Verkiezingen

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Ik zou stemmen op:

Balkenende CDA
6
35%
Bos PvdA
1
6%
Rutten VVD
4
24%
Pechtold D66
0
Geen stemmen
Marijnissen SP
2
12%
Halsema GroenLinks
1
6%
Partij voor de Dieren
0
Geen stemmen
LPF
0
Geen stemmen
Wilders PVV
3
18%
 
Totaal aantal stemmen: 17

Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Verkiezingen

Bericht door Jonhy Frost »

Met de verkiezingen in het vooruitzicht...Op wie zouden julie stemmen....
Mijn excusses als ik iemand vergeten ben of een type fout heb gemaakt...meld het maar, dan kan ik het veranderen.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Waardeloze poll want er zijn geloof ik 16 partijen waarop je kan stemmen. En ik ga stemmen op het CDA, maar niet op Balkenende....

779
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Sorry BoB maar dat kan ik niet zo goed van jouw begrijpen ....


CDA wil bezuinigen op de Zorg, het onslagrecht versoepelen en aan de hypotheek aftrek morrelen, wil jij mij dan zeggen dat je daar als jong volwassene echt zo mee eens bent ?

Je werkt zelf in de zorg, wil jij harder moeten werken voor hetzelfde salaris ?

Je wil CDA stemmen, maar niet op balkenende, zo krijg je wel weer balkenende als premier

Ik heb familie die op de lijst staat van CDA en daar stem ik zelfs nog niet op !

Nee CDA heeft afgedaan, wat ik stem weet ik nog niet maar in iedergeval geen cda
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Cas schreef:Sorry BoB maar dat kan ik niet zo goed van jouw begrijpen ....


CDA wil bezuinigen op de Zorg, het onslagrecht versoepelen en aan de hypotheek aftrek morrelen, wil jij mij dan zeggen dat je daar als jong volwassene echt zo mee eens bent ?

Je werkt zelf in de zorg, wil jij harder moeten werken voor hetzelfde salaris ?

Je wil CDA stemmen, maar niet op balkenende, zo krijg je wel weer balkenende als premier

Ik heb familie die op de lijst staat van CDA en daar stem ik zelfs nog niet op !

Nee CDA heeft afgedaan, wat ik stem weet ik nog niet maar in iedergeval geen cda
Ik werk idd in de zorg, welgeteld al 5 jaar. Heb alle facetten van de zorg gezien (verzorgings -en verpleeghuizen, verstandelijk gehandicaptenzorg, psychiatrisch ziekenhuis, algemeen ziekenhuis en de thuiszorg) maar het probleem is niet dat er te weinig geld in de zorg gepompt wordt, maar dat er teveel managers, leidinggevenden en directieleden zijn die het geld opvreten met hun belachelijke hoge salarissen van ruim 500.000 tot 1,5 miljoen euro op jaarbasis. Dus ga niet vertellen dat er in dezorg weinig geld naartoe gaat, het wordt alleen verkeerd besteedt.

In de zorg werken we maar 36 uur per week op 100% uursbasis. Kan best 40 uur worden hoor. In de zorg verdien je misschien niet veel, maar de onregelmatigheidstoeslagen tellen ook mee. In de zorg weten we tenminste wat werken is. Wij hebben geen tijd om te gaan staken, zeuren niet om loonsverhoging.

Ten tweede: Verdiep je eens in het principe van de CDA voordat je gaat kankeren over het ontslagrecht en de hypotheekaftrek. Verdiep je eens in de standpunten en lees niet alleen de krantenkoppen.

Je mag van mij best op links stemmen, die hebben zeker ook goede standpunten, MAAR:

10% op de bijstandsuitkering erbij schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Zo blijven die mensen in de uitkering zitten, en komen ze nooit meer aan het werk. Deze extra kosten moeten de hoogopgeleiden weer betalen door hogere inkomstenbelasting te gaan betalen. Hebben we eindelijk hogeropgeleiden in Nederland (zoals artsen die 9 tot 15 jaar gestudeerd hebben!!) wordt het hun ontmoedigd omdat ze van 52% naar 62% loonsbelasting gaan. Dikke vinger met die onopgeleide Jan Marijnissen met zijn mavo diplomatje en ziekelijke spijkerbroek. Hij wil het land regeren?? Heeft door zijn vette lichaam een hartinfarct gehad en wil premier worden?

Klinkt misschien allemaal bot van mij, maar mag een opgeleide misschien meer verdienen dan een uitkeringstrekker? Lijkt me wel logisch toch? Anders gaat IEDEREEN een uitkeringtrekken omdat het volgen van een lange opleiding en hard werken geen voordelen meer heeft....

779
Laatst gewijzigd door 779 op 17 nov 2006, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

CDA maar niet balkenende.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Deze Poll is verre van compleet!
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Ellen
Lid
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: 19 okt 2006, 21:42
Locatie: Enter

Bericht door Ellen »

VVD
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

779 schreef: Dikke vinger met die onopgeleide Jan Marijnissen met zijn mavo diplomatje en ziekelijke spijkerbroek. Hij wil het land regeren?? Heeft door zijn vette lichaam een hartinfarct gehad en wil premier worden?

Klinkt misschien allemaal bot van mij, maar mag een opgeleide misschien meer verdienen dan een uitkeringstrekker? Lijkt me wel logisch toch? Anders gaat IEDEREEN een uitkeringtrekken omdat het volgen van een lange opleiding en hard werken geen voordelen meer heeft....

779
Aan jouw taalgebruik valt anders niet te merken dat je "opgeleidt" bent, MBO toch? Daarbij komt kijken, wat is er mis met MAVO? Jouw zie ik het nog niet zo ver schoppen zoals Marijnissen met zo'n instelling zoals je die al vaker ten toon hebt gesteld op dit forum.
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Ellen schreef:VVD
Ik zou daar dus ook op stemmen, helaas mag ik nog niet stemmen. :(
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Skylighter schreef:
779 schreef: Dikke vinger met die onopgeleide Jan Marijnissen met zijn mavo diplomatje en ziekelijke spijkerbroek. Hij wil het land regeren?? Heeft door zijn vette lichaam een hartinfarct gehad en wil premier worden?

Klinkt misschien allemaal bot van mij, maar mag een opgeleide misschien meer verdienen dan een uitkeringstrekker? Lijkt me wel logisch toch? Anders gaat IEDEREEN een uitkeringtrekken omdat het volgen van een lange opleiding en hard werken geen voordelen meer heeft....

779
Aan jouw taalgebruik valt anders niet te merken dat je "opgeleidt" bent, MBO toch? Daarbij komt kijken, wat is er mis met MAVO? Jouw zie ik het nog niet zo ver schoppen zoals Marijnissen met zo'n instelling zoals je die al vaker ten toon hebt gesteld op dit forum.
Rick,

Ga toch fietsen jongen... Nog half jaar en ik begin aan doorstroom HBO. Houd ik nog steeds dezelfde mening over Jan Marijnissen. Maar mocht de SP echt gaan regeren, stop ik met de opleiding en ga van een uitkering genieten. Dat brengt meer op dan een HBO salaris :d

779
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Bigshot schreef:Deze Poll is verre van compleet!
Ik denk dat de maker van de poll nog nooit gehoord heeft van de Christenunie of SGP. De Groep Wilders en de Partij voor de Dieren (beiden nog 'jong') zijn vaker in het nieuws en daardoor bekender.

Ik deel je mening Bigshot....als je toch een poll maakt: zorg dan dat je een complete poll hebt.

Overigens weet ik nog niet op wie ik zou stemmen. Volgens het Kieskompas kom ik in de buurt van de Christenunie terwijl ik volgens de stemwijzer een VVD'er zou zijn.

Korte mening over Jan Marijnissen: gezellige vent, toffe peer, vlotte babbel weet het goed te brengen.....maar nee s.v.p. niet als premier. Oppositie ligt 'm veel beter denk ik.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Staat vandaag in de krant:

Jan Marijnissen neemt gedeeltelijk vrij tot aan de verkiezingen, anders raakt hij overwerkt... haha en dat wil in de regering (laat staan premier) worden....

779
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Kdenk Wilders... Moet nog ff alles doorlopen maar wat ik tot nu toe heb gelezen, denk ik Wilders.

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Charly, ik heb zeker al eens van de SGP gehoord, ik zal hem er bij zetten.


Oei, kan niet, Ik stel voor dat iemand(of ik zelf) een complete poll maakt.
Ik vind het wel intresant om te horen hoe iedereen er hier over denkt.
(ik zal morgen een nieuwe COMPLETE maken.)
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

VVD
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten