Slowchat topic - deel 13

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hardcore is waarschijnlijk wel de minst begrepen muzieksoort die er is... :mrgreen:
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

Dat is jou mening :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Is mijn mening overigens ook hoor! 8)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

en stem volledig in met Edgar en Dodo
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Leroy
Lid
Berichten: 783
Lid geworden op: 18 aug 2004, 11:25

Bericht door Leroy »

malarkey schreef:Dat is jouw mening. :lol: :lol:
En ik ben het volledig eens met Dodo. :)
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

ik niet, want gabbers begrijpen hun muziek soort...
en aangezien er nogal veel gabbers zijn :D
der zijn nogwel muziek soorten die minder aanhangers hebben
en waar ik geen ruk van snap...


hardcore is gewoon een lekker gevoel!
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

wittmann schreef: hardcore is gewoon een lekker gevoel!
Een lekker gevoel .. van hoofdpijn :evil:
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Als de Gestapo Hardcore had gebruikt in de Tweede Wereldoorlog bij hun ondervragingstechnieken, dan hadden de Duitsers de oorlog gewonnen.. :mrgreen:
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Van de echte hardcore fans is maar een kleine groep die het begrijpt. Een ander deel gebruikt de muziek als excuus om neo-nazi te spelen en Hitler te roemen. Ook gebruiken ze de muziek als excuus om drugs te gebruiken.

Er is maar een kleine groep hardcore liefhebbers die de muziek echt waarderen. Alex is één zo iemand, en voor de rest ken ik er weinig.

779
Gebruikersavatar
Justin
Lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 okt 2006, 19:49
Locatie: Weert, bij Rick achterop da fiets :)

Bericht door Justin »

Dodo schreef:Als de Gestapo Hardcore had gebruikt in de Tweede Wereldoorlog bij hun ondervragingstechnieken, dan hadden de Duitsers de oorlog gewonnen.. :mrgreen:
Hahaha :lol: :lol: :lol:
Ik ben het met Dodo enzo eens, ik (mening) moet niks van Hardcore hebben.. wel van Hiphop (een beetje), normaal (Coldplay!!!) en een beetje Jumpstyle :)
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ach ja Alex heeft alle recht om het goede muziek te vinden. Ik kan me ook voorstellen dat zo'n feest wel dope is. Als ik dat filmpje van je zie Alex, dan ziet 't er uit als een enorm feest. En dat is natuurlijk het beste..

Ik begrijp er gewoon geen zak van dus ik kan er makkelijk grapjes over maken.. :P

En Bob bij zo ongeveer iedere muziek word er drugs gebruikt. Kijk naar Hiphop, Reaggea en Drum n Bass. Als je daar iemand aankijkt zie je meestal een behoorlijk wazige blik met evt. rode ogen: zo stoned als een aap.

Ik ga regelmatig naar DnB feesten en dan komt de wietlucht je tegemoet.. Heerlijk, wat een sfeer! :mrgreen: Komt alleen nu niet zoveel meer van, moet lekker werken op zaterdag-ochtend.. :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ja, maar waarom moet je drugs gebruiken om naar zo'n feest te gaan???

Je verkloot je eigen lichaam EN je toekomst!

779
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

779 schreef:Ja, maar waarom moet je drugs gebruiken om naar zo'n feest te gaan???

Je verkloot je eigen lichaam EN je toekomst!

779
Ik voel me uitstekend.. :mrgreen:
En trouwens, je kan beter af en toe een blowtje met een paar vrienden roken ipv 5 bier zuipen. Als we gezond willen uitgaan, dan houden we het wel op sinaasappelsap. Hoewel dat wel erg slecht is voor je tanden.. :)

En je toekomst verkloten.. Nou nou.. Je moet gewoon weten wanneer je moet stoppen. Bij coke, heroïne of andere harddrugs is dat véél moeilijker dan bij softdrugs. Ik ben nu zo'n 3 maanden gestopt met blowen (voor de 2e keer trouwens). Het spul is nu volledig uit mijn systeem, en ik kan vol goede moed naar de keuring.. :)

Over slechte dingen gesproken:
roken... i rest my case. :mrgreen:
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ja, das het probleem nou. Je denkt dat een blowtje geen kwaad kan, maar 1 wietsigaret staat gelijk aan 1 slof sigaretten. Maar fijn dat je gestopt bent ;)

779
messemaker
Lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 okt 2006, 20:05

Bericht door messemaker »

Ik ga nooit van me leven rooken.
Gesloten