Waarde sumpftarnjas op marktplaats

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
german collector
Lid
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 aug 2005, 14:46
Locatie: gelderland

Bericht door german collector »

En ik heb ook al eens aangegeven dat deze verkoper zeer onbetrouwbaar is.
Hij adverteerde toen vaak onder de naam Jopie, en onder ongeveer 5 andere namen.
Ik zou nog liever mijn geld over de schutting gooien, dan die kerel dat geld geven.
Hij heeft ook regelmatig hele dubieuze helmen op marktplaats staan.
Ik zou even verder kijken naar een andere jas, beter iets meer betalen en zeker weten dat het origineel is, dan keihard op je bek gaan.
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

german collector schreef:En ik heb ook al eens aangegeven dat deze verkoper zeer onbetrouwbaar is.
Hij adverteerde toen vaak onder de naam Jopie, en onder ongeveer 5 andere namen.
Ik zou nog liever mijn geld over de schutting gooien, dan die kerel dat geld geven.
Hij heeft ook regelmatig hele dubieuze helmen op marktplaats staan.
Ik zou even verder kijken naar een andere jas, beter iets meer betalen en zeker weten dat het origineel is, dan keihard op je bek gaan.
Zei ik ook al! :wink:

Deze man is nu onder de naam: a

uit Arnhem...
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Na de andere foto's gezien te hebben denk ik dat de 'waarde' inderdaad zo in de klasse van 350-450EUR zal liggen, maar dat zou ik er persoonlijk niet voor over hebben (vooral omwille van het ontbreken van de knopen; een nogal opvallende onvolledigheid).
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Ik heb anders laatst iets bij hem gekocht en gewoon opgestuurd gekregen :S Hoezo is hij onbetrouwbaar? Heeft iemand slechte ervaringen met hem opgedaan?
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

IS dit die gast met die repro's die volgens hem zo origineel waren?
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Bericht door michiel01 »

yep, onbetrouwbaar!
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Bedankt voor jullie tips, ik zal naar aanleiding van jullie slechte ervaringen niet verder zaken doen met deze man. Ik kijk wel verder op een beurs :) Het lijkt mij niet verstandig om ondanks jullie ervaringen stomweg door te gaan :)

Iedereen bedankt voor zijn reacties!

Auke J.
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Auke J. schreef:Bedankt voor jullie tips, ik zal naar aanleiding van jullie slechte ervaringen niet verder zaken doen met deze man. Ik kijk wel verder op een beurs :) Het lijkt mij niet verstandig om ondanks jullie ervaringen stomweg door te gaan :)

Iedereen bedankt voor zijn reacties!

Auke J.
Je mag best doorgaan, maar aan alles wat ik heb gehoord, moet je dan niet raar opkijken dat je ineens je €300,00 kwijt bent en niks hebt.. :wink:
german collector
Lid
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 aug 2005, 14:46
Locatie: gelderland

Bericht door german collector »

I.d.d kijk voor de lol eens naar de helmen die hij wel eens op MP heeft staan, de tranen springen je in de ogen.
Vraag hem voor de lol eens om detailfoto's, ik denk niet dat ie je die stuurt :wink:
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Is het dan zo raar dat iemand een stel mooie helmen aanbied? Het zou toch kunnen dat het iemand is met een grote collectie die een paar helmen wegdoet? Dan hoeft hij toch niet meteen een oplichter te zijn?
Ik wil hem niet verdedigen, maar leg dat eens uit?

Auke J.
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

Ik hem trouwens ook een paar mailtjes gestuurd maar krijg niks te horen want ik wilde wat kopen :?
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Hij wilde de jas niet ruilen, wat opzich jammer is, ik zal wel op de beurzen kijken of ik iets kan vinden.
Gebruikersavatar
Auke J.
Lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 21 feb 2006, 19:51
Locatie: Alkmaar

Bericht door Auke J. »

Ik vraag me toch af wat jullie van de jas denken, is hij origineel? De verkoper geeft er garantie op, maar wat denken jullie?
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Voor mij is deze origineel. Dit uiteraard zonder rekening te houden met eventuele herstikking van knopen e.d.
Plaats reactie