Ook een Forummeeting bij ''Durchangslager Westerbork'' ?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

We kunnen het niet altijd iedereen naar de zin maken Timo :)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Kleine correctie, 22e kan voor mij niet bij nader inzien.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

nee maakt mij ook niet zoveel uit roel maar ik kan gewoon niet helemaal naar het noorden komen
dan zit ik paar uur in de auto
Starting up again
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Timo schreef:nee maakt mij ook niet zoveel uit roel maar ik kan gewoon niet helemaal naar het noorden komen
dan zit ik paar uur in de auto
Als er een groepje met de trein gaat ga je daar fijn mee. Heb je automagisch OV korting en je kunt nog kletsen ook, soort 'extended-meeting' zeg maar.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Met de trein gaan, dat is eigenlijk veel leuker!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Moeten wel effe kijken hoe het van station naar locatie en tussen de locaties gaat, want zo'n wandeling als Stijn deed de vorige keer lijkt me niks :D
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Volgens mij had ik een paar paginas terug al wat gepost ove rhet Openbaar vervoer naar Voormalig Kamp Westerbork...
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

We gingen toch nog ergens heen?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Kan de meeting niet ergens anders !!
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Brianlinden@leiden schreef:Kan de meeting niet ergens anders !!
Ik dacht dat dit topic over Kamp Westerbork ging. Als je ergens anders een meeting wilt ga je maar zelf een of ander klaagtopic openen, maar hier niet a.u.b.!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

De meeting hierna is weer ergens anders, maar deze gaat over de meething richting Kamp Westerbork. Ik was in de veronderstelling dat er nog een locatie was daar in de buurt waar we ook heen gingen.

Opmerkingen over andere locaties moeten in een ander topic worden geplaatst zoals Bjorn al aangeeft.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

mwah zal eens overleggen maar denk niet dat ik kom is wel erg ver weg
Starting up again
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik denk dat ik op de genoemde data wel kan, wel handig dat het op zaterdag is!
Volgens mij moet ik dan eerst met de bus naar Zwolle, dan met de trein naar Beilen en dan met de bus naar Westerbork. Weet iemand toevallig of dit klopt?
Zo ja, laten we dan niet al te vroeg af spreken want het is voor mij dan wel minstens ongeveer twee á drie uur reizen.

(Misschien kunnen we t.z.t een tijd afspreken op het station in Beilen zodat we van daaruit als groep naar het kamp gaan.)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
monmax
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 26 nov 2002, 22:10

Bericht door monmax »

Per trein vanaf Zwolle met stoptrein naar Beilen en dan met bus naar Westerbork of met de de Intercity naar Assen en dan met de bus naar Westerbork. Of als ik ga, met de auto vanaf station Assen (3 man) hangt van de datum af.
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Bjorn, wil je nog even kijken hoe het zit met de bereikbaarheid van dat museum en de openingstijden? Dan kunnen we kijken waar we beginnen. En een overzichtslijstje is nu ook handig, dan kun je meteen kijken wie zich wel hebben aangemeld, maar nog niet gereageerd op de datum.

Als ik ga, ben ik met de auto en kunnen er dus wat mensen meerijden van locatie naar locatie of vanaf een station dat makkelijk te vinden is voor iemand die er niet van houdt in een vreemde omgeving te rijden. ;) Mijn deelname is alleen ook niet zeker op de data die ik heb aangegeven. Het gaat niet goed met mijn opa, dus ik heb geen idee of ik tegen die tijd (nog) kan.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gesloten