Is er (genoeg) interesse voor een forum-weekend?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten

In welke dagen heb je interesse?

Ik heb enkel interesse om zaterdag mee te gaan!
5
12%
Ik heb interesse om naar beide dagen te gaan dus zaterdag EN zondag!
14
33%
Ik wil alleen naar de forum-meeting op zondag in Overloon
9
21%
Ik heb in geen van beide dagen interesse!
14
33%
 
Totaal aantal stemmen: 42

Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

6 januari is nou net een dag dat ik niet kan komen :cry:
Opschuiven is dan wel ideaal.
Maar misschien is het een idee om een pol te openen, en daar 2 datums in te zetten. Dan zien we dan wel verder :wink:
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Goof
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 23 nov 2006, 18:43
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Goof »

Lijkt me inderdaad leuk, maar helaas kan ik geen van beide dagen.
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Er zijn al een aantal pols geweest en we hebben de knoop door moeten hakken. Met enkel polls met 2 of 3 datums kom je niet verder en we hebben nu een beslissing gemaakt voor 6 januari. Op het moment ziet het er naar uit dat dit gewoon doorgaat. Ik zou het erg jammer vinden als je niet aanwezig zou kunnen zijn Nick, misschien kun je nog proberen toch vrij te krijgen op deze dag. Maargoed je zult zelf ook begrijpen dat we niet enkel en alleen voor jou de hele meet af kunnen blazen of kunnen verplaatsen. Ik hoop althans dat je het zult begrijpen. Voor ons als organisatoren is het namelijk ook niet makkelijk om een geschikte datum en dag te vinden daar we met allerlei factoren rekening te houden hebben. Zes januari is uiteindelijk door de bus gevallen als de meest gunstige al is dit voor jou helaas niet het geval maargoed we kunnen nu eenmaal niet iedereen tevreden houden. :frownno:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Dat klopt Sander, maar je noemde ook de eerste week van februari, vandaar :wink:
Ik zal kijken wat ik kan doen :)
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Klopt ook maar dit was alleen als suggestie als het echt niet meer ging lukken deze maand. Het is dus toch nog gelukt. Maar zoals gezegd, hopelijk kun je wat regelen en zullen we je toch de 6de mogen verwelkomen. ;)


Dit topic kan verder wel op slot, het heeft zijn doel verloren. Er zijn 2 andere topics voor in de plaats gekomen en die zijn genoeg. Dus mods een slotje is verder geen bezwaar. :) ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

in het andere topic kan inderdaad beter verder worden gepraat :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten