Duits Kruis

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Duits Kruis

Bericht door King tiger »

Ik heb mij onlangs een duits kruis aangeschaft zoals op de afbeelding. Wat ik graag had geweten hoeveel dat vandaag kost. ( lukt niet om afbeelding van mijn eigen duits kruis te tonen, weet niet waarom )

Afbeelding
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik denk rond de 2000 euro + doosje ...
Laatst gewijzigd door sobel op 05 nov 2006, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

sobel schreef:ik denk rond de 2000 euro...
Meen je dat?????????? :shock:
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

met doosje ja, ze staat voor 3500 met doosje op germanmilitaria maar daar zijn ze erg duur, dus houdende op 2000 met doosje en 800 zonder?

waar heb je de jouwe vandaan? en hoeveel is er voor betaald als ik vragen mag?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Gekocht op de op de rommelmarkt in gent van een kerel die zijn verzameling wegdeed. Gekocht voor iets van 550 euro (zonder doos).
Dus ik heb wel goed gekocht?
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

King tiger schreef:Gekocht op de op de rommelmarkt in gent van een kerel die zijn verzameling wegdeed. Gekocht voor iets van 550 euro (zonder doos).
Dus ik heb wel goed gekocht?
LOL, gewoon zomaar even iets van 550 euris gekocht zonder er eerst iets van te weten oid?! Jij durft :shock:. Ze worden ook veel nagemaakt, dus ik hoop voor je dat die van jou origineel is...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Deutsche Kreuz im Silber...

Of een afgesleten Goude :P

Als je wat betere foto's maakt wil ik hem wel voor je op Wehrmacht-awards zetten.
Daar zitten een boel experts die het wel kunnen zien of hij origineel is of niet.
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Edgar schreef:
King tiger schreef:Gekocht op de op de rommelmarkt in gent van een kerel die zijn verzameling wegdeed. Gekocht voor iets van 550 euro (zonder doos).
Dus ik heb wel goed gekocht?
LOL, gewoon zomaar even iets van 550 euris gekocht zonder er eerst iets van te weten oid?! Jij durft :shock:. Ze worden ook veel nagemaakt, dus ik hoop voor je dat die van jou origineel is...
Heb toch eerst laten goed gevraagd en laten nakijken door vader. Ziet er ook oud en gedragen uit. Zodra het lukt om foto te plaatsen zal ik het doen zodat jullie dan een oordeel kunnen doen.
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Wouter schreef:Deutsche Kreuz im Silber...

Of een afgesleten Goude :P

Als je wat betere foto's maakt wil ik hem wel voor je op Wehrmacht-awards zetten.
Daar zitten een boel experts die het wel kunnen zien of hij origineel is of niet.
Mercie :-)
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

No problem.

Met die éne foto staat hij er ook op, misschien dat er mensen zijn die het daarvan al kunnen zien.
Bij veel fakes klopt namelijk of het hakenkruis niet, of de rand eromheen, of de achterliggende 'ster'.
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Stel dat ze fake zou blijken te zijn... Kun je ze dan nog terugdragen en je zuurverdiende geld terugkrijgen?

MvG,
Gerd V
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Oud en gedragen betekent niet origineel bij voorbaat hoor, meestal heeft een faker dan wat meer moeite gedaan ;).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Wouter schreef:No problem.

Met die éne foto staat hij er ook op, misschien dat er mensen zijn die het daarvan al kunnen zien.
Bij veel fakes klopt namelijk of het hakenkruis niet, of de rand eromheen, of de achterliggende 'ster'.
Aanklagen?
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

King tiger schreef:
Wouter schreef:No problem.

Met die éne foto staat hij er ook op, misschien dat er mensen zijn die het daarvan al kunnen zien.
Bij veel fakes klopt namelijk of het hakenkruis niet, of de rand eromheen, of de achterliggende 'ster'.
Aanklagen?
Ik begrijp je niet? :?
Aanklagen?
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Een verzamelaar die zijn verzameling weg doet... Wat had ie nog meer liggen dan?

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Plaats reactie