Slowchat topic - deel 13

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Leroy schreef:Het wordt steeds en steeds erger hier in Nederland.
Nog even en de buitenlanders nemen Nederland over....:?
Nou dat zal wel ff niet heh!!! Als er een buitenlandse regering of moslimregering hier komt begin ik me eigen actiegroep!!

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Hoe kom je bij buitenlanders?

779
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

779 schreef:Hoe kom je bij buitenlanders?

779
Goede vraag.

Het zullen inderdaad gefrustreerder Nederlanders zijn die bang zijn dat de multiculturele samenleving ernstige schade oploopt als er "zwarte pieten" rondlopen op straat...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Omdat het altijd hetzelfde liedje is.

Ze komen allemaal naar Nederland maar een groot deel past zich niet eens aan. Nee, ze kan huilen als we uit veiligheidsredenen zekere dingen gaan verbieden (zie burka's). Of als we een lekkernij negerzoenen noemen (die al jaren!!! zo heet). Dat is toch gewoon te triest voor woorden?
Als ik naar een ander land zou verhuizen zou ik me aanpassen aan hun cultuur.
Ik vind het best dat ze hier komen en ik heb er niets tegen, maar ze moeten zich wel aanpassen. En men moet niet met die soort acties gaan komen. :roll:

(ook de Nederlanders die deze dingen verzinnen zijn niet veel beter, zij verzieken onze cultuur.)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Het zijn níet de buitenlanders die dit soort acties verzinnen. En burka's zijn niet verboden. En als we ze gingen verbieden dan was dat niet vanwege veiligheidsredenen, maar omdat we in Nederland gewoon zijn om elkaar aan te spreken zonder bedekt gezicht.

En ik vraag me af, als jij naar een Islamitisch land verhuist, zou jij dan een moslimvrouw trouwen, de koran lezen etc etc...
Laatst gewijzigd door Dodo op 26 nov 2006, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ja, zal allemaal wel, maar om die 14 jarige kinderen te veroordelen als buitenlanders??? Welke streken haalde jij vroeger uit? Hhahah

779
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Duidelijk ook wegens veiligheidsredenen. Zeker met de dreigingen van tegenwoordig, je weet nooit wat er onder die burka zit.

En lees even wat er onder mijn post staat.

@ Bob,

Ik spreek in het algemeen.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Joh, het risico dat je doodgaat bij het oversteken van een kruispunt is groter dan dat er een moslima, gehuld in burka, naast je gaat staan, en dan een verborgen bom laat ontploffen.

Als het echt zo was met die dreigingen, dan kunnen we beter allemaal naakt rond gaan lopen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

Het is dan ook slechts één van de voorbeelden. :)

En door zekere dingen te verbieden die nog binnen bepaalde normen en waarden passen zal de kans wel verkleinen...Tuurlijk zal die er altijd blijven, maar toch is hij kleiner. :)
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik vind het nog iets te vroeg om nu al te oordelen over die gekleurde Pieten. Mijn halfzusje kijkt elke dag Sinterklaas-journaal en het past op zich prima in het verhaal. Als ze er volgend jaar ook mee door gaan gaan ze pas te ver in mijn ogen.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Dodo schreef:Joh, het risico dat je doodgaat bij het oversteken van een kruispunt is groter dan dat er een moslima, gehuld in burka, naast je gaat staan, en dan een verborgen bom laat ontploffen.
Hhahaha prachtig _/-\o- _/-\o-

Maar wel een gedachte die sick is! :lol:

779
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

779 schreef:Hoe kom je bij buitenlanders?

779
Ik zeg als :wink: BV als de amerikanen of de duitsers hier de baas gaan spelen.

alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Had het niet tegen jou Alex :P

779
Gebruikersavatar
Goof
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 23 nov 2006, 18:43
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Goof »

Parijs had vorig jaar grote problemen met niet-Westerse allochtonen. Die vormen in Parijs inmiddels 8 procent van de bevolking.

Hebben jullie enig idee hoe hoog dat percentage in de drie grote steden in Nederland is? Jullie mogen raden.
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Goof schreef:Parijs had vorig jaar grote problemen met niet-Westerse allochtonen. Die vormen in Parijs inmiddels 8 procent van de bevolking.

Hebben jullie enig idee hoe hoog dat percentage in de drie grote steden in Nederland is? Jullie mogen raden.
In Den Haag is het iets van 40 procent.. Heb alleen geen auto's in de fik zien gaan..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten