duitse infanterie benodigdheden

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Geuf
Lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 dec 2005, 19:46
Locatie: Eindhoven

Bericht door Geuf »

aljeblieft. rem deze jongen niet in z'n enthousiastme. Hij komt er vanzelf wel achter. geef em eerder handig referentiemateriaal waar hij wat aan heeft. opbouwende kritiek. gelf hoeft hij zich klaarblijkelijk niet druk om te maken. dus doe dat dan zelf ook niet.
Wel is het een goede tip om gericht te zoeken ipv losse dingetjes te verzamelen in mijn opninie. maar.. ieder zijn ding :)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

inderdaad, met het afkraken van iemand bereik je niets...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
dennisb
Lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 30 jul 2006, 14:21

Bericht door dennisb »

Geuf schreef:aljeblieft. rem deze jongen niet in z'n enthousiastme. Hij komt er vanzelf wel achter. geef em eerder handig referentiemateriaal waar hij wat aan heeft. opbouwende kritiek. gelf hoeft hij zich klaarblijkelijk niet druk om te maken. dus doe dat dan zelf ook niet.
Wel is het een goede tip om gericht te zoeken ipv losse dingetjes te verzamelen in mijn opninie. maar.. ieder zijn ding :)
Ik wil hem ook niet afkraken maar ik wil hem juist duidelijk maken dat hij een keuze moet maken! :wink:

En als iemand zegt boeken dan is dat niet bedoelt om hem af te kraken maar om hem duidelijk te maken dat hij boeken moet lezen om erachter te komen! OK, misschien hadden ze erbij kunnen zetten welke boeken!

Maar Hij zegt ook: "Duitse infanterist" dus daar kan men ook niet uit op maken of het om een Heer, Luftwaffe, Kriegsmarine of wat dan ook voor infanterist gaat.

Majah, ik wens hem veel succes ermee hopelijk heb je (binnenkort) een mooie Duitser staan! :) :wink:
Gebruikersavatar
Geuf
Lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 dec 2005, 19:46
Locatie: Eindhoven

Bericht door Geuf »

daar moet hij dan zelf achter komen. Hij vindt z'n weg vanzelf wel.
misschien moet je hem een boek sturen voor kerstmis als je jezelf er zo betrokken bij voelt ;) :P
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Kun je in dit topic mensen afzeiken?

Laat die jongen doen wat hij wil, als hij een infanterist wel maken, help hem en vertel hem wat hij nodig heeft, als hij een panzer jas wil hebben, help hem en geef hem advies!

En begin niet over zijn thuis situatie, misschien is hij wel het Nederlandse vergeten zoontje van Bill Gates! :)
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
Nuts44
Lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 25 dec 2006, 15:53

Bericht door Nuts44 »

viny schreef: En begin niet over zijn thuis situatie, misschien is hij wel het Nederlandse vergeten zoontje van Bill Gates! :)
Ook niet mijn thuis siruatie!! 8)
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

Nuts44 schreef::? Op '' het re-enactmentforum'' wou je nog Amerikaanse Airborne gaan doen ??

Hoe zit dat?
amerikaans re-nactment
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
marf
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 12 jul 2006, 19:52
Locatie: Retie
Contacteer:

Bericht door marf »

verder voor de rest bedankt aan allen die mij niet hebben afgekraakt hebben
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Gebruikersavatar
Nuts44
Lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 25 dec 2006, 15:53

Bericht door Nuts44 »

collector van 14 jaar schreef:
Nuts44 schreef::? Op '' het re-enactmentforum'' wou je nog Amerikaanse Airborne gaan doen ??

Hoe zit dat?
amerikaans re-nactment
dat is toch presies wat ik zeg of niet? Je vroeg daar voor spullen om je m42 ( Dat bij mij bekenkt staat als jumpsuit ) Aan te vullen ;)

Ik heb je denk al een paar keer ge e-maild om te vertellen dat ik je best wil helpen!

Mvg Roy
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Ik krijg ook geen reacties op de mail die ik hem stuur over het verkopen van Duitse uitrusting.
'War is delightful for those who have not experienced it'
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

Laten we zeggen dat een 'gewone' Duitse infanterist, helemaal bepakt een gemiddelde prijs heeft van 4000euro. Zo normaal zijn ze dus ook niet meer :wink:
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

Ja, als je alles origineel wilt hebben met zeltbahn, etc. dan wel ja.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

laat de zeltbahn nog niet eens het duurste zijn...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

viny schreef:Ja, als je alles origineel wilt hebben met zeltbahn, etc. dan wel ja.
Toch logisch dat alles origineel moet zijn :?
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Bericht door viny »

sobel schreef:laat de zeltbahn nog niet eens het duurste zijn...
Nee, maar dat tikt wel snel aan!
'War is delightful for those who have not experienced it'
Plaats reactie