Vedwaalde veteraan: Nederland nieuwe stijl...

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

Dean- schreef:
Roel R. schreef:Ik heb in een andere krant gelezen dat het hele verhaal verzonnen was en er helemaal geen veteraan in de trein zat. Wat is dan die kern van waarheid?
Dat dit wel gebeurd is, alleen een jaar eerder en nogal aangedikt ;)
Wat is er dan nog aan aangedikt?
Het is gewoon een jaar eerder gebeurt, wat dus inhoudt dat hij niet de 35 euro boete heeft moeten betalen, voor de rest was het toch hetzelfde??

met groet,

Rémy
----
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Rémy carré schreef:
Dean- schreef:
Roel R. schreef:Ik heb in een andere krant gelezen dat het hele verhaal verzonnen was en er helemaal geen veteraan in de trein zat. Wat is dan die kern van waarheid?
Dat dit wel gebeurd is, alleen een jaar eerder en nogal aangedikt ;)
Wat is er dan nog aan aangedikt?
Het is gewoon een jaar eerder gebeurt, wat dus inhoudt dat hij niet de 35 euro boete heeft moeten betalen, voor de rest was het toch hetzelfde??

met groet,

Rémy
Hij mocht toch gewoon zijn reis afmaken? terwijl hier op de begin pagina staat dat de man op het eerste station aan zijn lot overgelaten werd...
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
MARKET GARDEN
Lid
Berichten: 470
Lid geworden op: 12 aug 2005, 09:51
Locatie: Nijmegen

Bericht door MARKET GARDEN »

Rémy carré schreef:
Dean- schreef:
Roel R. schreef:Ik heb in een andere krant gelezen dat het hele verhaal verzonnen was en er helemaal geen veteraan in de trein zat. Wat is dan die kern van waarheid?
Dat dit wel gebeurd is, alleen een jaar eerder en nogal aangedikt ;)
Wat is er dan nog aan aangedikt?
Het is gewoon een jaar eerder gebeurt, wat dus inhoudt dat hij niet de 35 euro boete heeft moeten betalen, voor de rest was het toch hetzelfde??

met groet,

Rémy
Volgens de Gelderlander is het hele verhaal verzonnen.
Geen veteraan, geen boete, gewoon een dikke duim verhaal!!
De waarheid komt met de jaren
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

MARKET GARDEN schreef:
Rémy carré schreef:
Dean- schreef: Dat dit wel gebeurd is, alleen een jaar eerder en nogal aangedikt ;)
Wat is er dan nog aan aangedikt?
Het is gewoon een jaar eerder gebeurt, wat dus inhoudt dat hij niet de 35 euro boete heeft moeten betalen, voor de rest was het toch hetzelfde??

met groet,

Rémy
Volgens de Gelderlander is het hele verhaal verzonnen.
Geen veteraan, geen boete, gewoon een dikke duim verhaal!!
ja, maar dat is ook niet de beste krant van Nederland he!!
Maar nu weer serieus het verhaal is in het NRC gepost en de rectificatie stond ook in het NRc, en ik denk dat de eigen redactie het beter weet dan de redactie van een andere krant.
----
Gebruikersavatar
koos24
Lid
Berichten: 964
Lid geworden op: 10 aug 2005, 20:49

Bericht door koos24 »

Kan iemand de orginele rectificatie uit de NRC te voorschijn toveren?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gebruikersavatar
mark
Lid
Berichten: 266
Lid geworden op: 09 jan 2005, 03:44

Bericht door mark »

wanneer is dit topic gestopt met over de tweede wereldoorlog gaan?

Topics eindigen steeds vaker in allerlei mensen die elkaars quotes gaan quoten en die dan weer eindeloos ge-quoot worden, en dan gaat het meestal om dingetjes zoals interpretaties die voor iedereen anders zijn, taalfoutjes etc. (wie gaat mij quoten over het woord 'ge-quoot'? ik heb dat woord nog nooit gebruikt/gezien :) )
'signatures are like assholes, everybody's got one'
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

mark schreef:wanneer is dit topic gestopt met over de tweede wereldoorlog gaan?

Topics eindigen steeds vaker in allerlei mensen die elkaars quotes gaan quoten en die dan weer eindeloos ge-quoot worden, en dan gaat het meestal om dingetjes zoals interpretaties die voor iedereen anders zijn, taalfoutjes etc. (wie gaat mij quoten over het woord 'ge-quoot'? ik heb dat woord nog nooit gebruikt/gezien :) )
Het onderwerp is nog steeds het onderwerp, Mark.
Alleen onstond er twijfel over de waarheid ervan.

Over WO2 ging het niet (in directe zin), vandaar dat ik je bijdrage eigenlijk overbodig vind.

Terug naar het onderwerp a.u.b.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

schandalig

Bericht door irish guards »

Schandalig,zij hebben voor ons gevochten wat krijgen ze dank voor stank. :x
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Re: schandalig

Bericht door jacob »

irish guards schreef:Schandalig,zij hebben voor ons gevochten wat krijgen ze dank voor stank. :x
stank voor dank
Gebruikersavatar
koos24
Lid
Berichten: 964
Lid geworden op: 10 aug 2005, 20:49

Re: schandalig

Bericht door koos24 »

irish guards schreef:Schandalig,zij hebben voor ons gevochten wat krijgen ze dank voor stank. :x
Als het goed is staat het ook ergens in deze draad dat het verhaal van de verdwaalde vetraan NIET klopt...................
Lees eerst even de hele draad door voor je reageert.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gebruikersavatar
Goof
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 23 nov 2006, 18:43
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Goof »

Erger nog: er was daar helemaal geen trein...
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Plaats reactie