Jacob's zelfgemaakte kast & verzameling

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Nette bajonetten Jacob. :yes:
Mvg/Best regards, Sipke
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Nog de beste wensen voor 2007 allemaal!

Ik heb nog in het oude jaar een bajonet binnengekregen die ik vandaag op de site heb gezet, het is een hele nette nummergelijk met een mooie frog. Kijk op http://virtualconsole.org/jabayo/ voor de foto's.
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

afgelopen weekend binnengekomen; agv 1940
http://virtualconsole.org/jabayo/
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Even het topic opgeschoont. De laatste reacties waren erg bot en leken meer op persoonlijke aanvallen dan op nette oprechte vragen.
Het is voor mij niet mogelijk om posts zélf te splitsen, dus er zijn ook posts verwijderd die deels on-topic waren en deels zeer off-topic. Hopelijk is er begrip hiervoor.

Jacob kan nu weer verder in zijn topic, en ik verwacht van de overige leden dat zij nu on-topic gaan posten en niet een onbehoorlijke 'discussie' gaan voeren.

Groeten,

Dodo
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

gooi de boel maar op slot ik heb er geen zin meer in.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Hmm oke, en dat terwijl jutter inmiddels van het forum is verdwenen, maar op verzoek, een slotje.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten