen mannen en niet op de spelers. Het moet wel sportief blijven.

Welke woorden van Pechtold gaat het hier om? Ik heb niet de tijd genomen om die hele lap tekst door te nemen.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Harro schreef:
Mike.H schreef:ja wat wil je horen dan, net alsof D-66 de oplossing voor de toekomst is, maar we zien wel bij de verkiezingen, dat's veel leuker :)
Mijn hemel wat een goedkope opmerkingen. Heb je niet wat meer diepgang? Leg gewoon eens uit wat er mis is met de mening van Alexander en hoe het dan wel moet. Om mijn lidmaatschap van D66 op te geven moeten er iets zinniger argumenten komen dan wat losse zinnen van een vijftienjarig pubertje.
zucht, niks van je ban geleerd?

en ik heb echt geen woorden zo 1,2,3 achter de hand, niet iets waar ik me dagelijks mee bezighoud eigenlijk.. zal vanavond speciaal voor jou wel even kijken, want dit vijftienjarige pubertje heeft nogal wat dingetjes te doen meestertje harro :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Geen idee. Zodra de naam Pechtold valt of het woord D66 dan is het tijd voor inhoudsloos Harro-bashen. Voor een vijftienjarige puber die over politiek wil meepraten is dat nu eenmaal makkelijker dan daadwerkelijk de discussie over D66 aangaan.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

LOL, Mike. Omdat je helemaal niet in staat bent tot het geven van een serieus inhoudelijk argument kom je met goedkope verwijzingen naar mijn ban? Het lijkt hier wel een peuterspeelzaal. Wil je praten over D66 of heb je liever je Danoontje?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Harro,

Waarom wil je bewijzen horen over D66? Is het dan niet genoeg voor je dat D66 volledig uitgelachen is door de 2e kamer, uitgekafferd is door alle partijen en dat Pechtold vandaag gezegd heeft dat hij bang voor Bush is en graag een Europees leger wil?

779
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Harro schreef:LOL, Mike. Omdat je helemaal niet in staat bent tot het geven van een serieus inhoudelijk argument kom je met goedkope verwijzingen naar mijn ban? Het lijkt hier wel een peuterspeelzaal. Wil je praten over D66 of heb je liever je Danoontje?
Wie wilde er nou over D66 praten :?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Bedoel je de president van het land dat twee jaar geleden speciaal een wet aangenomen heeft waarin staat dat het souvereine navo-partner Nederland mag aanvallen als er een Amerikaan gevangen zit in Scheveningen? Dezelfde president die niet weet hoe hij zich uit alle oorlogen moet redden waarin hij zijn land heeft gestort?

Maar nee, ik heb het over D66 die door de VVD en de CDA keihard is voorgelogen om een kabinet te formeren om daarna alles beloften van hun coalitiepartners te zien smelten in de zon.
Laatst gewijzigd door Harro op 03 nov 2006, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

En ik had het over de Uruzgan affaire.. maargoed dat is bij jou wel bekend, hoop dat je niet zoals Pechtold ook bang voor Bush bent?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gesloten