clements trading

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Forrest Guth 506th P.I.R
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 nov 2006, 21:45

clements trading

Bericht door Forrest Guth 506th P.I.R »

Hallo

Ik en een vriend van me hebben net spullen gekocht bij clements trading ik een M43 uniform en hij een belt en suspenders.

maar mijn vraag is wat is jullie ervaring met clements trading? want toen hij mailde om alles optegeven krijgt hij steets geen mail terug.

Alvast bedankt!
we jump together we, we all come home together!

het gaat er niet om te sterven uit de naam van je land... het gaat er om je vijand te laten uit naam van het zijne.
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Topic verplaatst.
#vragen -> #verzamelaars & collecties

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Kijk anders even in het topic Dealer/Verkoper-Feedback.. ;)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
jeffreyvanspengen
Lid
Berichten: 301
Lid geworden op: 12 nov 2005, 12:28

Bericht door jeffreyvanspengen »

Niks verkeerds met Clements... met zowel repro als orgineel geen problemen gehad. Het beste is om eens bij hem langs te gaan. Niet alles staat namelijk op zijn website :wink:
Gebruikersavatar
Loek D.
Lid
Berichten: 2353
Lid geworden op: 11 feb 2006, 07:38
Locatie: Schimmert (Z.Limburg)

Bericht door Loek D. »

Clements is echt te duur. 180 euro voor een M1923 cartridge belt in redelijke staat? Mij niet gezien! Net zoals redelijke Musette bags voor 100 euro...
Had net een khaki GP bag gemarkeerd "Froehlich 1943" gekocht bij een andre kraam. Loop ik de stand van Clements in en weer uit, heb ik de bag ineens bij hen gestolen.
Verder geen oplichter, maar als je originele equipment of kleding aan redelijke prijs moet hebben kun je beter ergens anders zoeken.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Nou, ik koop via ebay bij hem een russisch ppsh tasje uit de oorlog... krijg ik hem binnen, blijkt het niet eens oorlogs te zijn. Geen contact meer met hem gekregen.
Plaats reactie