Complete Poll Verkiezingen

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Ik (zou) stem(-men) op:

Peiling eindigde op 22 nov 2006, 20:17

1) CDA - Balkenende
11
26%
2) PvdA - Bos
2
5%
3) VVD - Rutte
6
14%
4) SP - Marijnissen
5
12%
5) Fortuyn - Stuger
0
Geen stemmen
6) GroenLinks - Halsema
1
2%
7) D66 - Pechtold
0
Geen stemmen
8) ChristenUnie - Rouvoet
1
2%
9) SGP - van der Vlies
0
Geen stemmen
10) Nederland Transparant - de Wit
0
Geen stemmen
11) Partij voor de Dieren - Thieme
1
2%
12) EenNL - Pastors
1
2%
13) Groep Wilders - Wilders
12
29%
14) - Poortman
0
Geen stemmen
15) PVN - Nawijn
0
Geen stemmen
18) Verenigde Senioren Partij - Troost
0
Geen stemmen
19) Ad Bos Collectief - Bos
0
Geen stemmen
-) Anders
0
Geen stemmen
-) Blanco
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 42

779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Er is in Nederland GEEN armoede. Iedereen krijgt minimaal een bedrag waarbij is berekent dat je daar rond van kunt komen. Alleen: Veel mensen die het niet breed hebben gaan veel geld uitgeven aan cigartten en/of alcohol. Daar is die uitkering niet voor bedoeld.

De SP stamt af van het kommunisme (gisteren ook zo mooi aangekaart door Freek de Jonge) en zij streven naar gelijkheid onder de bevolking. Alles is van iedereen. Werkelijk een asociale gedachte waardoor je niet stimuleerd tot werken, volgen van een opleiding of wat dan ook wat goed is voor een economie.

Je kan niet met argumenten aankomen dat mensen het hier in Nederland zo slecht hebben, want dat hebben wij niet! Ik vind het ook vreselijk dat mensen naar de voedselbank moeten, maar in werkelijkheid is het maar een héééél klein percentage mensen dat hiernaar toe moet dat echt niet anders kan. Het overgrote deel zit er vanwegen eigen problemen doordat ze zo graag een nieuwe televisie wilden, of die aanbieding van lenen.nl zo goedkoop leek...

We moeten eens blij zijn dat je hier in Nederland 'iets' krijgt als je te lui bent om een opleiding te volgen of te lui bent om te solliciteren. Volgens mij zijn wij het enigste land in de wereld die zo'n goed verzorgde verzorginsstaat hebben!

779
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Er is wel degelijk armoede in Nederland, hoewel die armoede relatief is.... als iemand met Prada's aan de voeten naar de voedselbank gaat kun je je inderdaad afvragen of dat persoon zijn/haar prioriteiten wel juist stelt. Maar er is wel degelijk sprake van armoede, hoewel het alstig is te bepalen wanneer iemand arm is... Als ik militaria koop, maar m,n rekeningen niet kan betalen lijd ik niet aan armoede ( dit uiteraard als voorbeeld, ik lijd niet bepaald aan armoede... gelukkig :) ), maar ben ik gewoon stom bezig! Dat wil echter niet zeggen dat iedereen die arm is zo leeft!
Wat de halvering van de krijgsmacht betreft: men kan de krijgsmacht efficiënter maken, en dus een kleinere actieve krijgsmacht maar dan kan men geen militairen op missies sturen. Ik persoonlik ben niet voor bezuinigingen op de krijgsmacht daar een goede krijgsmacht van belang is voor humanitaire missies, rampenbestrijding en de landsverdediging.
Laatst gewijzigd door Peter op 25 nov 2006, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

779 schreef:Er is in Nederland GEEN armoede. Iedereen krijgt minimaal een bedrag waarbij is berekent dat je daar rond van kunt komen. Alleen: Veel mensen die het niet breed hebben gaan veel geld uitgeven aan cigartten en/of alcohol. Daar is die uitkering niet voor bedoeld.

De SP stamt af van het kommunisme (gisteren ook zo mooi aangekaart door Freek de Jonge) en zij streven naar gelijkheid onder de bevolking. Alles is van iedereen. Werkelijk een asociale gedachte waardoor je niet stimuleerd tot werken, volgen van een opleiding of wat dan ook wat goed is voor een economie.
779, ik vind je een sympathieke jongen hoor, echt waar, maar kun jij mij aanwijzen, wáár er in het SP programma staat dat zij streven naar een totale gelijkschakeling van de gehele bevolking, waarbij alles van iedereen is en niets van iemand?? Waarbij iedereen evenveel verdient en niemand meer krijgt dan een ander??
Je kan niet met argumenten aankomen dat mensen het hier in Nederland zo slecht hebben, want dat hebben wij niet! Ik vind het ook vreselijk dat mensen naar de voedselbank moeten, maar in werkelijkheid is het maar een héééél klein percentage mensen dat hiernaar toe moet dat echt niet anders kan. Het overgrote deel zit er vanwegen eigen problemen doordat ze zo graag een nieuwe televisie wilden, of die aanbieding van lenen.nl zo goedkoop leek...
Heb je je wel eens verdiept in de eisen waaraan mensen die bij de voedselbank komen moeten voldoen?? Dat niet iedereen zomaar bij de voedselbank binnen kan stappen en vragen om een tas boodschappen?? Dat die mensen die er wel komen eerst worden getoetst om te zien of ze de hulp echt nodig hebben??
De Voedselbank schreef:Voedselpakketten zoals die door de Voedselbank ter beschikking worden gesteld zijn bedoeld als NOODHULP voor mensen die voor kortere of langere tijd financieel echt niet rond kunnen komen. Ze zijn expliciet NIET bedoeld als extraatje voor mensen die het niet breed hebben. Daar zijn er zoveel van dat de Voedselbank onmogelijk al die mensen van een pakket zou kunnen voorzien en derhalve zou toekenning al snel tot willekeur leiden.

Bij de toekenning van voedselpakketten gaat de Voedselbank uit van het besteedbaar inkomen dat mensen maandelijks over houden voor voeding, kleding e.d. dus nadat vaste lasten zoals huur, gas/water/licht en verzekeringen betaald zijn.

Wanneer het besteedbaar inkomen per huishouden onder de volgende bedragen komt het huishouden in aanmerking voor een voedselpakket:

1-persoonshuishouden € 150.00
Bij meerpersoonshuishoudens is dit bedrag voor iedere volgende volwassene die tot het huishouden behoort te vermeerderen met € 50.00
en/of voor ieder kind dat tot het huishouden behoort met € 25.00


Voorbeeld:
2 ouders met 2 kinderen = € 150 + 50 + 2x 25 = € 250.00
2 volwassenen zonder kinderen € 150 + 50 = € 200.00

Het is tevens de bedoeling dat wordt aangegeven hoe lang de hulp naar verwachting noodzakelijk is. Er moet immers naar gestreefd worden dat er op korte of lange termijn een oplossing voor de noodsituatie komt. Periodiek moet getoetst (kunnen) worden of de hulp nog steeds noodzakelijk is.
Duidelijk een geval van mensen die het niet nodig hebben idd :roll:
We moeten eens blij zijn dat je hier in Nederland 'iets' krijgt als je te lui bent om een opleiding te volgen of te lui bent om te solliciteren. Volgens mij zijn wij het enigste land in de wereld die zo'n goed verzorgde verzorginsstaat hebben!
Ja precies, en daarom is het zo belangrijk dat we zorgen dat we die verzorgingsstaat behouden, zodat mensen in Nederland altijd die basis blijven behouden en niet bang hoeven te zijn om de huur niet meer te kunnen betalen, of zelfs niet eens brood op de plank kunnen krijgen!!

Ik zou graag willen zien dat jij aan kunt tonen dat mensen bij de voedselbank het eigenlijk niet nodig hebben. Dat ze best wel zonder zouden kunnen en zich niet zo aan moeten stellen.
Bovendien zou ik graag willen dat je kunt onderbouwen dat mensen met een uitkering over het algemeen te lui zijn om te werken. Ik zou je willen vragen voorbeelden te zoeken van gezinnen die rond moeten komen van een uitkering en tóch tevreden zijn met de situatie waarin ze zich bevinden.
En als laatste zou ik nogmaals willen dat je aangeeft waar in het SP-programma staat vermeld dat de partij streeft naar absolute gelijkheid, zoals je dat eerder hebt beweerd.
Вместе мы непобедимы
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

De SP wil dat alle uitkeringen met 10% omhoog gaan, daardoor is een uitkering gelijk aan het minimum inkomen. Waar we de afgelopen 3 á 4 jaar op bezuinigt hebben wordt binnen 6 maanden weer uitgegeven door de SP... Ik denk dat ik me emigratie ga vervroegen naar dit jaar ipv van over paar jaar...


En Zhukov, ik weet niet of jij de tv hebt gevolgd de laatste tijd, maar er zijn meerdere programma's geweest waarbij mensen opgezocht werden die ruim 30 jaar met een uitkering leven. Het is hun nu verplicht om te gaan werken zonder dat ze daar bij gaan verdienen en daar stonden ze niet echt positief over. Ik moet gvd elke maand 20% van me zuurverdiende loon afdragen voor dat soort lui? Met de SP aan de macht gaat iedereen uitkering trekken omdat dat voordeliger is.

En het is bewezen dat als mensen een opleiding volgen, of werken het goedkoper is voor de gezondheidszorg. Hoeven minder anti depressiva worden voorgeschreven, en als je meer geld hebt, ga je gezonder leven wat miljarden gaat besparen op de gezondheidszorg.

En ik ben er trots op dat Balkenende en zin regering er hard aan hebben gewerkt mensen aan het werk te krijgen of hun anders te laten korten op hun uitkering. Ik ga me niet kapot werken zodat voedselbank lopers met Prada schoenen kunnen gaan lopen! Hoeveel van die mensen die bij de voedselbank eten halen zijn hoogopgeleid? Misschien 1%!!

Moet eens afgelopen zijn om die mensen te beschermen terwijl het hun eigen schuld is!

En Zhukov, ga eens de herhaling bekijken van Nova gisteravond. Freek is zelf een SP aanhanger, maar kraakte de partij volledig af op hun "alles is van iedereen maatschappij"

779

PS: Er is *** geen armoede in Nederland Peter! Er is een verschil tussen armoede hebben en moeilijk rond te kunnen komen!!! Het is toch zelf door al die klote instanties berekent hoeveel een uitkering minimaal moet zijn... Die is berekent om rond te kunnen komen per maand. Die mensen hebben nog recht op allerlei bijstand. Hoeven niets te betalen aan onderwijs kosten voor hun kinderen, krijgen bijzondee bijstand van de gemeente, hebben recht op de hoogste bijdrage aan het ziektekostengeld, krijgen de hoogste vergoeding voor huursubsidie, en zo kan ik nog wel een uur doorgaan...

Mensen die werken hebben het echt niet heel veel beter hoor, die verdienen misschien het dubbele, maar moeten al die kosten die ik hier net schreef ZELF betalen!
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

779 schreef:De SP wil dat alle uitkeringen met 10% omhoog gaan, daardoor is een uitkering gelijk aan het minimum inkomen. Waar we de afgelopen 3 á 4 jaar op bezuinigt hebben wordt binnen 6 maanden weer uitgegeven door de SP... Ik denk dat ik me emigratie ga vervroegen naar dit jaar ipv van over paar jaar...
Daar heb ik al eerder een reactie op gegeven en daarin gesteld dat ik het daar ook niet mee eens ben, daar dit de prikkel om voor minimumloon te gaan werken weg neemt.
En Zhukov, ik weet niet of jij de tv hebt gevolgd de laatste tijd, maar er zijn meerdere programma's geweest waarbij mensen opgezocht werden die ruim 30 jaar met een uitkering leven. Het is hun nu verplicht om te gaan werken zonder dat ze daar bij gaan verdienen en daar stonden ze niet echt positief over. Ik moet gvd elke maand 20% van me zuurverdiende loon afdragen voor dat soort lui? Met de SP aan de macht gaat iedereen uitkering trekken omdat dat voordeliger is.
Nee, ik heb deze programma's niet gezien. Kan ik die nog ergens terug kijken?
En het is bewezen dat als mensen een opleiding volgen, of werken het goedkoper is voor de gezondheidszorg. Hoeven minder anti depressiva worden voorgeschreven, en als je meer geld hebt, ga je gezonder leven wat miljarden gaat besparen op de gezondheidszorg.
Dat geloof ik graag inderdaad, maar heb je er bij stil gestaan waarom mensen met een uitkering zo vaak anti-depressiva nodig hebben?? En waarom ze niet gezond eten?? Niet omdat ze het zo fijn en gezellig hebben in ieder geval.
En ik ben er trots op dat Balkenende en zin regering er hard aan hebben gewerkt mensen aan het werk te krijgen of hun anders te laten korten op hun uitkering. Ik ga me niet kapot werken zodat voedselbank lopers met Prada schoenen kunnen gaan lopen! Hoeveel van die mensen die bij de voedselbank eten halen zijn hoogopgeleid? Misschien 1%!!
Toon mij één foto van een voedselbank waar iemand met prada-schoenen komt. Wat je nu doet is dingen uitvergroten en roepen zonder dat je daarvoor een gefundeerde basis hebt.

Bovendien geef je hier wederom aan waarom dit land niet sociaal is. Je stelt zelf dat misschien 1% van de mensen bij de voedselbank hoogopgeleid is. De rest is dat dus niet. Wél vind je het logisch dat mensen die langer hebben gestudeerd meer verdienen. Met andere woorden; mensen die hebben gestudeerd en niet bij de voedselbank lopen mogen wat jou betreft meer verdienen, terwijl mensen die niet de capaciteiten hebben om een hogere opleiding te volgen en al weinig krijgen best nog wat minder zouden kunnen krijgen. Ze stellen zich immers aan en zijn te lui om wat te doen.
Moet eens afgelopen zijn om die mensen te beschermen terwijl het hun eigen schuld is!
Asociaal.

1) je weet helemaal niet van welk deel van de uitkeringsgerechtigden het hun eigen schuld is en van welk deel niet.

2) je weet de oorzaken van het in de uitkering raken niet.

3) je generaliseert alsof het een lieve lust is. Wie mogen er van jou wel een uitkering krijgen 779?? Zwaar-gehandicapten en ongeneeslijk zieken, daar houdt het wel bij op.
En Zhukov, ga eens de herhaling bekijken van Nova gisteravond. Freek is zelf een SP aanhanger, maar kraakte de partij volledig af op hun "alles is van iedereen maatschappij"
Freek de Jonge is geen aanhanger van de SP, Freek de Jonge is PvdA in hart en nieren en die zal er flink de ziekte in hebben dat de SP ten koste van PvdA zo groot is geworden.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ohja, trouwens;
779 schreef:Mensen die werken hebben het echt niet heel veel beter hoor, die verdienen misschien het dubbele, maar moeten al die kosten die ik hier net schreef ZELF betalen!
Nee, precies, ze hebben het niet veel beter, maar ze hebben het wel beter!! En dat is de reden dat jij werkt, waar of niet?? Omdat je niet op het minimum van een uitkering wilt leven, maar dat beetje extra wilt?? En waarom ga je er dan wel van uit dat mensen met een uitkering daar wél tevreden mee zijn?? Dat die niet net dat beetje meer zouden willen??

Het is altijd makkelijk roepen over armoede wanneer je er zelf niets mee te maken hebt. Het is ook makkelijk roepen over de hoge belasting voor de gewone man, als je niet afhankelijk bent van overheidssteun. Maar als je er ooit zelf in terecht komt, en ik hoop het serieus niet voor je, dan draai je op als een blad aan een boom.
Вместе мы непобедимы
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Owja, waarom denk je dat ik die zin gequote heb?

779
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Nee Zhukov, de reden dat ik werk is omdat ik niet me leven lang anderen wil treiteren door hun belastinggeld te stelen. En een leuke bijkomstigheid is dat ik kan kopen wat ik wil, maar dat studeer ik nu al 5 jaar voor, en heb nog zeker 2,5 tot 5 jaar te gaan voordat ik iets ben waar ik trots op kan zijn. Mag daar iets tegenover staan? Een leuk salaris bijvoorbeeld? Neen, want de SP wil dat geld afpakken en het 'doneren' aan mensen die te lui zijn. Ik doneer zelfs geld aan mensen die een ziekte hebben en daardoor het moeilijk hebben omdat veel medicatie niet wordt vergoed, en ik heb echt met die mensen te doen, maar die groep is maar een klein gedeelte van de mensen die ik heb beschreven in mijn andere posts. Ik ben helemaal niet asociaal, maar ik verdom het om een goed woordje over te hebben voor het luie gedeelte van de bevolking. Hoe durf je mij asociaal te noemen terwijl de linkse oppositie het geld uitgeeft alsof het water is en mijn toekomst WEER verneukt dreigt te raken!

779
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ik noem jou niet asociaal, ik geef aan dat ik die ene zinsnede van je asociaal vind.

Als je goed had gelezen zag je eerder staan;
Zhukov schreef:Bob, ik vind je een sympathieke jongen hoor, echt waar
Zo denk ik er nog steeds over, maar ik vind dat je sommige zinnen moet nuanceren.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Goof
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 23 nov 2006, 18:43
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Goof »

SP-leraar op school:

Kijk eens aan, Jankees, je verdient een 9 met dit proefwerk. Je hebt er ook heel hard aan gewerkt en dat waardeer ik. Maar je hebt helemaal geen 9 nodig, dat is een asociaal hoog cijfer. Daarom krijg je een 6 1/2, daarmee ga je ook over hoor! En die 2 1/2 punt die je over hebt geef ik aan Klaas. Die voert wel niks uit, maar het zou zielig zijn om hem te laten zitten. Hij verdient een 3, maar krijgt dus nu een 5 1/2.
En volgernde keer weer zo hard werken hoor! Anders kan ik Klaas niet helpen en dat zou asociaal zijn! :(
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Een SP'er in een gevangenis:

Jankees en Klaas zijn opgenomen in een gevangenis. Er moeten stenen worden gehakt. Degene die niet meer dan 5 stenen hakt gaat een week in de isoleercel. Jankees hakt 9 stenen en overschrijdt dus ruim de limiet. Klaas heeft echter moeite met het hakken, hij heeft een botte bijl. Klaas hakt met z'n botte bijl slechts 3 stenen bij elkaar, wat dus niet voldoende is. Jankees is echter wél sociaal en geeft Klaas 2 stenen, hierdoor hoeft Klaas niet de isoleercel in. Zo helpen we degene die het moeilijk heeft, dát is pas sociaal!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Goof schreef:SP-leraar op school:

Kijk eens aan, Jankees, je verdient een 9 met dit proefwerk. Je hebt er ook heel hard aan gewerkt en dat waardeer ik. Maar je hebt helemaal geen 9 nodig, dat is een asociaal hoog cijfer. Daarom krijg je een 6 1/2, daarmee ga je ook over hoor! En die 2 1/2 punt die je over hebt geef ik aan Klaas. Die voert wel niks uit, maar het zou zielig zijn om hem te laten zitten. Hij verdient een 3, maar krijgt dus nu een 5 1/2.
En volgernde keer weer zo hard werken hoor! Anders kan ik Klaas niet helpen en dat zou asociaal zijn! :(
oef.. idd.. komt me bekend voor trouwens. had een paar keer met engels dat ik 2 fout per punt had en de rest van de klas 4 fout per punt.. ik had dus een keer 1 fout en een 9.5, me buurjongen een 5.2 ofzo en toen gingen er nog een paar punten ervanaf toen ging ik echt over de rooje, ruzie gehad met de leraar, het hogeropgezocht bij afdelingsleider etc. en nu sta ik een 7.5 ofzo..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov schreef:Een SP'er in een gevangenis:

Jankees en Klaas zijn opgenomen in een gevangenis. Er moeten stenen worden gehakt. Degene die niet meer dan 5 stenen hakt gaat een week in de isoleercel. Jankees hakt 9 stenen en overschrijdt dus ruim de limiet. Klaas heeft echter moeite met het hakken, hij heeft een botte bijl. Klaas hakt met z'n botte bijl slechts 3 stenen bij elkaar, wat dus niet voldoende is. Jankees is echter wél sociaal en geeft Klaas 2 stenen, hierdoor hoeft Klaas niet de isoleercel in. Zo helpen we degene die het moeilijk heeft, dát is pas sociaal!!
Man kijk eens naar het verschil tussen het 1e en het 2e?

voor het 1e kies je niet. voor het 2e wel. en mensen die dus NIET voor de SP gekozen hebben worden er wel de dupe van.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

-edit- laat maar, ik heb hier geen zin meer in.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Ik vind dat gelijk zijn echt totale onzin en het zal nooit werken.
Het zal enkel armoede geven. Mensen zijn niet gestimuleerd om een goeie opleiding te gaan doen, want iemand met een lagere opleiding verdient toch net zo veel. En waarom zou je nog moeite gaan doen op je werkt? Iedereen is toch gelijk, dus als de één net iets meer werk kan jij lekker iets minder hard werken...

Doe jij je best op school, krijg je een 9 en iemand anders een 4, geeft de leraar maar wat punten aan iemand anders. Dan denk je toch zeker niet dat je de volgende toets nog een keer een 9 haalt? Nee tuurlijk niet, dan ga je er ook minder moeite voor doen.

Het beste is om mensen juist de kans te geven zich te bewijzen door goed te leren en zo hogerop kunnen komen. Natuurlijk moeten mensen die bijvoorbeeld op het MBO beland zijn en spijt hebben ook nog de kans kunnen krijgen naar het HBO te kunnen enzo (wat nu al kan) om toch een goeie toekomst te krijgen.

Een goeie toekomst ligt eenmaal niet bij een maatschappij waar je weinig kunt doen en toch evenveel verdient als iemand die veel doet. Mensen moeten gestimuleerd worden, en dat gebeurd niet zo.

/edit
Jammer dat Zhukov zijn post geedit heeft, maar deze post was toch wel een reactie op zijn post.
Plaats reactie