Website's van verzamelaars.

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Robert-Jan
Lid
Lid
Berichten: 382
Lid geworden op: 19 okt 2005, 19:32
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Website's van verzamelaars.

Bericht door Robert-Jan »

Hallo,

Het leek me leuk om eens alle site's van verzamelaars te vermelden.
Dus ben je geintreseerd plaats hier je site.

de mijne is: http://www.our-ww2-collection.tk
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

wel een grappig topic, moet eerlijk zeggen dat ik een hekel heb aan .TK sites maargoed.

Op je site zie ik jullie met uniform/helmen op/aan, er stat dat die helmen origineel zijn.. ik geloof er persoonlijk niets van, een originele DD Fallschrimjager helm opzetten doe je niet zomaar, en zeker niet in die staat...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Robert-Jan
Lid
Lid
Berichten: 382
Lid geworden op: 19 okt 2005, 19:32
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

sobel schreef:wel een grappig topic, moet eerlijk zeggen dat ik een hekel heb aan .TK sites maargoed.

Op je site zie ik jullie met uniform/helmen op/aan, er stat dat die helmen origineel zijn.. ik geloof er persoonlijk niets van, een originele DD Fallschrimjager helm opzetten doe je niet zomaar, en zeker niet in die staat...
Beste sobel.

Dat doe je ook zeker niet zomaar.
Maar, ik ken de beheerder van het museum 40-45 dus wij mogen alles pakken en opzetten wat we maar willen.

Hij vertrouwd ons, omdat we hem kennen.
Natuurlijk mag niet iedereen dat zoals je begrijpt.

(en trouwens ik haat .tk sites ook maar dit is een tijdelijke oplossing)
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

als je naar gebruikerslijst kijkt zie je ook heel veel sites van mverzamelaars staan:)
Gebruikersavatar
Robert-Jan
Lid
Lid
Berichten: 382
Lid geworden op: 19 okt 2005, 19:32
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

koen schreef:als je naar gebruikerslijst kijkt zie je ook heel veel sites van mverzamelaars staan:)
En die kunnen we hier mooi samenvatten.
De helft is namelijk oud versleten en niet meer intact.
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

sobel schreef:wel een grappig topic, moet eerlijk zeggen dat ik een hekel heb aan .TK sites maargoed.

Op je site zie ik jullie met uniform/helmen op/aan, er stat dat die helmen origineel zijn.. ik geloof er persoonlijk niets van, een originele DD Fallschrimjager helm opzetten doe je niet zomaar, en zeker niet in die staat...
Dat 'originele splittertarnjack' is in ieder geval niet origineel. Dat buiten beschouwing gelaten, pas op met het uitsallen van je foto's op de manier die je op je site toont. Blootstelling aan lucht en licht is erg schadelijk voor papierwaren. Een kleine forumzoektocht levert genoeg tips op om je papierwerk langer te bewaren.
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Lol kijk nou is wat hij zegt over britse verzamelaars in het gastenboek:
Robert-Jan19-09-06 11:17:09
Bericht van de webmaster:

Beste trieste figuren.

Stop nou eens te zeggen dat het uniform niet orgineel is, ik weet wel dat jullie 14 jarige britse verzamelaars zijn zonder geld.
Dat weet ik nu wel, maar als je zo jaloers bent. Ga dan niet zeggen dat iets niet orgineel is waar je geen verstand van hebt.

En als je dan toch de bink wilt uit hangen, geef dan teminste je e-mail adres, maarja zo stoer zijn jullie niet.

Veel sucses met jullie klote...euhhh Britse verkloting...euhh verzamelingetje
AfbeeldingAfbeelding
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Klopt.
Wat hebben Commonwealth verzamelaars jou misdaan, Robert Jan?

Of kun je het niet hebben dat die M36 jas, het zogenaamde 'duurste van het duurste, het neusje van de zalm' niet origineel is.

Duurste van het duurste bij Duits is toch écht nog steeds Leibstandarte Adolf Hitler als we het over uniformen hebben, die niet van een hooggeplaatste nazi zijn...
Deas Gu Cath
messemaker
Lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 okt 2006, 20:05

Bericht door messemaker »

Eric schreef:Lol kijk nou is wat hij zegt over britse verzamelaars in het gastenboek:
Robert-Jan19-09-06 11:17:09
Bericht van de webmaster:

Beste trieste figuren.

Stop nou eens te zeggen dat het uniform niet orgineel is, ik weet wel dat jullie 14 jarige britse verzamelaars zijn zonder geld.
Dat weet ik nu wel, maar als je zo jaloers bent. Ga dan niet zeggen dat iets niet orgineel is waar je geen verstand van hebt.

En als je dan toch de bink wilt uit hangen, geef dan teminste je e-mail adres, maarja zo stoer zijn jullie niet.

Veel sucses met jullie klote...euhhh Britse verkloting...euhh verzamelingetje
AfbeeldingAfbeelding
Ik heb geen geld nee. :lol:
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Tjonge jonge, begint het nu al, laten we het aub een beetje rustig houden, ruzie's gebeuren maar via BP
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
messemaker
Lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 okt 2006, 20:05

Bericht door messemaker »

Sory voor die opmerking maar je heb wel een heelen mooie verzameling ga zo vooral door.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Na het leger 39-40 gemailt te hebben (niet 1x maar 10x) zijn we er nogsteeds niet uit waar deze jas daadwerkelijk van was, Nu denken we beide dat het hier om een zeer zeldzame jas gaat. Dus onbetaalbaar...
:+

Gaat het jullie alleen om de waarde ofzo?
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Inderdaad ..

Get a life kerels en gooi die site van het Internet ..
Die jas , mijn grootvader heeft ook zo een ! Onbetaalbaar :roll:
Leger 39-40 is de enige instelling met kennis van zaken ?
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt :roll: Vooral die foto van dat Hitlersnorretje :|
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Dit topic is behoorlijk ontspoort. Deze gaat op slot.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten