zijn er ook foto,s van de dood van Hitler????

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
melvin

zijn er ook foto,s van de dood van Hitler????

Bericht door melvin »

hallo allemaal,

wie heeft er foto,s van de dood van Hitler of zijn vroew(Eva Braun)
wie heeft er ook nog dingen waar ik nog wat van kan leren!!!
wie wil ze dan een keer opsturen naar mijn e-mail adres :?: :?: :?:
:arrow: xxx@live.nl

al vast bedankt
groetjes melvin :) :)

Edit PPL:
Email adres verwijderd.
Over het algemeen is het niet verstandig en emailadres zomaar op een publiek toegankelijk forum neer te zetten.
Net zo min als het verstandig is om (bijvoorbeld) overal je telefoonnummer te laten slingeren.
Helaas lopen er een hele hoop mensen op deze wereld die het minder goed voorhebben met hun medemens.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Re: zijn er ook foto,s van de dood van Hitler????

Bericht door Miesjel »

Hoi Melvin,

leuk dat je geïntresseerd bent in de tweede wereldoorlog, en welkom op dit forum.
Op dit forum is het gebruikelijk dat we alle informatie die we hebben gewoon in dit topic plaatsen, en niet naar je opsturen.
Zo kan iedereen wat leren, en niet alleen jij.

Over je vraag;
voor zover ik weet zijn er geen foto's gemaakt tijdens de dood van Hitler.

Wel is er vrij recent een film uitgekomen die een zeer realistische kijk geeft op Hitlers laatste uurtjes. In deze film is vrij gedetailleerd te zien hoe hij een einde aan zijn leven gemaakt heeft.
Deze film heet "Der Untergang", maar kan voor iemand van jouw leeftijd misschien wel een beetje schokkend zijn.

Als je meer wil weten over de dood van Hitler kun je proberen op internet verder te zoeken naar informatie.
Met de zoekmachine op http://www.google.nl kun je vast heel veel informatie vinden.

Verder kun je in bijvoorbeeld de bibliotheek boeken lenen die vol staan met informatie over het antwoord op je vraag.
Zorg wel dat je dan een van je ouders bij hebt, want vaak willen ze boeken over Hitler niet mee geven aan jonge mensen.

Ik hoop dat ik je hiermee een stukje verder heb kunnen helpen.

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
special air service
Lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 feb 2007, 14:14

Bericht door special air service »

hoe oud moest je ookalweer zijn voor die flim 16 ofzo? ik was 12/13 toen ik hem zag. schokkend: ligt eraan voor mij niet zo. laat wel goed zien hoe het ging in de laatste uren.
m44rten
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2007, 14:42
Locatie: den haag/delft

Bericht door m44rten »

jah je hebt oowk de film ' The Untergang' deze film laat ook de laatste 4 dagen van Hitler zijn leven zien.
special air service
Lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 07 feb 2007, 14:14

Bericht door special air service »

m44rten schreef:jah je hebt oowk de film ' The Untergang' deze film laat ook de laatste 4 dagen van Hitler zijn leven zien.
die heb ik gezien ja. die bedoelde ik. is hard maar laat alles goed zien hoe het ging
Gebruikersavatar
marco_mclaren
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 apr 2006, 18:59

Bericht door marco_mclaren »

ik heb nog wel een foto van de dode dubbelganger, en van het vermoedelijke schedeldak van de echte hitler, dat ligt in de statelijke archieven van rusland(nja, beweren ze)
maar het is word bestand en ik heb geen idee hoe ik er jpg van maak zodat ik ze ff kan posten.
Gebruikersavatar
marco_mclaren
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 apr 2006, 18:59

Bericht door marco_mclaren »

special air service schreef:
m44rten schreef:jah je hebt oowk de film ' The Untergang' deze film laat ook de laatste 4 dagen van Hitler zijn leven zien.
die heb ik gezien ja. die bedoelde ik. is hard maar laat alles goed zien hoe het ging
wel jammer dat deze film erg publiekelijk is ingesteld, ik heb namelijk uit eens een kritiek gelezen wat was opgesteld met behulp van frau Traudl(die secretarresse en enige getuige zover ik weet) en die vond de film erg slecht, zo zou hitler helemaal niet helemaal zijn geweest...
mvg marco
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

marco_mclaren schreef:
special air service schreef:
m44rten schreef:Ja- je hebt oo-k de film 'Der Untergang', deze film laat ook de laatste 4 dagen van Hitlers leven zien.
Die heb ik gezien ja. Die bedoelde ik. Is hard, maar laat ----- goed zien hoe het ging
Wel jammer dat deze film erg publiekelijk is ingesteld, ik heb namelijk <uit eens een kritiek gelezen wat was opgesteld> ? met behulp van frau Traudl_(die secretarresse, en enige getuige voor zover ik weet), en die vond de film erg slecht, zo zou hitler helemaal niet helemaal zijn geweest...
mvg marco
Dat laatste kan ik me voorstellen, het is bijna onmogelijk om iemand perfect na te spelen zonder hem ooit gekend te hebben.
Mijn punt was alleen dat in die film duidelijk te zien is op welke manier Hitler dood gegaan is, en waarom daar geen foto's van zijn, niet ofdat het een mooie of goede film is. Genoeg daarover dus.

P.s. Let een beetje op jullie spelling aub, de volgende keer kies ik voor een makkelijkere oplossing dan alles verbeteren ;)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik heb een drietal berichten verwijderd.
Plaatsers daarvan hebben daar bericht over gekregen.

Vanaf nu aub alleen nog maar reageren als je nog iets met betrekking op de vraag van Melvin te zeggen hebt.

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
marco_mclaren
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 apr 2006, 18:59

Bericht door marco_mclaren »

Opzich zou ik die fotos waar ik het over had wel kunnen posten, als dit niet in strijd is met de regels.
De een is een foto van de dode dubbelganger van Hitler, de ander van het vermoedelijke schedeldak van Hitler, uit een of andere Russchische instelling.
ik heb alleen geen idee hoe ik deze naar .jpg zet..
mvg marco
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Hoi Marco, foto's hoeven niet per sé de .jpg bestandsformatie te hebben. Als je je afbeelding gewoon upload op een site als Imageshack, kun je je foto hier gewoon plaatsen, met behulp van de code die je daar krijgt.

Als je niet zeker weet of de foto hier wel geplaatst kan worden, in verband met schokkende beelden, kun je hem eerst even per pb naar mij sturen, dan zal ik even kijken ;)

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
m44rten
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2007, 14:42
Locatie: den haag/delft

Bericht door m44rten »

ik vindt die film niet zo heel interessant nou, wel interessant maar het is niet echt een leuke film want het is steeds hetzelfde, hij blijft hangen in zijn gebouw daar weetje :?
Gebruikersavatar
marco_mclaren
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 apr 2006, 18:59

Bericht door marco_mclaren »

ik heb de mod gemaild... worden ze gepost of zijn ze een beetje té?
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

Als je gemaild hebt naar moderator "Miesjel" zal je vermoedelijk weinig antwoord geven. Deze is gebanned voor een week. Ik zou ze eens versturen naar een andere mod.
Ik ben wel nieuwsgierig naar de foto's!
For King & Country
Gast

Bericht door Gast »

Dat waarvan men in Rusland zegt dat het Hitlers overblijfselen zijn:

Afbeelding

Hij waarvan mensen denken dat het een dubbelganger van Hitler geweest is:

Afbeelding

Die van Mussolini was een beetje té, en die van Guevara hoort hier niet thuis ;)

M.
Plaats reactie