Slowchat topic - deel 13

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

messemaker schreef:Ik ga nooit van me leven rooken.
iets wat heel mijn klas zei toen ik in de 1e zat.. 2 jaar later viel ik onder een 3 tal mensen dat niet rookte...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

779 schreef:Ja, das het probleem nou. Je denkt dat een blowtje geen kwaad kan, maar 1 wietsigaret staat gelijk aan 1 slof sigaretten. Maar fijn dat je gestopt bent ;)

779
Haha ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
En in welk opzicht? Teer? Doden van hersencellen of wat dan ook?

Tegenwoordig word wiet ook gebruikt in de medische wereld als pijnverzwakkend middel (heb jij zelf waarschijnlijk ook wel eens gehoord). Als één blow hetzelfde schadelijke effect heeft als één slof (40 pakjes, 20 sigaretten per pakje, is dus 2400 sigaretten) heeft, zou het dan wel toegepast worden? Dat zou betekenen dat ik in de zomervakantie zo'n 144000 sigaretten gerookt heb. En dan reken ik de sigaretten die ik normaal rookte nog niet mee.. :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
messemaker
Lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 okt 2006, 20:05

Bericht door messemaker »

Ja maar ik ga het niet doen je kan er ziek van woorden en waar voor is het goed en het stinkt.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

messemaker schreef:Ja maar ik ga het niet doen je kan er ziek van woorden en waar voor is het goed en het stinkt.
Je kan overal ziek van worden en ieder mens stinkt.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Dodo,

Er zijn meerdere onderzoeken gedaan naar het roken van wiet. Vroegah dacht men nog dat wiet roken gezonder was dan het paffen van Marlboro. Wiet vermorzeld meer hersencellen, verouderd je lichaam sneller en je krijgt sneller kanker. En medi-wiet, waar jij het over hebt, wordt idd gebruikt als pijnbestrijding. En ALLEEN bij zieke mensen waarbij reguliere pijjnmedicatie niet helpt! Dat is maar een zeer kleine groep.

779
messemaker
Lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 okt 2006, 20:05

Bericht door messemaker »

Nou ik denk er niet aan om te roken.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

messemaker schreef:Nou ik denk er niet aan om te roken.
Dat was al duidelijk na je eerste post .. :roll:
messemaker
Lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 okt 2006, 20:05

Bericht door messemaker »

Dit is slowchat hoor dus dan maak ik het zelf wel uit wat ik typ.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

779 schreef:Dodo,

Er zijn meerdere onderzoeken gedaan naar het roken van wiet. Vroegah dacht men nog dat wiet roken gezonder was dan het paffen van Marlboro. Wiet vermorzeld meer hersencellen, verouderd je lichaam sneller en je krijgt sneller kanker. En medi-wiet, waar jij het over hebt, wordt idd gebruikt als pijnbestrijding. En ALLEEN bij zieke mensen waarbij reguliere pijjnmedicatie niet helpt! Dat is maar een zeer kleine groep.

779
Oke, het is wél slechter maar staat niet gelijk aan een slof peuken. :P
Van die hersencellen wist ik. Wat betreft veroudering en kanker, dat hangt ook behoorlijk af waar je wiet vandaan komt en hoe het productieproces is verlopen. Dr word erg veel met chemicaliën gekloot. Daarom is het ook verstandiger om te wachten totdat je 18 bent met blowen (ik geef toe, het is verstandiger om het helemaal níet te doen), dan kan je tenminste naar goede coffeeshops gaan waar ze eerlijk goed spul verkopen. Dat kan écht enorm schelen!!!

@messemaker
Dit topic staat veel toe, maar het is niet de bedoeling dat je hier enkel onzin gaat blaten of meerdere keren hetzelfde gaat zeggen. Met andere woorden, je moet voorkomen dat je mensen gaat irriteren met je posts. Er zijn dus grenzen aan wat je typt..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

wittmann schreef:ik niet, want gabbers begrijpen hun muziek soort...
en aangezien er nogal veel gabbers zijn :D
der zijn nogwel muziek soorten die minder aanhangers hebben
en waar ik geen ruk van snap...


hardcore is gewoon een lekker gevoel!
Dat bedoel ik :wink:
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

779 schreef:Van de echte hardcore fans is maar een kleine groep die het begrijpt. Een ander deel gebruikt de muziek als excuus om neo-nazi te spelen en Hitler te roemen. Ook gebruiken ze de muziek als excuus om drugs te gebruiken.

Er is maar een kleine groep hardcore liefhebbers die de muziek echt waarderen. Alex is één zo iemand, en voor de rest ken ik er weinig.

779
Dank je wel 779 :) :P Ik heb het echt niet op dat kleine groepje neo-nazi's, die verzieken de hele sfeer. Tuurlijk word er op zown feest drugs gebruikt omdat ze denken dat ze anders de avond niet doorkomen, hebben ik en me stampmaatje niet echt last van :P Maar goed, iedereen heeft zijn eigen muziek smaak waar die los op kan gaan, en hardcore is de mijne :) Wat is er nou mooier dan als je eerst de hele zaal ziet staan emt hun aanstekers in de lucht en een moment later heel de zaal los gaat als de bass erin gesmeten word :D 8)

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

Ik snap ook niet,
Hoezo is eigenlijk Hardcore bij de zo genaamde Neo-nazi gekomen?
eerst was het toch een groep ofzo?

Gr Johnny
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

malarkey schreef:Ik snap ook niet,
Hoezo is eigenlijk Hardcore bij de zo genaamde Neo-nazi gekomen?
eerst was het toch een groep ofzo?

Gr Johnny
omdat bijna alle neo nazi's hardcore luisteren, danwel kleding dragen die ook hakkers dragen...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Een echte neo zal zeker geen hardcore luisteren maar die oi shit van hun.
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

Ow ok..
Gesloten