originaliteit SS kraagspiegels en mouwadelaar

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
screamingeagle90
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jul 2006, 13:36
Locatie: mofert

Bericht door screamingeagle90 »

De verkoper zei dit na dat het geld was over gemaakt daarom vraag ik me af waarom hij dit zou zeggen wanneer de jas toch al betaald is.
Ik zie er zelf niet aan of ze repro zijn of niet, maar de waarde van een item intereseerd me niet zo veel, voor het zelfde geld zouden deze items van een man afkomen die ze al die tijd had bewaard, alhoewel dit misschien ver gezocht is maar het kan :wink:

In ieder geval bedankt voor de info, nu weet ik waar ik op moet letten in het vervolg :wink:
''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
Gebruikersavatar
screamingeagle90
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jul 2006, 13:36
Locatie: mofert

Bericht door screamingeagle90 »

Het topic kan voor mijn part gesloten worden want ik weet genoeg :)
''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Ik laat hem toch open, omdat dit altijd nog intressant kan zijn voor anderen :) of je moet er echt bezwaar tegen hebben.

Gr
Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
screamingeagle90
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jul 2006, 13:36
Locatie: mofert

Bericht door screamingeagle90 »

nee hoor, als anderen er ook nog wat van kunnen leren dan laat maar open :wink:
''Aufstehen, Zuruck in die gräber, Der ruckzug aus Montfort is irtumlich gegeben''
Plaats reactie