Minimeet: Huizen 12 November

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ellen schreef:Haha ik wil ook.. haha maar ik zit hier nog maar net op het forum! :lol:
Dus laten we maar niet doen :P
Tuurlijk kun je komen als je dat wilt. Op deze manier leer je sneller mensen kennen van dit forum. Juist leuk. Daarnaast is het altijd handig en leuk om een aantal mensen met verschillende verzamelgebieden te leren kennen(wat is jou verzamelgebied eigenlijk?) daar je van mekaar veel kunt leren en mekaar ook op de beurs kunt helpen met adviseren e.d. En het is ook altijd gezellig om op toekomstige beurzen nog eens wat bekenden tegen te komen. En volgens mij heb ik nog niemand van de forumleden die ik ken ooit in uniform op een beurs zien lopen. :P :bonk:

Overigens weet ik toch niet zeker of ik er ben want ik heb s'middags wat dus het kan zijn dat ik eerder(lees: rond half 12) weg ben uit Huizen. Het is echter nog niet zeker hoelaat ik dat s'middags heb. Als dat wat ik heb om 13.00 begint moet ik rond 11.30 weg maar als het om 15.00 begint dan zal ik wel gewoon op de mini-meet aanwezig zijn. Ik laat het jullie even weten wat het wordt voor zondag. ;)

(P.S. doe mijn best om er wel te zijn want vind het altijd wel even gezellig. :))

(P.S.2 Sorry voor mijn deels zinloze reactie, zie ook net pas de reacties van pagina 2 die ik nog niet gezien had. Mijn post is dus deels niet meer echt relevant... :roll:)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ellen schreef:Katse kut! Dat kost mij 27 euro retour gek, alleen al kosten voor de trein :shock: ! Ja doei! Ik neem de volgende meeting wel ergens in het oosten van nederland :P
Je bent 18 staat onder je naam. Geen OV-kaart? Dan krijg je 40% korting he, scheelt ook nog aardig wat.
Daarnaast kom ik ook uit het Oosten maar dan met de auto, afhankelijk van welke woonplaats je woont(wil niet al te ver omrijden ;)) zou je evt. met me mee kunnen rijden.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

In het beroepen-topic in #Babbelbox heeft Ellen gezegd dat zij nog in 5 Havo zit, dus dan heeft ze nog geen recht op een OV.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ah, dank Sjoerd, dan is dat duidelijk. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

Is iedereen op zoek naar een vriendin??? sinds Ellen er is wordt er als een gek gereageerd, als zij iets post :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Nou inderdaad Koen. En dat mag op zich best wel wat minder. Als de mannelijke leden hun hormonen niet onder controle kunnen houden krijgen we nooit meer vrouwen geïnteresseerd in onze hobbie.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

Haha, op deze manier lijkt het een hobby voor wanhopige jongeren die geen vrouw kunnen krijgen :lol: :P
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

sorry hoor maar ik reageer niet anders dan dat ik normaal zou doen, sjezus zo wanhopig ben ik toch echt niet...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

Als ik kom neem ik ook aardig wat ruil/verkoop spullen mee.
Zoals: Schneejacke,Etensblik,Duitse Bodemvondst helm,Arbeitsbuch,Verschillende foto's enz.
:)
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

SiNiStEr schreef:Overigens weet ik toch niet zeker of ik er ben want ik heb s'middags wat dus het kan zijn dat ik eerder(lees: rond half 12) weg ben uit Huizen. Het is echter nog niet zeker hoelaat ik dat s'middags heb. Als dat wat ik heb om 13.00 begint moet ik rond 11.30 weg maar als het om 15.00 begint dan zal ik wel gewoon op de mini-meet aanwezig zijn. Ik laat het jullie even weten wat het wordt voor zondag. ;)

(P.S. doe mijn best om er wel te zijn want vind het altijd wel even gezellig. :))
Nou wat ik s'middags misschien zou hebben gaat niet door hoor ik net dus dat betekend dat ik gewoon ook met de mini-meet aanwezig ben. :)

En heb zelf ook nog wat verkoop spul bij me...
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

mooi dat je er ook bent, we moeten het nog even hebben over de echte meet :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

Ik heb net te horen gekregen dat ik ook ga :D :)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik ben er zojuist achter gekomen dat ik morgen ongeveer 20 kilo mee moet dragen :P dat word nog wat
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Wat neem je allemaal mee dan :shock:
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

klicklijsten (welke het meeste gewicht hebben) en nog een tas vol met spul, waaronder mijn broodtrommeltje :P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie