Complete Poll Verkiezingen

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Ik (zou) stem(-men) op:

Peiling eindigde op 22 nov 2006, 20:17

1) CDA - Balkenende
11
26%
2) PvdA - Bos
2
5%
3) VVD - Rutte
6
14%
4) SP - Marijnissen
5
12%
5) Fortuyn - Stuger
0
Geen stemmen
6) GroenLinks - Halsema
1
2%
7) D66 - Pechtold
0
Geen stemmen
8) ChristenUnie - Rouvoet
1
2%
9) SGP - van der Vlies
0
Geen stemmen
10) Nederland Transparant - de Wit
0
Geen stemmen
11) Partij voor de Dieren - Thieme
1
2%
12) EenNL - Pastors
1
2%
13) Groep Wilders - Wilders
12
29%
14) - Poortman
0
Geen stemmen
15) PVN - Nawijn
0
Geen stemmen
18) Verenigde Senioren Partij - Troost
0
Geen stemmen
19) Ad Bos Collectief - Bos
0
Geen stemmen
-) Anders
0
Geen stemmen
-) Blanco
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 42

dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Peter, ik ben het totaal met je eens! :)

Maar het is helaas zo jammer dat er ook mensen misbruik maken van de uitkeringen en lekker lui gaan zitten met hun handje op. Natuurlijk zijn er ook veel mensen die echt niet kunnen werken, daar heb ik ook respect voor, en hen gun ik het ook dat ze goed rond kunnen komen.

Maar als ze nou eens weer zo'n actie houden zoals van de zomer, zodat veel "luie" mensen die dus misbruik van de uitkering maken, aan het werk zetten, dan vindt ik toch dat de mensen die bijv. gehandicapt of chronisch ziek zijn, toch wel een redelijke uitkering moeten krijgen. Waarom zouden zij net rond moeten kunnen komen, zij kunnen er toch niks aan doen dat zij chronisch ziek zijn geworden of gehandicapt zijn?
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik zou graag een klacht in willen dienen. Met de poll is hetzelfde mis als met de werkelijkheid. Er is namelijk geen mogelijkheid om anarchist te zijn.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Jonhy Frost
Lid
Berichten: 1094
Lid geworden op: 12 feb 2006, 17:49
Locatie: Schimmert (Z-Limburg)

Bericht door Jonhy Frost »

Klopt, maar de poll is bedoeld zo goed mogelijk op de werkelijkheid te lijken ;)
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Arjen schreef:Ik zou graag een klacht in willen dienen. Met de poll is hetzelfde mis als met de werkelijkheid. Er is namelijk geen mogelijkheid om anarchist te zijn.
- Anders?

zeurpiet ;)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

Landgenoten.
Ik wil u er op wijzen vooral geen SP,GROENLINKS te gaan stemmen.
Het moet namelijk voorkomen worden dat er een PVDA,SP,GROENLINKS kabinet komt.
Want u weet,politici en vooral linkse-politici kunnen niet met geld omgaan.
Weet u nog wel,........In de tijd van ome JOOP van de PVDA kwam het geld met stromen binnen ( aardgasbel ) en toch had men een gigantische staatsschuld. ( daar hebben we nog last van!!! )
P.s. deze tip kost u niets :wink:
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Haha :P Wat me wel opvalt is dat in onze poll Wilders gewoon de meeste stemmen heeft, en in de officiele peilingen hij maar 1 of 2 zetels haalt?

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Wilders is kansloos... al zijn opvattingen zijn in strijd met de Europese Regels van de EU. Het enige wat hij dan kan doen is uit de EU stappen en teruggaan naar de gulden..

779
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

alex schreef:Haha :P Wat me wel opvalt is dat in onze poll Wilders gewoon de meeste stemmen heeft, en in de officiele peilingen hij maar 1 of 2 zetels haalt?

Alex
6, lol
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

779 schreef:Wilders is kansloos... al zijn opvattingen zijn in strijd met de Europese Regels van de EU. Het enige wat hij dan kan doen is uit de EU stappen en teruggaan naar de gulden..

779
nee ben ik niet met je eens, kijk gewoon eens naar veel van z'n standpunten. dan ben ik het wel met veel van zijn standpunten eens. met de stemwijzer kwam ik dan niet voor niks op hem uit
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Jonhy Frost schreef:Klopt, maar de poll is bedoeld zo goed mogelijk op de werkelijkheid te lijken ;)
grmbl
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

779 schreef:Wilders is kansloos... al zijn opvattingen zijn in strijd met de Europese Regels van de EU. Het enige wat hij dan kan doen is uit de EU stappen en teruggaan naar de gulden..

779
Precies, de mensen die op Wilders stemmen hebben niet helemaal goed nagedacht.
Arjen schreef:
Jonhy Frost schreef:Klopt, maar de poll is bedoeld zo goed mogelijk op de werkelijkheid te lijken ;)
grmbl
Hihi :P Het leven van een anarchist gaat niet over rozen!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Mike.H schreef:
779 schreef:Wilders is kansloos... al zijn opvattingen zijn in strijd met de Europese Regels van de EU. Het enige wat hij dan kan doen is uit de EU stappen en teruggaan naar de gulden..

779
nee ben ik niet met je eens, kijk gewoon eens naar veel van z'n standpunten. dan ben ik het wel met veel van zijn standpunten eens. met de stemwijzer kwam ik dan niet voor niks op hem uit
Dat is toch geen reply voor op mijn antwoord??? And becides, jij mag nog 3 jaar wachten met stemmen...

779
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

779 schreef:
Mike.H schreef:
779 schreef:Wilders is kansloos... al zijn opvattingen zijn in strijd met de Europese Regels van de EU. Het enige wat hij dan kan doen is uit de EU stappen en teruggaan naar de gulden..

779
nee ben ik niet met je eens, kijk gewoon eens naar veel van z'n standpunten. dan ben ik het wel met veel van zijn standpunten eens. met de stemwijzer kwam ik dan niet voor niks op hem uit
Dat is toch geen reply voor op mijn antwoord??? And besides, jij moet nog 3 jaar wachten met stemmen...

779
Ik ben het overigens wel eens met 779. Mensen die Geert Wilders stemmen hebben totaal geen idee van de Politiek maar volgen als schapen hun vrienden. :)
Omdat het "stoer" is om op Geert Wilders te stemmen. Zo gaat het in ieder geval met een aantal jongeren die ik ken.
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Meeeeeeeh ik ben een schaap 8) Je denk voor mij niet helemaal goed na als je 1 van de linkse partijen gaat stemmen zoals groen links of de pvda. Maar goed, iedereen zijn eigen mening, dus ff goede vrienden.

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Nee, links gooit ook met geld over de balk wat er niet eens is... Zijn ook haast geen jongeren die links stemmen. Denk aan je eigen toekomst is beter met een stem aan VVD of CDA. Is trouwens ook onderzoek naar gedaan hoe jongeren (tot 27 jaar) stemmen...

779
Plaats reactie