Zozo, welke van de honderden boeken met deze titel als ik vragen mag?RoBBy schreef:Ik lees nu Stalingrad.

een van de bekendste.Auke schreef:Zozo, welke van de honderden boeken met deze titel als ik vragen mag?RoBBy schreef:Ik lees nu Stalingrad.
Dankje. Walsh' boek is een mooie om mee te beginnen. (Hoewel Rogatsjev schout-bij-nacht was en geen vice-admiraal...RoBBy schreef:een van de bekendste.
De hel van stalingrad van stephen walsh.
Ik wil me nu meer verdiepen in rusland. Dus tips zijn altijd welkom.
Trouwens mooie site Auke. En zijn mooie foto's die eropstaan.
Mocht dit Regiment gelegerd zijn geweest in Midden Limburg (aan oa aan Kanaal Wessem Nederweert) dan zou ik graag het ISBN nummer willen hebben. Ik weet dat er Canadezen gelegerd zijn geweest die onverschrokken tegen (voor mij nog onbekende regiment) Duitse Para's (Von der Heyte?) hebben gevochten.Ready for the Fray, geschiedenis van het Canadian Scottish Regiment, inclusief kaarten en verslagen van gevechten.
Jasper Maskelyne is illusionist en geeft tijdens de Tweede Wereldoorlog leiding aan de zogenaamde Magic Gang, een uiterst geheim onderdeel van het Britse leger. Deze groep van meesterlijke goochelaars en illusionisten laat het Suez-kanaal verdwijnen, verandert tanks in vrachtwagens en creëert hele legers uit schaduwen.
Hun grootste triomf behalen ze wanneer Rommels Afrika-korps zich in totale verwarring terugtrekt. En dit is slechts het begin van het meest ongelooflijke verhaal uit de Tweede Wereldoorlog.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten