Post je creatieve maaksels!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Bedankt voor de complimenten :oops: :)


Afbeelding


Postertje dat ik tijdens de EU grondwet campagne had gemaakt.
Voor stichting GINN en ook ingestuurd daarna naar de SP site voor een wedstrijd.

Nee dit is geen EU grondwet discussie draadje ;-)
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

KF laat me raden; een PvD stemmer :P!?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Nee SP voor een socialer Europa, maar stiekem wel geld in eigen zak steken zoals in Amsterdam...
779
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

779 schreef:Nee SP voor een socialer Europa, maar stiekem wel geld in eigen zak steken zoals in Amsterdam...
779
_/-\o- Op z'n belgisch als het ware ..

@ Feldmaus : hmm , da's wel erg confronterend en niet zo leuk als je net gaat eten. :lol:
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Dat was ook de bedoeling Shifty ;-)
Want dit is harde realiteit in Spanje, een land dat lid is van de EU notabene...vandaar.

Maarre zoals ik al zei, dit is geen politiek discussiedraadje toch....
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

Kleine Feldmaus je krijttekening van de katten zijn in één woord samen te vatten ! Maar dat doe ik niet.

Ik vind ze ongelofelijk mooi !!!!!!
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

:D

Het stomme is, vaak heb ik ideeën en dan is de drempel om eraan te beginnen heel hoog (lukt toch niet blabla), maar als je dan eenmaal bezig bent en je begint om 2 uur smiddags, kijk je op je horloge is het ineens alweer 7 uur savonds en heeft vriendlief zijn eten niet als hij thuiskomt haha.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Op zo'n heel grote schaal gebeurt het waarschijnlijk niet in Spanje denk ik. Je kan die plaatjes beter vervangen door giflozende vrachtschepen. Dat gebeurt in HEEL Europa en die bedrijven zijn nooit aansprakelijk...

779
Gebruikersavatar
Kleine Feldmaus
Lid
Berichten: 440
Lid geworden op: 06 mei 2006, 14:41
Locatie: Het land van Maas & Waal

Bericht door Kleine Feldmaus »

Ja dat zal best, maar dit is toevallig een doel dat ik ondersteun, en waar de poster voor bedoeld was (stichting) dus dan heeft het weinig nut om er een giflozend vrachtschip op te zetten.
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik heb twee jaar Film en Fotografie gevolgd en mijn lerares Foto vond de volgende foto echt één van mijn beste foto's...

[img=http://img292.imageshack.us/img292/1972/joris270105111xe3.th.jpg]

Persoonlijk vond/vind ik er niets speciaal of goeds aan...
Misschien iemand van jullie wel? :P

PS: als iedereen hem nu slecht zou vinden, zal ik maar al te blij zijn dat mijn leerkracht er toch goede punten op heeft gegeven... :P 8)
PS2: Het duurt wel even voordat de foto geladen is...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Robert-Jan
Lid
Lid
Berichten: 382
Lid geworden op: 19 okt 2005, 19:32
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

Brigadeführer Von Pratt schreef:Ik heb twee jaar Film en Fotografie gevolgd en mijn lerares Foto vond de volgende foto echt één van mijn beste foto's...

[img=http://img292.imageshack.us/img292/1972/joris270105111xe3.th.jpg]

Persoonlijk vond/vind ik er niets speciaal of goeds aan...
Misschien iemand van jullie wel? :P

PS: als iedereen hem nu slecht zou vinden, zal ik maar al te blij zijn dat mijn leerkracht er toch goede punten op heeft gegeven... :P 8)
PS2: Het duurt wel even voordat de foto geladen is...
Je ziet een stukje bos met een weglopende (vage) dalmatier.. Sorry, ik snap niet wat hier goed aan is..
Als je 2 jaar hiervoor gestudeerd heb.. dan heb je er naar mijn mening voor Jan L op gezeten.

Niet om jou, maar deze foto kan iedereen maken..
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik heb echt wel duizend keer beter foto's dan deze... maar mijn leerkracht vond hem schitterend, en dat is net hetgene wat ik ook niet begrijp... :P
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Robert-Jan
Lid
Lid
Berichten: 382
Lid geworden op: 19 okt 2005, 19:32
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door Robert-Jan »

Brigadeführer Von Pratt schreef:Ik heb echt wel duizend keer beter foto's dan deze... maar mijn leerkracht vond hem schitterend, en dat is net hetgene wat ik ook niet begrijp... :P
Sommige artistieke mensen zijn niet te begrijpen :P
Post is een naar jou eigen zeggen: Mooie foto..
-What if the hunter becomes the hunted?-
check out my collection: http://www.our-ww2-collection.tk
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik zal deze week probere mijn mooiste foto's te poste... deze zijn allemaal zwart-wit en analoog genomen, dus kmoet eerst nog ergens een scanner zien te vinden om ze in te scannen...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Niet dat ik Kleine Feldmaus kan overtreffen (want die kan wel érg mooi tekenen :shock: ), maar ik post toch even wat tekeningen.
Ik teken een beetje .. krasserig, maar ik vind het wel wat hebben.

Ik had proefwerk week en ik was wat eerder klaar, dus dat werd tekenen (En ik weet ook niet wie bij naam ''Henk'' heeft geschreven :P) :
Afbeelding

Ik verveelde me tijdens een van de saaie scheikunde lessen, dus ben ik maar in mijn boek gaan tekenen. Een punker tekenen is dan misschien een beetje mijn ding :P
Afbeelding

Dit vond ikzelf ook wel een grappige foto, er is helemaal niks aan bewerkt. We liepen in Düsseldorf (klassen uitje) over straat en er was naast ons een kade (3m lager), daarop stond en huis en op het dak van dat huis stond deze kerst man. Dus die kerstman en ik waren op precies dezelfde hoogte. De foto zo nemen dat het stukje dak er net niet opstaat en je hebt een kerstman die over de Düssel vliegt :P:
Afbeelding

Zuid-Spanje, ja dat is gewoon mooi :):
Afbeelding
Plaats reactie