Welke opleiding doe je, wil je doen, of deed je?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Welke opleiding doe je, wil je doen, of deed je?

Bericht door Roel R. »

Welke opleiding doe je, wil je doen, of deed je?

Ik doe momenteel it mediaproductie op de Eindhovense School, het is een combinatie van it, nieuwe media, design, development, projectmanagment, etc, te veel om op te noemen,

Hierna zou ik graag nog iets meer met mijn hobbie doen...

En jij?
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Ik doe nu vmbo ict na de examens ga ik IT niveau 4 doen op het Roc :D daarna denk ik Hbo en mss nog hoger !
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Hey gaaf!
Ik heb mijn diploma Grafisch Vormgeven, dus het ontwerpen van logo's, affiches, folders enz enz.
In September ga ik een opleiding Communicatie volgen op de HBO in Diemen, ook weer de richting creatief om te proberen het tot Art-Director te schoppen en 'huul vuul' geld te gaan verdienen!!!

Het liefste zou ik met Tijgers willen werken maar hierin kan je bijna nix verdienen :(
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

ironmarc schreef:Hey gaaf!
Ik heb mijn diploma Grafisch Vormgeven, dus het ontwerpen van logo's, affiches, folders enz enz.
Leuk, heb je ook dtp gehad? welke paketten heb je gehad?
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Ik begin in oktober met 1ste jaar Bachelor in de Geschiedenis, Universiteit Gent :)
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik doe nu economie-wiskunde (5de jaar, maar vraag me niet met wat dat overeenkomt in NL, anders kan ik hier heel het Belgisch onderwijssysteem gaan uitleggen :)). In ieder geval kan ik (normaal gezien) na volgend jaar naar de universiteit of hogeschool, alwaar ik waarschijnlijk een opleiding zal volgen in een geschiedenis of economische richting :)
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

ik doe vmbo-t 3e jaar hierna wil ik mbo mss hbo en iets met ontwerpen op computer
Starting up again
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Momenteel HBO-Lerarenopleiding Aardrijkskunde, maar vanaf Augustus mag ik, zoals al in een ander topic aangegeven, beginnen op de politieschool in Amsterdam.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik ben sinds kort gediplomeerd onderwijzer.

Op het moment zoek ik een kamertje in Utrecht, omdat ik ben toegelaten tot een schakelprogramma aldaar. Kan na een jaartje direct doorstromen in de masterstudie "nieuwe media en digitale cultuur" van de faculteit letteren.

:D
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

booooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Starting up again
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Timo schreef:booooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Doe jij een opleiding voor spook ? :?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

^
|
Slaat op sjoerds opleiding,........ is een grapje :lol: ja is ongepast nu 4mei maar ben vrolijk
Starting up again
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

4vwo met latijn.. wil daarna KMA gaan doen..
"Arnhem bridge. And hold it!"
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Yorick schreef:4vwo met latijn.. wil daarna KMA gaan doen..
KMA is dat niet in Weert?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ik heb een aantal dingen willen doen waar eigenlijk nooit veel van gekomen is.
1 Ervan is Psychologie.
Simpelweg omdat het me fascineert hoe mensen fungeren.
Mijn conclusie in deze was dat ik waarschijnlijk zelf gek zou worden van die studie en dus heb ik mijn activiteiten verlegd.
Een andere was Economie.
Maar aangekomen op de HES bleek ik een zo andere visie te bezitten dan de hoogleraar (en deze vond het nodig om dit luidkeels te verkondigen) dat ik niet het idee had dat iik daar iets kon leren.
Een andere is ook philosophie geweest. Hier is het nooit zo van gekomen omdat ik het idee heb dat je als filosoof niet zo aan de bak komt in deze maatschappij. Je wordt niet zo serieus genomen.
Wat op zich wel grappig is gezien je als filosoof volgens mij doodserieus moet zijn.
Anyway...meerdere dingen mee bezig gehouden dus...
Niets echt druk om gemaakt....misschien wel omdat ik nog moet vinden wat ik zoek...
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gesloten